I słusznie, w końcu Legionowo płaci niemałą kasę.Loui pisze:A tak, z lotniskowca zrobił się socjal dla Legionowa i okolic.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Oczywiście, pomijanie jakichkolwiek przystanków przez te pociągi jest koszmarnym absurdem.Loui pisze:To może od razu dołożyć mu zatrzymania wszędzie.Tych 2 minut zapasu w sam raz starczyłoby na przystanek KML na Pradze
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Popołudniowe kursy KML w kierunku Modlina są niezabieralne. Dokładanie przystanków tylko zwiększy tłok i wydłuży czas przejazdu
Ja wiem... w szczycie i tak pełne do Lg. Poza szczytem z resztą też frekwencja niezła. To przyzwoita siatka przyspieszonych. Zwykłych z zatrzymaniem na każdej stacji i p.o. jest tam chyba dość.fik pisze:Oczywiście, pomijanie jakichkolwiek przystanków przez te pociągi jest koszmarnym absurdem.Loui pisze: To może od razu dołożyć mu zatrzymania wszędzie.
Moim zdaniem KML i S3 powinny jeździć przez dw. Gdański. Uporządkowano by wtedy połączenia na linii Działdowskiej. Na chwilę obecną na lotnisko jeździ niewielu pasażerów. Większość pasażerów wsiada na Służewcu i jedzie w kierunku Legionowa i Nowego Dworu Maz. Pasażerowie nie musieliby wybierać z którego dworca chcą jechać.
Na Okęcie rzeczywiście mało pasażerów jeździ ale do i z Modlina to już całkiem sporo zwłaszcza jak jakiś bardziej popularny samolot wylatuje/przylatuje. No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum. Główny nacisk powinien być położony na pasażerów lotniskowych, a dopiero przy okazji na innych.
Dziś tuż przed 7:00 ze Wschodniej do Sochaczewa chyba jechały EW60.
Dlatego coraz więcej "walizkowych" można zobaczyć na Zachodniej p8 i Gdańskiej. W "ciechanowiakach" w wakacje usłyszeć gadkę po włosku, to już nie rzadkość.Loui pisze:Na Okęcie rzeczywiście mało pasażerów jeździ ale do i z Modlina to już całkiem sporo zwłaszcza jak jakiś bardziej popularny samolot wylatuje/przylatuje. No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum. Główny nacisk powinien być położony na pasażerów lotniskowych, a dopiero przy okazji na innych.
Może wydłużenie elfów o tego jednego człona coś da, ale chyba tylko minimalnie.
Na początku w planie miało nie być zatrzymania w Płudach i może słusznie, przecież mają S3 i S9. Legionowo Przystanek już "esek" nie ma i tu zatrzymanie wydaje się być ok.
Znowu się powtórzę, ze KM trochę sobie samobója strzeliły zamawiając ezt-y czteroczłonowe. 4 to za mało, 2x4 to za dużo.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No i potem jest "kolej aglomeracyjna" z czterdziestominutowymi dziurami.przewoz pisze:Ja wiem... w szczycie i tak pełne do Lg. Poza szczytem z resztą też frekwencja niezła. To przyzwoita siatka przyspieszonych. Zwykłych z zatrzymaniem na każdej stacji i p.o. jest tam chyba dość.
Skoro pasażerów aglomeracyjnych jest dużo, to należy im utrudnić życie jak najbardziej, żeby garstka pasażerów jadących na lotnisko miała jak najlepiej.Loui pisze:No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ekskluzywnie dla pasażerów lotnisk to można dać jakiegoś VTeka. Tylko czy spalinowe mogą na Centralny wjeżdżać?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie mogą, choć w życiu kwita na to nie widziałem.
(acz w zeszłym roku PLK zarządziła podsył SM42 przez Centralny w rocznym, potem w każdym zamknięciu wysyłali ją na Gdański)
(acz w zeszłym roku PLK zarządziła podsył SM42 przez Centralny w rocznym, potem w każdym zamknięciu wysyłali ją na Gdański)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
19968/9 do Skierniewic pojechały EW60. Można sie bać
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Rano EW60 był na KM7 (717) - jechało się bardzo dobrze, nie rozumiem narzekań na niego Później dokończę...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pociągów do Modlina odjeżdżających z dw.Gdańskiego jest po prostu więcej dlatego wielu pasażerów woli pojechać nimi. Połączenie Lotniska Chopina z Centrum zapewniłaby S2. Poza tym zawsze jest możliwość przesiadki na Zachodnim albo Gdańskim.
Myślę, że po włożeniu nowych bebechów będą się sprawować jak przeciętne AKM z Mińska. Czyli i tak lepiej niż EW60 dawniej..zxcvbnm pisze:Rano EW60 był na KM7 (717) - jechało się bardzo dobrze, nie rozumiem narzekań na niego Później dokończę...