Strona 73 z 333

: 03 maja 2008, 10:13
autor: Krzysiek_S
Jarek pisze:To był luźny pomysł.
Wiem że luźny, ale budzi kontrowersje.
;-)

: 03 maja 2008, 14:37
autor: Bastian
Colony pisze:Taki manewr wymaga wzmocnienia 117 niestety.
Na to akurat mam pomysł... :-k

: 03 maja 2008, 14:54
autor: Colony
Przybliżyłbyś? :>

: 03 maja 2008, 16:12
autor: JotPeCet
Pomysł pewnie zbyt śmiały ;)

: 03 maja 2008, 16:35
autor: Bastian
Nie, odsyłam do wątku o porządkach mokotowskich. Po prostu wciąż nad tym pomysłem pracuję... ;)

: 03 maja 2008, 20:12
autor: Colony
Ach, już wiem o co chodzi. Nie musisz więcej. :D

: 14 maja 2008, 12:23
autor: Krzysiek_S
Dzisiaj rano linia 305 przeżywała swoją drugą młodość. Kurs o 8:58 był wykorzystywany, w 100% w autobusie było koło 50 osób. Na przystankach Lucerny , Klimontowska stało po 15-20 osób, podobnie Dzielnicowa. Większość osób wsiadła do 305.
Większość osób wysiadła w zespole Trakt Lubelski.
O godzinie 8:36 nie pojawiła się linia 142, dopiero o 8:58 przyjechało to 305. Wcześniej rozkładowo powinien być kurs o 8:06 nie wiem czy był.
Nie wiem czy to z powodu strajku, ale na ogół powodem nie przyjechania linii 142 jest korek na Wale Miedzeszyńskim do ronda.
Korek koło 8-smej ciągnie się aż od Józefowa , tudzież Bysławskiej w przypadku 142.
Jeszcze 142 postoi sobie przy przejeździe w Falenicy i już ma opóźnienie w granicach nie rzadko 30-40 minut, w przypadku linii 702 to zazwyczaj 20-25 minut. Nie wiem czy kierowcy nie ruszają wcześniej z Otwocka.?
Największe opoźnienia są od kursu 7:22 do kursu 10:03 linie 142/702 z przystanku Lucerny.
W pozostałych godzinach linie jeźdzą w miare regularnie.
W tym momencie takie 305 jest jak skarb dla czekających pasażerów.
Moim zdaniem będzie jeszcze gorzej, aż do czasu wybudowania przedłużenia Wału Miedzeszyńskiego aż do Otwocka.
Nie wiem jest coraz gorzej, praktycznie w tym godzinach Trakt Lubelski jest odcięty od komunikacji z Grochowem. W miare punktualnie jeździ jedynie 305, 147 [ na krótkim odcinku Traktu Lubelskiego] , 119 [ wkrótce będzie tylko przecinać Trakt].
Na jesienii dojdą ogromne korki w czasie budowy ronda MOP, wtedy zsumując wyjdą gdzieś opóźnienia w granicach 60- 70 minut.
Rozwiązaniem dla komunikacji na Trakcie Lubelskim na czas budowy MOP i Wału Miedzeszyńskiego moim zdaniem byłaby by linia minibusowa na trasie Wędkarska - Trakt Lubelski - rondo - Trakt Lubelski - Płowiecka - Błękitna - Widoczna - PKP Wawer.
:arrow: dojazd do linii 119 [ zespół Lucerny], 147[ zespół Zwoleńska], dojazd do kolei, dojazd do linii 502, 521, 525, 125...
W czasie przebudowy Traktu Lubelskiego w roku 2009 taka linia ładnie by się wkomponowała do potencjalnych objazdów tej ulicy.
Cóź czekają mnie ciężkie czasy , jedyną linią na którą będe mógł liczyć to będzie linia 119 .

: 14 maja 2008, 16:57
autor: rhemek
Ja na twoim miejscu jeżdziłbym rowerem do najbliższej stacji PKP, ostatnio często jeżdze rowerem w twoich rejonach i naparwde jest szybciej niż komunikacją. Wiem,że na dłuższą mete to żadne rozwiązanie, ale polecam.

: 28 maja 2008, 16:49
autor: Krzysiek_S
http://www.wawer.warszawa.pl/nowa/index ... Itemid=327

Jest nadzieja że do września się wyrobią. :-"
I pytanie, co z zatoką przy Nowozabielskiej w strone Traktu ?
Nic nie jest napisane że powstanie, chyba że to jest wliczane do inwestycji do Nowozabielskiej?
Wawer pisze:Budowa ciągu ulic Wąbrzeska - Kadetów w Warszawie na odcinku dł. 680,0 m, od ulicy Wał Miedzeszyński do projektowanej ulicy Nowozabielskiej – II etap, obejmujący: 1. Od ul. Wał Miedzeszyński do projektowanej ul. Nowozabielskiej:- uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej,- wykonanie podbudowy bitumicznej gr. 10 cm na istniejącej podbudowie tłuczniowej,- wykonanie warstwy wiążącej gr. 8 cm. z betonu asfaltowego z polimerami - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z mieszanki mastyksowo – grysowej (SMA)- budowę zatok autobusowych,- budowę oświetlenia ulicy.2. Od ul. Sęczkowej do projektowanej ul. Nowozabielskiej: - budowę z kostki brukowej chodnika na dł. 100,0 m od ul. Sęczkowej po stronie południowej,- budowę z kostki brukowej wjazdów do posesji po stronie południowej.3. Od projektowanej ul. Nowozabielskiej do ul. Poprawnej: - przebudowę krawężnika po stronie północnej na odc. dł. 100,0 m,- przebudowę nawierzchni bitumicznej na odc. dł. 100,0 m.4. Opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy.5. Roboty towarzyszące.

