Strona 72 z 151

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 16 lis 2014, 12:13
autor: alojz
Loui pisze:A tak, z lotniskowca zrobił się socjal dla Legionowa i okolic.
I słusznie, w końcu Legionowo płaci niemałą kasę.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 16 lis 2014, 15:44
autor: fik
Loui pisze:
Tych 2 minut zapasu w sam raz starczyłoby na przystanek KML na Pradze :)
To może od razu dołożyć mu zatrzymania wszędzie.
Oczywiście, pomijanie jakichkolwiek przystanków przez te pociągi jest koszmarnym absurdem.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 16 lis 2014, 16:26
autor: Premo
Popołudniowe kursy KML w kierunku Modlina są niezabieralne. Dokładanie przystanków tylko zwiększy tłok i wydłuży czas przejazdu

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 16 lis 2014, 20:59
autor: przewoz
fik pisze:
Loui pisze: To może od razu dołożyć mu zatrzymania wszędzie.
Oczywiście, pomijanie jakichkolwiek przystanków przez te pociągi jest koszmarnym absurdem.
Ja wiem... w szczycie i tak pełne do Lg. Poza szczytem z resztą też frekwencja niezła. To przyzwoita siatka przyspieszonych. Zwykłych z zatrzymaniem na każdej stacji i p.o. jest tam chyba dość.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 16 lis 2014, 21:39
autor: Premo
Moim zdaniem KML i S3 powinny jeździć przez dw. Gdański. Uporządkowano by wtedy połączenia na linii Działdowskiej. Na chwilę obecną na lotnisko jeździ niewielu pasażerów. Większość pasażerów wsiada na Służewcu i jedzie w kierunku Legionowa i Nowego Dworu Maz. Pasażerowie nie musieliby wybierać z którego dworca chcą jechać.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 1:15
autor: Loui
Na Okęcie rzeczywiście mało pasażerów jeździ ale do i z Modlina to już całkiem sporo zwłaszcza jak jakiś bardziej popularny samolot wylatuje/przylatuje. No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum. Główny nacisk powinien być położony na pasażerów lotniskowych, a dopiero przy okazji na innych.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 7:58
autor: Jacek Z.
Dziś tuż przed 7:00 ze Wschodniej do Sochaczewa chyba jechały EW60.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 12:06
autor: WojtekE65
Loui pisze:Na Okęcie rzeczywiście mało pasażerów jeździ ale do i z Modlina to już całkiem sporo zwłaszcza jak jakiś bardziej popularny samolot wylatuje/przylatuje. No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum. Główny nacisk powinien być położony na pasażerów lotniskowych, a dopiero przy okazji na innych.
Dlatego coraz więcej "walizkowych" można zobaczyć na Zachodniej p8 i Gdańskiej. W "ciechanowiakach" w wakacje usłyszeć gadkę po włosku, to już nie rzadkość.
Może wydłużenie elfów o tego jednego człona coś da, ale chyba tylko minimalnie.
Na początku w planie miało nie być zatrzymania w Płudach i może słusznie, przecież mają S3 i S9. Legionowo Przystanek już "esek" nie ma i tu zatrzymanie wydaje się być ok.
Znowu się powtórzę, ze KM trochę sobie samobója strzeliły zamawiając ezt-y czteroczłonowe. 4 to za mało, 2x4 to za dużo.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 12:52
autor: fik
przewoz pisze:Ja wiem... w szczycie i tak pełne do Lg. Poza szczytem z resztą też frekwencja niezła. To przyzwoita siatka przyspieszonych. Zwykłych z zatrzymaniem na każdej stacji i p.o. jest tam chyba dość.
No i potem jest "kolej aglomeracyjna" z czterdziestominutowymi dziurami.
Loui pisze:No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum.
Skoro pasażerów aglomeracyjnych jest dużo, to należy im utrudnić życie jak najbardziej, żeby garstka pasażerów jadących na lotnisko miała jak najlepiej. :bredzisz:

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 13:33
autor: WojtekE65
Ekskluzywnie dla pasażerów lotnisk to można dać jakiegoś VTeka. Tylko czy spalinowe mogą na Centralny wjeżdżać? :o

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 13:35
autor: fik
Nie mogą, choć w życiu kwita na to nie widziałem.
(acz w zeszłym roku PLK zarządziła podsył SM42 przez Centralny w rocznym, potem w każdym zamknięciu wysyłali ją na Gdański)

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 13:44
autor: rufio198
19968/9 do Skierniewic pojechały EW60. Można sie bać :D

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 13:59
autor: zxcvbnm
Rano EW60 był na KM7 (717) - jechało się bardzo dobrze, nie rozumiem narzekań na niego :) Później dokończę...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 14:31
autor: Premo
Pociągów do Modlina odjeżdżających z dw.Gdańskiego jest po prostu więcej dlatego wielu pasażerów woli pojechać nimi. Połączenie Lotniska Chopina z Centrum zapewniłaby S2. Poza tym zawsze jest możliwość przesiadki na Zachodnim albo Gdańskim.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 17 lis 2014, 15:29
autor: przewoz
zxcvbnm pisze:Rano EW60 był na KM7 (717) - jechało się bardzo dobrze, nie rozumiem narzekań na niego :) Później dokończę...
Myślę, że po włożeniu nowych bebechów będą się sprawować jak przeciętne AKM z Mińska. Czyli i tak lepiej niż EW60 dawniej..