Strona 72 z 375
: 31 mar 2009, 8:50
autor: przewoz
A można wiedzieć co dokładnie się stało tym EW?
Na naprawy gwarancyjne do zakładu naprawczego wysyła się jednostkę w ostateczności, jak na prawdę nie można sobie z nią poradzić. KMy się obudziły, bo zaraz gwarancja gaśnie, a EW60 więcej stoją jak jeżdżą. Podobnie z resztą jak pozostałe modernizacje. Do huty to bym ich nie wysyłał. ZNTK jest od tego, żeby zrobić naprawę zgodnie z dokumentacją, więc niech robią.
: 31 mar 2009, 9:44
autor: Flash8222
Wczoraj przejeżdżając nad PKP Służewiec ok. 16:30 widziałem dosyć śmieszny skład P&P a wyglądał tak
EU07+Wagon sterowniczy+Wagon środkowy+Wagon środkowy+Wagon sterowniczy. Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony
: 31 mar 2009, 9:48
autor: przewoz
Flash8222 pisze: Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony
Nie wiem kto, ale wiem ,ze dość dawno na to wpadł, bo takie zestawienie to żadna nowość
Ale za to praktyczne ,bo więcej miejsca na bagaż jest przynajmniej.
: 31 mar 2009, 9:52
autor: khangoor
Flash8222 pisze:EU07+Wagon sterowniczy+Wagon środkowy+Wagon środkowy+Wagon sterowniczy. Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony
to co, lepiej by było ster+środ+ster+środ?
a tak poważnie, to mi się również zdarzyło widzieć ster+3x-środ+ster. OIDP jako KM 12443.
: 31 mar 2009, 10:58
autor: fidzio
przewoz pisze:A można wiedzieć co dokładnie się stało tym EW?
Na naprawy gwarancyjne do zakładu naprawczego wysyła się jednostkę w ostateczności, jak na prawdę nie można sobie z nią poradzić. KMy
No nie tak do końca bo w zasadzie przy większych usterkach pracownicy KM mieli nawet zakaz samodzielnego naprawiania EW60 (aby nie utracić gwarancji). Więc za każdym razem gdy coś nawaliło to trzeba było serwis z ZNTK wołać.
: 31 mar 2009, 18:35
autor: rufio198
fidzio pisze:rufio198 pisze:
I na podstawie służb wnioskujesz ze będzie ER 75 jeździł? Ciekawe
Tutył: "WYKAZ SŁUŻB MASZYNISTÓW LOKOMOTYWOWNI GROCHÓW - FLIRT"
To co maszyniści z Flirta nie moga na zwykłych ezt jeździć?
: 31 mar 2009, 19:41
autor: zofey
Po prostu jeden z tych kursów (wcześniejszy Otwock-Warszawa) jest o takiej porze kiedy wszystkie Flirty są albo na szlaku siedleckim, albo stoją w Siedlcach.
Drugi (Falenica) jest już realny.
: 31 mar 2009, 20:22
autor: rufio198
zofey pisze:Po prostu jeden z tych kursów (wcześniejszy Otwock-Warszawa) jest o takiej porze kiedy wszystkie Flirty są albo na szlaku siedleckim, albo stoją w Siedlcach.
Drugi (Falenica) jest już realny.
Proponuje poczytać dokładnie cała dyskusję od wczoraj i dopiero pisać. Wyszczególniłem Ci na co masz zwrócić uwagę.
: 01 kwie 2009, 7:18
autor: zofey
50220 5:32 w Otwocku i do Skierniewic. To jest właśnie nierealne bo zabrakło by go w Siedlcach.
[ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 07:19 ]
W dyskusji nie wiele było o tym czy taki kurs jest w ogóle realny, więc nie wiem o co Ci chodzi.
: 01 kwie 2009, 7:53
autor: przewoz
Nie, no kurs jest realny, ale warunkiem jest brak rezerwy. Proste. Ale myślę, że aż tak twórcy rozkładu nie przekombinowali... A jak tak przekombinowali, to rozumiem, że dziś początek, bo w jednym obiegu do Siedlec pojechały kibelki.
: 01 kwie 2009, 8:17
autor: zofey
myślę że po lamentach pod tytułem "jak można dać jedną jednostkę do Siedlec" to teraz przy stanie 9 sprawnych, mimo rezerwy jedzie dwukibel. (nieraz widziałem)
to jeszcze o niczym nie przesądza.
: 01 kwie 2009, 9:09
autor: fidzio
rufio198 pisze:fidzio pisze:
Tutył: "WYKAZ SŁUŻB MASZYNISTÓW LOKOMOTYWOWNI GROCHÓW - FLIRT"
To co maszyniści z Flirta nie moga na zwykłych ezt jeździć?
Moga oczywiście, ale Rufi chyba nie rozumiesz o co mi chodzi
to nie są służby "maszynistow flirtow" tylko sluzby robione na konkretnym taborze w tym sensie. Że te konkretne służby na tym wykazie planowo obsługiwane Flirtami
: 01 kwie 2009, 9:11
autor: marcin89
No to skoro będzie jeździł teraz kibel to znów będą musieli skorygować rozkład...
: 01 kwie 2009, 22:43
autor: rufio198
fidzio pisze:Moga oczywiście, ale Rufi chyba nie rozumiesz o co mi chodzi
to nie są służby "maszynistow flirtow" tylko sluzby robione na konkretnym taborze w tym sensie. Że te konkretne służby na tym wykazie planowo obsługiwane Flirtami
or nie wyśle
Masz nowe obiegi? Bo jak rano z roboty wychodziłem to nie było- bez obiegów żaden dyspozytor nie pośle Flirtów na Sk-ce na podstawie planów maszynistów
: 12 kwie 2009, 0:08
autor: buttle
Witam wszystkich
fidzio pisze:
W dniu dzisiejszym EW60 pojechały na naprawę reklamacyjną do Mińska Mazowieckiego
Naprawiona już Ewunia ma zepsute ogrzewanie w jednym wagonie (którymś sterowniczym)