Strona 74 z 74
Problemy komunikacyjne Służewca
: 16 paź 2025, 12:05
autor: Gdynianin
Jedyny problem ze skierowaniem obecnego 228 na Służewiec to brak przystanku tuz przed Żwirki i Wigury w kierunku wschodnim. Aż dziw, że dla tego jednego kursu co 15 minut nie wypłytowano trawnika w okolicy wjazdu do Novotelu. To by zamknęło większość wątpliwości.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 24 paź 2025, 18:18
autor: Łukasz
A gdzie 228 łapie najwięcej opóźnienia? W środę jakoś po 19 parka jechała od Puławskiej. Ten kawałek Żwirki i wyjazd z 1 sierpnia?
Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 9:15
autor: Glonojad
Gdynianin pisze: ↑16 paź 2025, 12:05
Jedyny problem ze skierowaniem obecnego 228 na Służewiec to brak przystanku tuz przed Żwirki i Wigury w kierunku wschodnim. Aż dziw, że dla tego jednego kursu co 15 minut nie wypłytowano trawnika w okolicy wjazdu do Novotelu. To by zamknęło większość wątpliwości.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
Przystanek nad torami to jest coś, co jest do zrobienia od zaraz, a wymaga jedynie postawienia F-10 z napisem "bus" na prawoskręcie przed wlotem. Nic więcej.
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 9:35
autor: Łukasz
Glonojad pisze:Gdynianin pisze: ↑16 paź 2025, 12:05
Jedyny problem ze skierowaniem obecnego 228 na Służewiec to brak przystanku tuz przed Żwirki i Wigury w kierunku wschodnim. Aż dziw, że dla tego jednego kursu co 15 minut nie wypłytowano trawnika w okolicy wjazdu do Novotelu. To by zamknęło większość wątpliwości.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
Przystanek nad torami to jest coś, co jest do zrobienia od zaraz, a wymaga jedynie postawienia F-10 z napisem "bus" na prawoskręcie przed wlotem. Nic więcej.
Jak pamiętam, to tam jest jakaś długa barierka i stroma skarpa. To mogą być złe warunki przystankowe, jeśli mówilibyśmy o wszystkich liniach. Zwłaszcza mogłyby zachęcać do nielegalnego przechodzenia pod wiaduktem i przez tory.
A dlaczego tam nie ma buspasa od Novotelu do Racławickiej?
Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 10:12
autor: Matt Cubis
Bo jeszcze nikt go nie zaprojektował.
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 10:19
autor: Łukasz
Matt Cubis pisze:Bo jeszcze nikt go nie zaprojektował.
Dziękuję za wyczerpującą i mega dużo wnoszącą odpowiedź na retoryczne pytanie.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 19:38
autor: Matt Cubis
ZTM ma zaprojektować tam buspas wraz z sygnalizacją, ale pewnie mają 100 innych rzeczy do robienia, a od tego w zasadzie są dwie-trzy osoby.
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 19:43
autor: Łukasz
Matt Cubis pisze:ZTM ma zaprojektować tam buspas wraz z sygnalizacją, ale pewnie mają 100 innych rzeczy do robienia, a od tego w zasadzie są dwie-trzy osoby.
Na razie nie muszą zmieniać sygnalizacji chyba.
Oczywiście fajny by był priorytet, też do skrętu 136 w Woronicza czy wyjazdu z Woronicza.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 19:53
autor: Matt Cubis
Już odeszło się od robienia buspasów na szybko (sprawdzić, czy nie czasowy) bez sygnalizacji, bo formalnie trzeba je wtedy przerywać na skrzyżowaniach z powodu czasów międzyzielonych. Dlatego robi się je kompleksowo z sygnalizacją i priorytetem, co niestety dłużej trwa. Będzie też priorytet przy Woronicza i na Sasanki.
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 25 paź 2025, 20:03
autor: Łukasz
Matt Cubis pisze:Już odeszło się od robienia buspasów na szybko (sprawdzić, czy nie czasowy) bez sygnalizacji, bo formalnie trzeba je wtedy przerywać na skrzyżowaniach z powodu czasów międzyzielonych. Dlatego robi się je kompleksowo z sygnalizacją i priorytetem, co niestety dłużej trwa. Będzie też priorytet przy Woronicza i na Sasanki.
Można tu przerwać spokojnie. Ale spoko.