Strona 72 z 152

: 29 cze 2008, 21:07
autor: Krzysiek_S
No oki 521 może być tylko do Wiatracznej, pod warunkiem że 119 będzie jechać z Falenicy i będzie o wiele częściej.
Wtedy mamy układ 119 Wawer - Mokotów- Centrum[ podobny czas przelotu do obecnego 521 przy 119 na Kadetów], oraz 113 Wawer - Grochów.

: 29 cze 2008, 21:10
autor: Kleszczu
Bastian pisze:Centrum jest nieźle obsługiwane tramwajami, za to drogi się zatykają. Jest sens inwestować w połączenia autobusowe obwodowe, docelowo zdejmujące pasażerów z centrum, nie ma sensu w autobusy w centrum.
Wszystko prawda jeno i obwody - niestety - trzeba by udrożnić. Łopuszańska, Sikorskiego, Prymasa Tysiąclecia, Most Grota. Bus-pasy powinny powstać na tych ciągach bardzo szybko.


: 29 cze 2008, 23:25
autor: ziomal
R-11 Kleszczowa pisze:na tych ciągach bardzo szybko.
Część tych ciągów bardzo szybko powinno/ musi być przebudowane... :-"
No a tak wogóle chyba inną rolę pełnią autobusy jadące Grota, a inną Sikorskiego/TŚ...

: 29 cze 2008, 23:29
autor: JacekM
R-11 Kleszczowa pisze:Wszystko prawda jeno i obwody - niestety - trzeba by udrożnić. Łopuszańska, Sikorskiego, Prymasa Tysiąclecia, Most Grota. Bus-pasy powinny powstać na tych ciągach bardzo szybko.
Powinny, ale co w zamian zaoferujesz autom usuniętym z buspasu? 186 co minutę częściej? Trzeba naprawdę potężnej wolty w jedną bądź drugą stronę... Bo teraz wszelkie zmiany w komunikacji to przeciąganie za małego i podartego prześcieradła ;)

: 29 cze 2008, 23:32
autor: Bastian
JacekM pisze:Powinny, ale co w zamian zaoferujesz autom usuniętym z buspasu? 186 co minutę częściej? Trzeba naprawdę potężnej wolty w jedną bądź drugą stronę... Bo teraz wszelkie zmiany w komunikacji to przeciąganie za małego i podartego prześcieradła ;)
=D> =D> =D> (-o<

: 29 cze 2008, 23:47
autor: Kleszczu
JacekM pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Wszystko prawda jeno i obwody - niestety - trzeba by udrożnić. Łopuszańska, Sikorskiego, Prymasa Tysiąclecia, Most Grota. Bus-pasy powinny powstać na tych ciągach bardzo szybko.
Powinny, ale co w zamian zaoferujesz autom usuniętym z buspasu?
Przede wszystkim rozwój infrastruktury - nowe most, trasy, obwodnice. Ot tak - łatwo powiedzieć. Niestety.

: 30 cze 2008, 10:47
autor: mariow
Dennis pisze:521 FALENICA - ... - TŁ - Wawelska - Kopińska - Białobrzeska - Opaczewska/Dickensa - SZCZĘŚLIWICE
:arrow: 150 MARIENSZTAT - ... - Grójecka - BW1920 - Białobrzeska - Opaczewska/Dickensa - SZCZĘŚLIWICE
Dennis, a co ma się zyskać na tej małej podmianie tras 150 i 521 na Ochocie?

: 30 cze 2008, 10:58
autor: Dennis
Utrzymanie połączenia SZCZĘŚLIWIC z zespołem BW 1920 i nie przeciążanie busami Białobrzeskiej :?: ;) :-k

: 30 cze 2008, 11:02
autor: Bastian
Szczęśliwice dojadą do BW 1920 linią 521, a 150 nie ma po co puszczać bardziej po tramwaju, niż teraz.

: 30 cze 2008, 11:14
autor: Dennis
@Bastian: przeczytaj uważnie posta, który wywołał Twoją reakcję #-o Przecież właśnie 521 jadące Białobrzeską nie dowiozłoby SZCZĘŚLIWIC do zespołu BW 1920 :-?

: 30 cze 2008, 11:25
autor: mariow
OK rozumiem Dennis że po prostu dostosowałes układ na Ochocie do tego aby 521 jak najdłużej jechało TŁ

: 30 cze 2008, 11:44
autor: Dennis
Dokładnie tak :!: Chociaż sformułowanie "dostosować układ" jest tu chyba nieco na wyrost ;)

: 30 cze 2008, 13:24
autor: fik
Skoro już ktoś wyciągnął trolla z KFa...
mariow pisze:
Dennis pisze:521 FALENICA - ... - TŁ - Wawelska - Kopińska - Białobrzeska - Opaczewska/Dickensa - SZCZĘŚLIWICE
:arrow: 150 MARIENSZTAT - ... - Grójecka - BW1920 - Białobrzeska - Opaczewska/Dickensa - SZCZĘŚLIWICE
Dennis, a co ma się zyskać na tej małej podmianie tras 150 i 521 na Ochocie?
Chyba raczej: co stracić.
a) bezpośrednie lokalne połączenie ZP Rokosowska z placem Narutowicza, jedyne de facto potrzebne w tym ZP.
b) szansę na jakąkolwiek punktualność 521
c) szansę na podcięcie szczytowego 188

Zysków z takiego mieszania dla samego mieszania nie widzę żadnych - oprócz oczywiście napompowania ego autora do przyzwoitych rozmiarów, mam nadzieję, że na jakiś tydzień wystarczy.

: 30 cze 2008, 14:41
autor: Bastian
Fikander pisze:oprócz oczywiście napompowania ego autora do przyzwoitych rozmiarów, mam nadzieję, że na jakiś tydzień wystarczy.
Proszę o powstrzymanie się od tego typu uwag, na niektórych działają one prowokująco.
Dennis pisze:@Bastian: przeczytaj uważnie posta, który wywołał Twoją reakcję #-o Przecież właśnie 521 jadące Białobrzeską nie dowiozłoby SZCZĘŚLIWIC do zespołu BW 1920 :-?
Teraz jedzie Białobrzeską i dowozi do BW 1920, a po przekierowaniu na Banacha i TŁ nic się pod tym względem nie zmienia (-(

: 30 cze 2008, 15:08
autor: Glonojad
ja widzę jedną zaletę pomysłu Dennisa na pewno - jest szansa na podjazd 521+517 w sytuacji, gdy ucieknie 187, chociaż obecnie jest także 523+517/127... :-k