160 jest dopiero od przystanku Gorzykowska na Radzymińskiej.Flash8222 pisze:No to z Targówka masz dedykowane 160.
Ale też wcześniej pomija Bohuszewiczówny na Kondratowicza, jak ci to robi taką różnicę.Flash8222 pisze:Aż jeden
Moderator: Wiliam
160 jest dopiero od przystanku Gorzykowska na Radzymińskiej.Flash8222 pisze:No to z Targówka masz dedykowane 160.
Ale też wcześniej pomija Bohuszewiczówny na Kondratowicza, jak ci to robi taką różnicę.Flash8222 pisze:Aż jeden
O Matko Tereso z Kalkuty...Matrix2441 pisze:O, a propos ekspresu - też o tym myślałem. Wg mnie jest jeszcze opcja, by zrobić takie E-7 na trasie dawnego 407, w zamian za kasację 527. Zaczynałoby z Derbów, potem jechało Berensona, Głębocką, zatrzymywałoby się to na Białołęce, a od - powiedzmy - Jesiennych Liści droga wolna aż do Gdańskiego. Tylko, że dochodzi wtedy dokuczliwy problem korków na Wincentego. Chociaż gdyby to się nie zatrzymywało już od Głębockiej, to można by puścić to E-7 np. przez:
a) Kondratowicza, Wysockiego, Odrowąża i dalej jak 407
b) Kondratowicza, Chodecką lub Rembielińską i potem Matki Teresy z Kalkuty, Budowlaną, Odrowąża i dalej jak 407.
Nie jest dla mnie ważne, jak nazywałaby się ta linia. Ale jeśli z tych brygad 120 i 527, które macie, zrobicie coś co 3-4 min w szczycie i co 6-8 poza będzie jechało po trasie: Derby-Skarbka z Gór-Berensona-Oknicka-Lewandow-Głębocka-Wincentego-Gilarska-Jórskiego-Radzymińska-Solidarność aż do Bankowego, to nam to chyba w zupełności wystarczy. Gęsta zabudowa kończy się na Berensona. Niewiele kosztujące przebudowy skrzyżowań Głębocka x Berensona, Oknicka x Lewandów, Lewandów x Głębocka dałoby się zrobić. To nie są olbrzymie koszty, grunt jest niezabudowany. I tak to będzie wszystko zaraz rozkopane.emyl pisze: Przyszłość 527 (chociaż nie taka znowu bliska) leży w komasacji ze 120. Amen.
Ja jednak apeluję, aby te pomysły były chociaż trochę zacumowane w ziemskich realiach.Matrix2441 pisze:Kiedyś tu ktoś pisał, że każdy może swoje pomysły wypisać, więc wykorzystałem swoją szansę. A że kolega ma inne zdanie, to już mnie to nie obchodzi, EOT.
Przesada z tym zawijasem. Nie jestem przekonany, czy to konieczne. Niech tamten rejon obsługuje 132.BJJ pisze:Nie jest dla mnie ważne, jak nazywałaby się ta linia. Ale jeśli z tych brygad 120 i 527, które macie, zrobicie coś co 3-4 min w szczycie i co 6-8 poza będzie jechało po trasie: Derby-Skarbka z Gór-Berensona-Oknicka-Lewandow-Głębocka-Wincentego-Gilarska-Jórskiego-Radzymińska-Solidarność aż do Bankowego, to nam to chyba w zupełności wystarczy.
To podaj co jest w tym E-7 takie nieziemskie. Bo wielu jest zwolenników 527 na moście Gdańskim, a E-7 to to samo, tyle, że bez kilku przystanków.emyl pisze:Ja jednak apeluję, aby te pomysły były chociaż trochę zacumowane w ziemskich realiach.
No chyba to co teraz + można się zastanowić nad skasowaniem Szwedzkiej.Georg pisze:A jaki będzie charakter przyspieszony tej linii? Zwykła z czerwonym numerkiem, czy coś ominie?