Strona 72 z 375

: 31 mar 2009, 8:50
autor: przewoz
A można wiedzieć co dokładnie się stało tym EW?
Na naprawy gwarancyjne do zakładu naprawczego wysyła się jednostkę w ostateczności, jak na prawdę nie można sobie z nią poradzić. KMy się obudziły, bo zaraz gwarancja gaśnie, a EW60 więcej stoją jak jeżdżą. Podobnie z resztą jak pozostałe modernizacje. Do huty to bym ich nie wysyłał. ZNTK jest od tego, żeby zrobić naprawę zgodnie z dokumentacją, więc niech robią.

: 31 mar 2009, 9:44
autor: Flash8222
Wczoraj przejeżdżając nad PKP Służewiec ok. 16:30 widziałem dosyć śmieszny skład P&P a wyglądał tak :arrow: EU07+Wagon sterowniczy+Wagon środkowy+Wagon środkowy+Wagon sterowniczy. Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony :)

: 31 mar 2009, 9:48
autor: przewoz
Flash8222 pisze: Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony
Nie wiem kto, ale wiem ,ze dość dawno na to wpadł, bo takie zestawienie to żadna nowość :)
Ale za to praktyczne ,bo więcej miejsca na bagaż jest przynajmniej.

: 31 mar 2009, 9:52
autor: khangoor
Flash8222 pisze:EU07+Wagon sterowniczy+Wagon środkowy+Wagon środkowy+Wagon sterowniczy. Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony
to co, lepiej by było ster+środ+ster+środ? :D

a tak poważnie, to mi się również zdarzyło widzieć ster+3x-środ+ster. OIDP jako KM 12443.

: 31 mar 2009, 10:58
autor: fidzio
przewoz pisze:
A można wiedzieć co dokładnie się stało tym EW?
Na naprawy gwarancyjne do zakładu naprawczego wysyła się jednostkę w ostateczności, jak na prawdę nie można sobie z nią poradzić. KMy
No nie tak do końca bo w zasadzie przy większych usterkach pracownicy KM mieli nawet zakaz samodzielnego naprawiania EW60 (aby nie utracić gwarancji). Więc za każdym razem gdy coś nawaliło to trzeba było serwis z ZNTK wołać.

: 31 mar 2009, 18:35
autor: rufio198
fidzio pisze:
rufio198 pisze:
I na podstawie służb wnioskujesz ze będzie ER 75 jeździł? Ciekawe :-k
Tutył: "WYKAZ SŁUŻB MASZYNISTÓW LOKOMOTYWOWNI GROCHÓW - FLIRT"
To co maszyniści z Flirta nie moga na zwykłych ezt jeździć?

: 31 mar 2009, 19:41
autor: zofey
Po prostu jeden z tych kursów (wcześniejszy Otwock-Warszawa) jest o takiej porze kiedy wszystkie Flirty są albo na szlaku siedleckim, albo stoją w Siedlcach.

Drugi (Falenica) jest już realny.

: 31 mar 2009, 20:22
autor: rufio198
zofey pisze:Po prostu jeden z tych kursów (wcześniejszy Otwock-Warszawa) jest o takiej porze kiedy wszystkie Flirty są albo na szlaku siedleckim, albo stoją w Siedlcach.

Drugi (Falenica) jest już realny.
Proponuje poczytać dokładnie cała dyskusję od wczoraj i dopiero pisać. Wyszczególniłem Ci na co masz zwrócić uwagę.

: 01 kwie 2009, 7:18
autor: zofey
50220 5:32 w Otwocku i do Skierniewic. To jest właśnie nierealne bo zabrakło by go w Siedlcach.

[ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 07:19 ]
W dyskusji nie wiele było o tym czy taki kurs jest w ogóle realny, więc nie wiem o co Ci chodzi.

: 01 kwie 2009, 7:53
autor: przewoz
Nie, no kurs jest realny, ale warunkiem jest brak rezerwy. Proste. Ale myślę, że aż tak twórcy rozkładu nie przekombinowali... A jak tak przekombinowali, to rozumiem, że dziś początek, bo w jednym obiegu do Siedlec pojechały kibelki.

: 01 kwie 2009, 8:17
autor: zofey
myślę że po lamentach pod tytułem "jak można dać jedną jednostkę do Siedlec" to teraz przy stanie 9 sprawnych, mimo rezerwy jedzie dwukibel. (nieraz widziałem)
to jeszcze o niczym nie przesądza.

: 01 kwie 2009, 9:09
autor: fidzio
rufio198 pisze:
fidzio pisze: Tutył: "WYKAZ SŁUŻB MASZYNISTÓW LOKOMOTYWOWNI GROCHÓW - FLIRT"
To co maszyniści z Flirta nie moga na zwykłych ezt jeździć?
Moga oczywiście, ale Rufi chyba nie rozumiesz o co mi chodzi :) to nie są służby "maszynistow flirtow" tylko sluzby robione na konkretnym taborze w tym sensie. Że te konkretne służby na tym wykazie planowo obsługiwane Flirtami

: 01 kwie 2009, 9:11
autor: marcin89
No to skoro będzie jeździł teraz kibel to znów będą musieli skorygować rozkład...

: 01 kwie 2009, 22:43
autor: rufio198
fidzio pisze:Moga oczywiście, ale Rufi chyba nie rozumiesz o co mi chodzi :) to nie są służby "maszynistow flirtow" tylko sluzby robione na konkretnym taborze w tym sensie. Że te konkretne służby na tym wykazie planowo obsługiwane Flirtami
or nie wyśle

Masz nowe obiegi? Bo jak rano z roboty wychodziłem to nie było- bez obiegów żaden dyspozytor nie pośle Flirtów na Sk-ce na podstawie planów maszynistów (-X

: 12 kwie 2009, 0:08
autor: buttle
Witam wszystkich
fidzio pisze: :arrow: W dniu dzisiejszym EW60 pojechały na naprawę reklamacyjną do Mińska Mazowieckiego
Naprawiona już Ewunia ma zepsute ogrzewanie w jednym wagonie (którymś sterowniczym) =D>