Strona 73 z 603

: 07 lut 2008, 22:50
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Nawet potworek 46 warto po to zainstalować, naprawdę. Niedużym kosztem brygadowym dajesz olbrzymią podaż na krytycznym odcinku.
Bardzo brakuje zbiorczego przystanku na Wileniaku w stronę mostu. Bez niego trzeba dostosowywać podaż w dwóch miejscach, to zawsze powoduje zwiększenie się marginesu błędu.

[ Dodano: 2008-02-07, 22:51 ]
inż. Glonojad pisze:
Bastian pisze:Inna rzecz, że te trasy to i tak tylko na kilka miesięcy. Potem zaczną się wyłączenia spowodowane metrem - może wtedy każda z "ocalałych" linii będzie mogła kursować co 5 minut? ;)
Oprócz Wileniaka zamykanego na raty zamknięta ma być tylko Prosta. 8 przez Kercelak i 10 przez Narutowicza i tyle masz z tego zamknięcia - nie licząc Wileniaka.
A Targową będziemy fruwać... =;

: 07 lut 2008, 22:54
autor: Glonojad
Bastian pisze:
inż. Glonojad pisze:Nawet potworek 46 warto po to zainstalować, naprawdę. Niedużym kosztem brygadowym dajesz olbrzymią podaż na krytycznym odcinku.
Bardzo brakuje zbiorczego przystanku na Wileniaku w stronę mostu. Bez niego trzeba dostosowywać podaż w dwóch miejscach, to zawsze powoduje zwiększenie się marginesu błędu.
Zakasać rękawki i uzgodnić z Galasem wypłytowanie tymczasowego na wylocie, nawet na te Wasze ukochane truj-wagonowce.

Ale nie, lepiej przysyłać czterostronicowe, napisane mało zrozumiałym językiem elaboraty na temat autobusów na pasie tramwajowym mimo, że temat był już wielokrotnie wałkowany i ustalony.

Co do drugiego - napisałem OPRÓCZ WILENIAKA.

[ Dodano: 2008-02-07, 22:55 ]
Bastian pisze:
inż. Glonojad pisze:Oczywiście. W 2006 roku o kilkanaście brygad, w 2007 o 24 o ile mnie pamięc nie myli, w tym o następne 6. Liczba wozokilometrów zresztą też, to jest do sprawdzenia.
Mam nadzieję, że pozwolisz, bym to rzeczywiście sprawdził? :)
A sprawdzaj, moja pamięć jest zawodna a archiwa niekompletne. Tylko w lepszych źródłach, niż te, co Ci duby smalone o "trzecich wagonach nie dających się na pierwsze przerobić" naopowiadały...

: 07 lut 2008, 23:00
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Co do drugiego - napisałem OPRÓCZ WILENIAKA.
A to przepraszam. Co nie zmienia faktu, że jakoś lekko potraktowałeś zmiany 3, 6, 13, 21, 25, 26 i 28...

: 07 lut 2008, 23:00
autor: Siecool
inż. Glonojad pisze:Nawet potworek 46 warto po to zainstalować, naprawdę. Niedużym kosztem brygadowym dajesz olbrzymią podaż na krytycznym odcinku.
Fakt faktem, ale wolę rozwiązania bardziej kompleksowe - 46 generuje niepotrzebne przesiadki i zmusza do tłoczenia się w tramwajach wyjeźdżających z zasięgu jego obsługi. Innymi słowy - wychodzi przykrótka kołderka.

: 07 lut 2008, 23:00
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:w lepszych źródłach, niż te, co Ci duby smalone o "trzecich wagonach nie dających się na pierwsze przerobić" naopowiadały...
Odwołałem - wystarczy?

: 07 lut 2008, 23:02
autor: Siecool
Ale tak na marginesie: czy w ZTMie zawsze dominuje myślenie, że "za kilka miesięcy i tak będziemy zmieniać, więc to tylko tymczasowo, jakoś przecierpią"? W ten sposób nic nigdy dobrze nie zostanie zrobione, a ten argument pada w tej dyskusji już drugi raz (vide koordynacja na Ochocie).

: 07 lut 2008, 23:04
autor: person
Siecool pisze: a ten argument pada w tej dyskusji już drugi raz (vide koordynacja na Ochocie).
Dodaj do tego trzeci z innego wątku - Jeziorki.

: 07 lut 2008, 23:05
autor: Glonojad
Siecool pisze:
inż. Glonojad pisze:Nawet potworek 46 warto po to zainstalować, naprawdę. Niedużym kosztem brygadowym dajesz olbrzymią podaż na krytycznym odcinku.
Fakt faktem, ale wolę rozwiązania bardziej kompleksowe - 46 generuje niepotrzebne przesiadki i zmusza do tłoczenia się w tramwajach wyjeźdżających z zasięgu jego obsługi. Innymi słowy - wychodzi przykrótka kołderka.
No ale co byś wolał? Koło? Cmentarz Wolski?