: 28 maja 2008, 21:04
autor: jasiu
a bez zatoki przystanku nie zrobią? Jakoś przy Kajki (na której ruch jest dużo większy) nie ma ani jednej zatoki, a przystanki są

: 28 maja 2008, 21:16
autor: Krzysiek_S
jasiu pisze:a bez zatoki przystanku nie zrobią? Jakoś przy Kajki (na której ruch jest dużo większy) nie ma ani jednej zatoki, a przystanki są
Według projektu miała być zatoka i chodnik od Nowozabielskiej do Poprawnej, ale nie będzie bo jeden koleś nie chciał się z płotem przesunąć. Akurat w miejscu gdzie ma powstać zatoka wykupiono część działki i możliwość budowy jest i chodnika obok[ w kierunku Poprawnej chodnik skończyłby się na płocie.]. Po drugie , przy nowej ulicy na której uruchamia się linie autobusową, muszą być zatoki.

: 29 maja 2008, 15:09
autor: Krzysiek_S
Skoro brakuje brygad na linie w Wawrze, to można zrobić taki majstersztyk.
1]115 skrócenie do Zaporoża , wybrane kursy przez Międzylesie
2] skrócenie linii 142 do zespołu Wędkarska, powrót zawrotka na rondzie, dopasowanie rozkładu do linii 702, aby nie było dziur 30 minutowych.
3] zwiększenie częstotliwości linii 146 i 147 poprzez dodanie brygad z skróconej linii 142.
4] 161 zwiększenie częstotliwośći do co 20 minut, skrócenie do zespołu Olecka z jednej strony, wydłużenie do Aleksandrowa z drugiej strony.
5] uruchomienie linii minibusowej 212 na trasie PKP Radość zawrotka na rondzie - Izbicka - Zagórzańska - Techniczna - Petunii - Walcownicza - ... Bysławska - Wał Miedzeszyński - Błota co 20 minut.
6] 213 Falenica - Mozaikowa - Mrówcza - Lucerny - Widoczna - PKP Wawer [ w DP kursy wydłużone do pętli Strusia.]
7] 119 przez Kadetów 15/20/15/20
8] Skrócenie do trasy Strusia - .... Trakt Lubelski - Kadetów - Wał Miedzeszyński - TS - Gocław co 30 minut.
Ad.1 linia do reformy, więc trzeba ją wycofać z Aleksandrowa[ wybrane kursy do pętli Międzylesia], linia na solówki, na razie częstotliwość bz, aż do głębszej reformy.
Ad.2 korki na Wale zabijają tą linie, drugim mankamentem są dziury 30 minutowe w szczycie B w rozkładzie wspólnym linii 142/702, dzięki skróceniu można by dopasować częstotliwość linii aby owe dziury zniknęły.
Ad.3 Dzięki skróceniu linii 142 odzyskujemy 2 brygady całodzienne które mogą przejść na linie 146, 147 [ chociaż tutaj chyba nadal będzie brakować brygad, niestety].
Ad.4 zmiana trasy linii 161 oraz dodanie jednej brygady ma na celu koordynacje z linią 212, zastępstwo linii 115, 142 w Aleksandrowie. Docelowo 4 brygady.
Ad.5 uruchomienie linii mająca na celu przejęcia zadań linii 142, 161, oraz koordynacja z linią 161 na współnym odcinku. Docelowo 3 brygady.
Ad.6 uruchomienie linii 213 jako dowozówki do kolei, 521, 147, 119, wybrane kursy wydłużone do przychodni na ulicy strusia w zastępstwie linii 305.
Ad.7 wiadoma zmiana.
Ad.8. zmiana trasy linii ma na celu poprawy dojazdu do pzychodni, do szkoły podstawowej na ulicy Kadetów, przedszkola, dojazd do podstawówki i gimnazjum w Nowym Wawrze[ to z Lasa], dojazd do linii na Gocławiu, szkół, alternatywny dojazd z Traktu Lubelskiego w czasie budowy węzła Marsa.
Takie refleksje mnie naszły po liście z ZTM, dzisiaj doszedł. ;-)

: 29 maja 2008, 17:43
autor: PiotrekP
Jeśli dobrze zrozumiałem, to 142 miałoby trasę Wiatraczna - Wędkarska?

: 29 maja 2008, 17:45
autor: Krzysiek_S
PiotrekP pisze:Jeśli dobrze zrozumiałem, to 142 miałoby trasę Wiatraczna - Wędkarska?
Ale bez postoju tam, zawrotka na rondzie.

: 29 maja 2008, 18:50
autor: reserved
Krzysiek pisze:Skoro brakuje brygad na linie w Wawrze, to można zrobić taki majstersztyk.
Taka mała uwaga... czy nie za często to proponowane 161? No bez przesady...