: 25 cze 2013, 20:44
Ma powołanie do zbawienia komunikacyjnego tej części Żoliborza. Poza tym coś z psychiką chyba nie do końca u niego OK.TLG pisze:Ten gość jest po prostu niesamowity.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ma powołanie do zbawienia komunikacyjnego tej części Żoliborza. Poza tym coś z psychiką chyba nie do końca u niego OK.TLG pisze:Ten gość jest po prostu niesamowity.
Połowa lipca i nie ma nowych odcinków?MisiekK pisze:Ma powołanie do zbawienia komunikacyjnego tej części Żoliborza. Poza tym coś z psychiką chyba nie do końca u niego OK.TLG pisze:Ten gość jest po prostu niesamowity.
Mieszkając na Pradze miałem sąsiadkę-schizofreniczkę. Sąsiadka bywała uciążliwa i niebezpieczna dla siebie i otoczenia, co zawsze kończyło się zamknięciem jej w szpitalu na jakiś czas, skąd wracała odmieniona i bezproblemowa. I tak było do kolejnego zamknięcia, spowodowanego uciążliwością i powodowaniem zagrożenia. Dostrzegam prawdopodobieństwo występowania pewnych analogii.MeWa pisze:Połowa lipca i nie ma nowych odcinków?MisiekK pisze: Ma powołanie do zbawienia komunikacyjnego tej części Żoliborza. Poza tym coś z psychiką chyba nie do końca u niego OK.
Udało się! Spektakularne, choć od dawna spodziewane odsunięcie od koryta Leszka Ruty w ramach obstrukcji referendalnej Gronkiewicz-Waltz to radosna wiadomość dla wielu warszawiaków, jednakże organizacyjny syf, zostawiony przez ekipę Ruty w ratuszu, czyszczony będzie jeszcze długo: w dobie kryzysu i oszczędzania na czym się da HGW znów postanowiła wydać "trochę" publicznych pieniędzy. Ratusz zleca futurystyczną analizę sensu budowy 80 nowych tras tramwajowych w Warszawie za bagatela 181 tysięcy złotych. Przetarg wygrała tajemnicza spółka z Londynu. Ujawniamy, kto tak naprawdę stoi za chwaloną przez ratusz spółką i kto faktycznie przytuli tę sumkę.
Nasi informatorzy z ZTM i TW są bezlitośni dla swojego wykopanego właśnie szefa. Przed paroma dniami ratusz z dumą rozesłał do mediów informację, że przetarg na opracowanie koncepcji perspektywicznej sieci tramwajowej w Warszawie i sąsiednich powiatach wygrałą brytyjska firma Halcrow Group Limited. O samej nonsensownej koncepcji tramwajów do Sochaczewa czy dalekiego Wawra pisały takie media jak Gazeta Wyborcza:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... oredy.html
Projekt ten, w świetle nieudolnej wieloletniej budowy krótkiego odcinka tramwajowego na Powstańców Śląskich czy porażka inwestycyjna ekipy Ruty z Tramwajem na Tarchomin, to zwykła drwina z warszawiaków i wyrzucanie pieniędzy w błoto (w sierpniu ujawnimy nowe brudy wprost z zarządu Tramwajów Warszawskich).
Jak się okazuje, zarejestrowana w Wielkiej Brytanii firma Halcrow Group Limited ma w Polsce mały oddział kierowany przez.... kumpla Leszka Ruty Krzysztofa Celińskiego!
Oto misterna organizacja polskiego oddziału tej nieznanej dotąd firmy:
http://www.halcrow.com/Where-we-work/Po ... arzdzajca/
Krzysztof Celiński zna się z Rutą od lat. Wywodzi się z tego samego środowiska kolejowego, obaj pracowali m.in. w PKP Intercity, podobnie jak Ruta musiał odejść ze spółek PKP - Ruta znalazł fuchę w warszawskim ZTM-ie, Celiński, choć wsławił się niezliczonymi wpadkami na kolei, odpłatnym "doradzaniem". Obaj kończyli Wydział Transportu na stołecznej Politechnice. Celiński znany jest głównie z drastycznych cięć na kolei:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Celi%C5%84ski
Wikipedia: "3 kwietnia 2000 Krzysztof Celiński ograniczył przewozy pasażerskie na wcześniej niespotykaną skalę – z dnia na dzień pociągi przestały kursować na 1028 km linii kolejowych". Czy taki "ekspert" i jego podwładni powinni dostać 181 tysięcy złotych z kasy miasta na analizę kretyńskich projektów tramwajarzy? Gronkiewicz-Waltz, przestań szastać pieniędzmi na takie durnoty!
ŻEGNAMY SZKODLIWEGO RUTĘ
Od dawna nawoływaliśmy do wyrzucenia tego niekompetentnego dziadka, który inkasując kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie i licząc, że doczeka wieku emerytalnego na stołku szefa ZTM, miał w nosie postulaty mieszkańców, a zamiast rozpatrywać prośby warszawiaków, urządzał sobie w godzinach pracy np. spacery po cmentarzach. Wnioski mieszkańców Żoliborza wręcz zmanipulował, twierdząc, że uwzględni postulaty, których listę otrzymał wraz z Andrzejem Frankowem, po czym wyrzucił nasze wnioski do szuflady. Teraz liczymy na ruch zamieszanego w opisane przez nas w poprzednich wiadomościach afery Frankowa: ten, mając tymczasowo pełną władzę w ZTM może zmienić swoje nastawienie do postulatów mieszkańców, albo na zawsze pogrzebać opinię o jakimkolwiek dialogu ekipy HGW z mieszkańcami miasta, a tym samym podobnie jak Ruta zbliżyć się do śmietnika historii.
Wykopanie Ruty nie załatwia naszych postulatów. Z niecierpliwością czekamy na kolejne ruchy personalne w ratuszu i samym ZTM-ie. W szczególności Pion Przewozów ZTM wymaga gruntownego przeczyszczenia z nieudolnych, szkodliwych i niekompetentnych urzędników. Niebawem ujawnimy nowe brudy podwładnych Ruty.
RUTA, ODDAJ MEDAL
Polityczny krążek "Zasłużony dla Transportu Rzeczpospolitej Polskiej" nadany przez ministra transportu w 2011 roku to kpina z fachowców od organizacji komunikacji. Wzywamy Leszka Rutę - masz honor - odchodzisz, miej honor - oddaj medal, nieudolny transportowy szkodniku!
JUŻ WKRÓTCE: wiceprezydent stolicy kpi sobie z prawa, ujawnimy fakty.
Pozdrawiamy
Mieszkańcy Warszawy
A ja nie. Czekam na ich obiecane sensacyjne doniesienia w tematach:Autobus Czerwon pisze:Moim zdaniem mieszkańcy Warszawy powinni tą grupkę oskalpować a później utopić za to że te nędzne kreatury śmią się nazywać mieszkańcami tego miasta.