: 07 lut 2008, 23:06
autor: pawcio
Oba brzmią nieźle.

: 07 lut 2008, 23:06
autor: Tm
Siecool pisze:Ale tak na marginesie: czy w ZTMie zawsze dominuje myślenie, że "za kilka miesięcy i tak będziemy zmieniać, więc to tylko tymczasowo, jakoś przecierpią"? W ten sposób nic nigdy dobrze nie zostanie zrobione, a ten argument pada w tej dyskusji już drugi raz (vide koordynacja na Ochocie).
Nie mówiąc o tym, że dwa miesiące to może być okres próby dla rozwiązań o nowych, ale potencjalnie dobrych vide 14 jako takie, a nie dla ewidentnie złych jak najnowsze koordynacje - te powinny być naprawiane od ręki.

: 07 lut 2008, 23:06
autor: Glonojad
Bastian pisze:
inż. Glonojad pisze:w lepszych źródłach, niż te, co Ci duby smalone o "trzecich wagonach nie dających się na pierwsze przerobić" naopowiadały...
Odwołałem - wystarczy?
Oczywiście, wskazuję jedynie na to, że ktoś Cię spławił plotką, którą zresztą traktowałeś na równi z informacją ode mnie, co sprawiło mi, po tylu latach znajomości, trochę przykrości.

[ Dodano: 2008-02-07, 23:09 ]
Tm pisze:
Siecool pisze:Ale tak na marginesie: czy w ZTMie zawsze dominuje myślenie, że "za kilka miesięcy i tak będziemy zmieniać, więc to tylko tymczasowo, jakoś przecierpią"? W ten sposób nic nigdy dobrze nie zostanie zrobione, a ten argument pada w tej dyskusji już drugi raz (vide koordynacja na Ochocie).
Nie mówiąc o tym, że dwa miesiące to może być okres próby dla rozwiązań o nowych, ale potencjalnie dobrych vide 14 jako takie, a nie dla ewidentnie złych jak najnowsze koordynacje - te powinny być naprawiane od ręki.
Zwłaszcza, że rzeczoną 14kę da się poprawić przesuwając ją w układ 6-6 z 18ką a 35 w sloty 15ki. Albo przesuwając 14kę do 35 a 18 do 14 i ewentualnie 36 względem 18 (36 jest już w praktyce samodzielne, a 18 i tak jeździ w stadzie i tak).

: 07 lut 2008, 23:14
autor: Bastian
Siecool pisze:Ale tak na marginesie: czy w ZTMie zawsze dominuje myślenie, że "za kilka miesięcy i tak będziemy zmieniać
Nie. W tym przypadku też nie jest powodem żadnych konkretnych rozwiązań. Zwróciłem na to uwagę tylko przy okazji.
inż. Glonojad pisze:wskazuję jedynie na to, że ktoś Cię spławił plotką, którą zresztą traktowałeś na równi z informacją ode mnie, co sprawiło mi, po tylu latach znajomości, trochę przykrości.
Wyraźnie wtedy napisałem, że coś takiego słyszałem (błędnie zresztą, toteż się z tego wycofałem), a nie, że ktoś mi udzielił takiego wyjaśnienia, więc tę kwestię chyba możemy zamknąć? :)

: 07 lut 2008, 23:17
autor: Glonojad
Bastian pisze: Wyraźnie wtedy napisałem, że coś takiego słyszałem (błędnie zresztą, toteż się z tego wycofałem), a nie, że ktoś mi udzielił takiego wyjaśnienia, więc tę kwestię chyba możemy zamknąć? :)
OK, to daj znać, co Ci z tym uruchomieniem wyszło bo nie wiem, czy będę miał czas tego jutro szukać. Potencjalne 100 milionów euro jednak trochę jest ważniejsze ;).

: 07 lut 2008, 23:20
autor: MeWa
Jeśli Ochota ma czekać połtora miesiąca na poprawienie ewidentnie zwalonych rozkładów, bo wtedy "i tak będą zmiany", to ja dziękuję - wysiadam, kredyt zaufania wyczerpuje się - kompromitacja.

Jestem ciekaw jak ZTM zareaguje na tak zmasowaną krytykę swoich propozycji. I czmeu myślę, że pójdzie w zaparte...

: 07 lut 2008, 23:50
autor: Siecool
Nawiasem mówiąc miłoby było włączyć w te rozważania brygadowe wynalazek pt. Z-8, o którym cichutko jak makiem zasiał. Nie wydaje mi się, żeby to biło rekordy frekwencji, a jeśli już koniecznie musi się pojawiać na Marymonckiej (bo głownie dla niej jest) to nie możnaby spróbować tego skrócić do ogryzka R-4 - Metro Marymont?