Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 cze 2014, 10:12

Flash8222 pisze:No to z Targówka masz dedykowane 160.
160 jest dopiero od przystanku Gorzykowska na Radzymińskiej.
Flash8222 pisze:Aż jeden :P
Ale też wcześniej pomija Bohuszewiczówny na Kondratowicza, jak ci to robi taką różnicę. :wink:

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 08 cze 2014, 10:28

527 omija masę przystanków gdzie zatrzymują się inne pięćsetki, a jeśli ZTM nie ma zamiaru wprowadzić mu dodatkowych przystanków to powinni go nazwać E-7 i problem z głowy :D

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 08 cze 2014, 12:20

O, a propos ekspresu - też o tym myślałem. Wg mnie jest jeszcze opcja, by zrobić takie E-7 na trasie dawnego 407, w zamian za kasację 527. Zaczynałoby z Derbów, potem jechało Berensona, Głębocką, zatrzymywałoby się to na Białołęce, a od - powiedzmy - Jesiennych Liści droga wolna aż do Gdańskiego. Tylko, że dochodzi wtedy dokuczliwy problem korków na Wincentego. Chociaż gdyby to się nie zatrzymywało już od Głębockiej, to można by puścić to E-7 np. przez:
a) Kondratowicza, Wysockiego, Odrowąża i dalej jak 407
b) Kondratowicza, Chodecką lub Rembielińską i potem Matki Teresy z Kalkuty, Budowlaną, Odrowąża i dalej jak 407.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 cze 2014, 14:38

Matrix2441 pisze:O, a propos ekspresu - też o tym myślałem. Wg mnie jest jeszcze opcja, by zrobić takie E-7 na trasie dawnego 407, w zamian za kasację 527. Zaczynałoby z Derbów, potem jechało Berensona, Głębocką, zatrzymywałoby się to na Białołęce, a od - powiedzmy - Jesiennych Liści droga wolna aż do Gdańskiego. Tylko, że dochodzi wtedy dokuczliwy problem korków na Wincentego. Chociaż gdyby to się nie zatrzymywało już od Głębockiej, to można by puścić to E-7 np. przez:
a) Kondratowicza, Wysockiego, Odrowąża i dalej jak 407
b) Kondratowicza, Chodecką lub Rembielińską i potem Matki Teresy z Kalkuty, Budowlaną, Odrowąża i dalej jak 407.
O Matko Tereso z Kalkuty... 8-(

Przyszłość 527 (chociaż nie taka znowu bliska) leży w komasacji ze 120. Amen.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 08 cze 2014, 15:19

Być może, ale Derbianie nie oddadzą tak łatwo 527 w zamian za silne 120. ;-) Dlatego przedstawiłem ewentualną opcję z tym ekspresem. Kiedyś 407, a później 527 dowoziło do metra na Gdański i też było cacy, choć teraz to Wileński będzie bardziej promowany.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 cze 2014, 15:23

Opcję? Lol, lepszy pożytek będzie, jak założysz bloga "zmiany tras i oznaczeń linii 527 na przestrzeni lat". BPNMSP. :)

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 08 cze 2014, 15:31

Kiedyś tu ktoś pisał, że każdy może swoje pomysły wypisać, więc wykorzystałem swoją szansę. A że kolega ma inne zdanie, to już mnie to nie obchodzi, EOT.

BJJ
Posty: 268
Rejestracja: 17 sie 2011, 13:32
Kontakt:

Post autor: BJJ » 08 cze 2014, 15:38

emyl pisze: Przyszłość 527 (chociaż nie taka znowu bliska) leży w komasacji ze 120. Amen.
Nie jest dla mnie ważne, jak nazywałaby się ta linia. Ale jeśli z tych brygad 120 i 527, które macie, zrobicie coś co 3-4 min w szczycie i co 6-8 poza będzie jechało po trasie: Derby-Skarbka z Gór-Berensona-Oknicka-Lewandow-Głębocka-Wincentego-Gilarska-Jórskiego-Radzymińska-Solidarność aż do Bankowego, to nam to chyba w zupełności wystarczy. Gęsta zabudowa kończy się na Berensona. Niewiele kosztujące przebudowy skrzyżowań Głębocka x Berensona, Oknicka x Lewandów, Lewandów x Głębocka dałoby się zrobić. To nie są olbrzymie koszty, grunt jest niezabudowany. I tak to będzie wszystko zaraz rozkopane.
Regaty puścić dalej przez Płochocińską, a Ruskowy Bród, Mańkowską, Kąty Grodziskie obsługiwać czymś lokalnym, coś ala 134, 204, 304.
A ze 132 możecie zrobić 532, skoro sądzicie, że ludzie są tępi i chodzi im tylko o kolorek linii.

I powtarzam. Kiedy Hania pociągnie metro na Targówek, to wówczas można spokojnie bez bólu skrócić ten nowy 527 do Trockiej, a rzadkie 120 puścić z Bródna na Wschodni.
Inicjatywa Społeczna na Rzecz
Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
„Białołęka Jest Jedna”

http://www.bialolekajestjedna.blogspot.com

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 cze 2014, 17:00

Matrix2441 pisze:Kiedyś tu ktoś pisał, że każdy może swoje pomysły wypisać, więc wykorzystałem swoją szansę. A że kolega ma inne zdanie, to już mnie to nie obchodzi, EOT.
Ja jednak apeluję, aby te pomysły były chociaż trochę zacumowane w ziemskich realiach.
BJJ pisze:Nie jest dla mnie ważne, jak nazywałaby się ta linia. Ale jeśli z tych brygad 120 i 527, które macie, zrobicie coś co 3-4 min w szczycie i co 6-8 poza będzie jechało po trasie: Derby-Skarbka z Gór-Berensona-Oknicka-Lewandow-Głębocka-Wincentego-Gilarska-Jórskiego-Radzymińska-Solidarność aż do Bankowego, to nam to chyba w zupełności wystarczy.
Przesada z tym zawijasem. Nie jestem przekonany, czy to konieczne. Niech tamten rejon obsługuje 132.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 08 cze 2014, 18:11

emyl pisze:Ja jednak apeluję, aby te pomysły były chociaż trochę zacumowane w ziemskich realiach.
To podaj co jest w tym E-7 takie nieziemskie. Bo wielu jest zwolenników 527 na moście Gdańskim, a E-7 to to samo, tyle, że bez kilku przystanków.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 cze 2014, 20:13

Sprawdzone źródło redaktora Osy donosi, iż ZTM rozważa skierowanie 512 do M+S Stadion przez Jagiellońską. Myślę, że w perspektywie pozostawienia 162 na obecnej trasie (słabe przesiadki na kolej z ciągu Radzymińskiej) pomysł jest niezły, niech się na cośkolwiek to 512 przyda, jeśli już w ogóle musi jeździć.

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 cze 2014, 20:14

A jaki będzie charakter przyspieszony tej linii? Zwykła z czerwonym numerkiem, czy coś ominie?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 cze 2014, 20:17

To najmniej istotne, ale tak jakby oczywiste wydaje się pozostawienie obecnych korali.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 cze 2014, 20:32

Georg pisze:A jaki będzie charakter przyspieszony tej linii? Zwykła z czerwonym numerkiem, czy coś ominie?
No chyba to co teraz + można się zastanowić nad skasowaniem Szwedzkiej. :wink:

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 26 cze 2014, 21:47

No nie wiem... Nawet jak na Szczęśliwice ta linia jeździła, to stawała na Szwedzkiej.

ODPOWIEDZ