Czas podróży to czas jazdy + czas oczekiwania (czas tracony) w różnych okolicznościach, w tym na światłach. Długość trasy to tylko jeden z parametrów - zresztą zapytaj kierowców nadkładających km by jechać autostradą.MichalJ pisze:Ale to jest rozumowanie bez sensu - wydłużenie trasy wydłuża czas jazdy kropka. Mieszanie do dyskusji priorytetu jest nie na miejscu, bo ewentualny priorytet lub jego brak nie zależy od tego, czy się pojedzie objazdem, czy prosto.
EOT z mojej strony.
Myśliborska jest 1x4 o ile pamiętam.Trambuspas na osiedlowej ulicy 2x3??? Wtedy by już była 2x4... No ludzie.
Nie wiem, jaki jest sens porównywać z obecnym rozkładem 101, skoro już powinien mieć z 5 min dodane na warunki mostowe.No i nie wiem, czy "jeszcze szybsza" to jest dobre określenie. Zakład, że 2 nie będzie od obecnego rozkładu 101 w ogóle szybsza?
Owszem, uważam, że tramwaj z Mehoffera, mimo objazdu, mógłby pojechać szybciej niż w 14 minut w szczycie - czy dojedzie i co będzie w rozkładzie, HGW.Ja się o takie rzeczy nie zakładam, bo nie ja układam rozkłady i mam na ich temat (zwłaszcza autobusowych) swoje zdanie.