Wyświetlacze
W starych RG są 2 tryby ustawiania kierunku - z rozkładem ("przez 7" bo wciska się najpierw 7) albo z listy kierunków ("przez 4" bo wciska się 4).
W nowych tryby są takie same, ale nie ma tylu guzików
W nowych tryby są takie same, ale nie ma tylu guzików
Tak, dla R&G, to dwa różne. Swego czasu, niezależnie od trybu (czy z rozkładem i trasą "przez 7", czy sam kierunek "przez 4"), kropki przy numerze linii nie było. Kropka jest naszym lokalnym wymysłem.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
I przez "4" trasę zmienioną wbija się powiększając numer linii o 1000 np. 1131 .px33 pisze:W starych RG są 2 tryby ustawiania kierunku - z rozkładem ("przez 7" bo wciska się najpierw 7) albo z listy kierunków ("przez 4" bo wciska się 4).
W nowych tryby są takie same, ale nie ma tylu guzików
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Raczej zależność "jeśli X to Y", Y to dopisanie kropki. Coś jak w Gdańsku wykrzyknik przy trasie zmienionej, czy np. N45 osiągane w berlińskim IBIS-ie przez wpisanie 04535 (linia 45, wariant 35).
Jeśli dobrze pamiętam i łączę, z czym kiedyś się zmagaliśmy, to było jeżdżenie na trasie zmienionej, ale z nieaktualnym rozkładem w sterowniku (a co za tym idzie też trasą) w te dni, kiedy był objazd, ale nie programowano nowego rozkładu jazdy. Wtedy część kierowców wbijała trasę bez rozkładu przez 4 (ale wtedy nie było kropki), a druga część szukała przez 7 jakiegoś rozkładu z trasą zmienioną i z zewnątrz "wszystko się zgadzało".
Wprowadzono więc zasadę wbijania kierunku z trasą zmienioną przez 4, a numer linii należało powiększyć o 1000, by z zewnątrz było od razu widać, że SIP jest poprawnie ustawiony i nie dezinformuje pasażerów w pojeździe.
Jeśli dobrze pamiętam i łączę, z czym kiedyś się zmagaliśmy, to było jeżdżenie na trasie zmienionej, ale z nieaktualnym rozkładem w sterowniku (a co za tym idzie też trasą) w te dni, kiedy był objazd, ale nie programowano nowego rozkładu jazdy. Wtedy część kierowców wbijała trasę bez rozkładu przez 4 (ale wtedy nie było kropki), a druga część szukała przez 7 jakiegoś rozkładu z trasą zmienioną i z zewnątrz "wszystko się zgadzało".
Wprowadzono więc zasadę wbijania kierunku z trasą zmienioną przez 4, a numer linii należało powiększyć o 1000, by z zewnątrz było od razu widać, że SIP jest poprawnie ustawiony i nie dezinformuje pasażerów w pojeździe.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Dlaczego wyświetlacze na trasie 9-tki pokazują teraz "Włochy-Ratusz Trasa Zmieniona" zamiast "trasa skrócona" ? Przecież trasa linii nie uległa zmianie, a jedynie skróceniu o kilka przystanków.
Bo takie są założenia systemu. Opcji "trasa skrócona" nie ma a opcja "kurs skrócony" jest zarezerwowana dla kursów wariantowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Mokotowiaki radośnie wbijają kursy skrócone w starych Pesach na 15 do Narutowicza. Ciekawe czy błąd prowadzącego czy błąd zaplecza, które źle trasy w Buse wbiło.
Buse to chyba inna bajka do tego na innych regulacjach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale unifikujmy taborówki...
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
[*]
Jak zakład ustawi, tak wóz wyświetla. Nie wiem jak jest na Mokotowie, ale wolskie wozy z Buse mają wszystkie krańce w wersji z trasą zmienioną oraz te ważniejsze wersji z kursem skróconym. Te gdzie da się cokolwiek skrócić. I zaplecze, wbijając trasę linii, korzysta z tych, istniejących w systemie, przystanków. Najwyraźniej ktoś na Mokotowie popełnił błąd. Bo jakoś nie wierzę żeby motorowi na siłę zmieniali kraniec z trasy zmienionej na KS .pawcio pisze:Buse to chyba inna bajka do tego na innych regulacjach.