Dyskusja o 521

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 cze 2008, 16:09

inż. Glonojad pisze:ja widzę jedną zaletę pomysłu Dennisa na pewno - jest szansa na podjazd 521+517 w sytuacji, gdy ucieknie 187
To nie tworzy przewagi tego pomysłu nad trasą proponowaną przez ZTM, bowiem w niej występuje możliwość przesiadki na 191 a także w innych kierunkach, na które dogodne przesiadki oferuje ZP BW1920, w przeciwieństwie do Wawelskiej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 30 cze 2008, 16:12

To nie tworzy przewagi tego pomysłu nad trasą proponowaną przez ZTM, bowiem w niej występuje możliwość przesiadki na 191
jezeli ktos jedzie w strone Włoch/Ursusa to lepiej jednak sie przesiąść na 517 ....
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 cze 2008, 17:24

No ale nie jest to kasacja żadnej istniejącej przesiadki.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 cze 2008, 20:39

Fikander pisze:
inż. Glonojad pisze:ja widzę jedną zaletę pomysłu Dennisa na pewno - jest szansa na podjazd 521+517 w sytuacji, gdy ucieknie 187
To nie tworzy przewagi tego pomysłu nad trasą proponowaną przez ZTM, bowiem w niej występuje możliwość przesiadki na 191
I które całą swoją przewagę częstotliwościową gubi w trasie przez BW1920, w szczególności zaś odcinek Szczęśliwicka - RZS...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 cze 2008, 21:03

inż. Glonojad pisze:
Fikander pisze: To nie tworzy przewagi tego pomysłu nad trasą proponowaną przez ZTM, bowiem w niej występuje możliwość przesiadki na 191
I które całą swoją przewagę częstotliwościową gubi w trasie przez BW1920, w szczególności zaś odcinek Szczęśliwicka - RZS...
Ale realizuje - bądź co bądź - ważną relację - a wyginanie przez Szczęśliwicką mija się z celem.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 cze 2008, 21:06

Pewnie, po co jechać szybciej, skoro można wolniej :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 cze 2008, 21:07

inż. Glonojad pisze:Pewnie, po co jechać szybciej, skoro można wolniej :p
Nie popadajmy w skrajności. Zasadniczo korek jest i na Bitwy Warszawskiej i przy Zachodnim pasy, z których korzystają autobusy też są skutecznie zablokowane przez auta pragnące skręcić w tunel. To raz. A dwa wyginanie 191 to zapewne koszt dodatkowych brygad i w przeciwną stronę znaczna strata czasowa.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 cze 2008, 21:10

A czy ja mówię, że trasa z powrotem ma w ten sposób biec? Po prostu ową "relację" należy wykonać w sposób możliwie szybki - a szybciej jest przez Szczęśliwicką, i tyle.
Jeśli w ten sposób będzie jechać szybciej (a będzie) i nie ominie żadnego przystanku (a nie ominie), to znaczy że zmiana jest korzystna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 cze 2008, 21:13

W szczycie popołudniowym. A poza nim?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 cze 2008, 21:14

Myślę, że bardziej na skierowaniu przez Szczęśliwicką mogłoby zyskać 136 :p

Natomiast trzeba by przeprowadzić odpowiednie badania - ja natomiast wątpię aby trasa przez Zachodni w godzinach szczytu przy korku tak na Bitwy jak i przy dworcu była bardziej atrakcyjna czasowo.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 cze 2008, 21:15

Hm. No tak. Wariantu trasy zrobić niedasię...

[ Dodano: Pon 30 Cze, 2008 21:22 ]
Ech, jeszcze gdyby przystanek Hotel Vera (nieistniejący) był przed skrzyżowaniem :/
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 lip 2008, 17:01

reserved pisze:
Fikander pisze:No skoroś jak ten bezmyślny leming, i włazisz do pierwszego, co przyjedzie, zamiast poczekać półtorej minuty na pusty tramwaj, to nie mój problem.
Wyobraź sobie, że nie mam zbyt wiele czasu aby się zastanawiam czy coś za chwilę przyjedzie... raz tak zrobiłem... czekałem ponad 10 min.
MeWa pisze:nieprawda.
Przyznaje się... widziałem wobec tego sztuczny tłok. ;)
Dobrze powiedziane: widziałeś przy swoim sporadycznym przejeździe. A to, że raz dłużej czekałeś, to nie jest dowód na regułę.
Andrzej pisze:jeżdżę tramwajem z Ochoty w popołudniowym szczycie, może nie codziennie, ale regularnie. i nigdy nie jest to płynna jazda, z powodów wymienionych wcześniej, plus te dodane przez innych forumowiczów: samochody blokujące tramwaje na skrzyżowaniach i tramwajowe stada, z których zazwyczaj tylko pierwszy tramwaj zdąży przejechać.
Po uruchomieniu priorytetów wg zapowiedzi większość z wymienionych problemów ma zniknąć. Ja z kolei bardzo często widzę korek od Niemcewicza w kierunku Centrum, w którym tramwaje nie stoją
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lip 2008, 21:33

Rzekome "ciągłe blokowanie tramwajów w ALejach" to mit. Widziałem wyniki pomiarów czasów przejazdu między Waszyngtona i Zawiszą - w podziale na pory dnia - i odchyłki od rozkładu ZTM są, oczywiście, ale średni czas jest bardzo ZTMowemu bliski.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 lip 2008, 22:27

inż. Glonojad pisze:Rzekome "ciągłe blokowanie tramwajów w ALejach" to mit. Widziałem wyniki pomiarów czasów przejazdu między Waszyngtona i Zawiszą - w podziale na pory dnia - i odchyłki od rozkładu ZTM są, oczywiście, ale średni czas jest bardzo ZTMowemu bliski.
bo nie jest tak, że blokowanie zdarza się codziennie. Są takie dni, że stoi i Patelnia i rondo przy DWC. Ale wtedy to autobusy stoją w jeszcze większym korku, także na Marszałkowskiej i na JPII. Mam wrażenie, że zdarza się to częściej niż dawniej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lip 2008, 22:31

Oczywiście, że się zdarza, bo przecież ruch jest coraz większy z roku na rok... niemniej nowa sygnalizacja jest bardziej na blokowanie odporna, a gdy dojdzie akomodacja, to pojawi się detekcja kolejek na zjazdach i blokowanie aut na czerwonym przed skrzyżowaniem jeszcze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