: 29 maja 2008, 19:02
Co 20 minut to za częstoreserved pisze:Taka mała uwaga... czy nie za często to proponowane 161? No bez przesady...
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Co 20 minut to za częstoreserved pisze:Taka mała uwaga... czy nie za często to proponowane 161? No bez przesady...
No to zrobimy 208 na Włodarzewskiej co 30 minut i ciekawe kto będzie tym jeżdził.reserved pisze:Biorąc pod uwagę to, że ta linia niedawno kursowała co 40 minut.
Bez przesady... niedługo 521 będzie rzadziej jeździło.
Nie chcę kontynuować tego tematu... ale wolałbym coś w zamian.Krzysiek pisze:A po za tym 521 niedługo nie będzie
No to w ogóle zlikwidujmy komunikacje, bo ludzie mają samochody.Po to się zwiększa częstotliwość linii , aby mnie samochodów jechało do centrum.reserved pisze:No dobra, ale autobus w takich rejonach niepotrzebny jest tak często... naprawdę wiele osób ma samochody, Ci którzy chcą jechać autobusem wybierają się na konkretną godzinę.
Ale to jest moja prywatna opinia.
Pełna racja. Na Białołęckiej też mało kto dawniej jeździł komunikacją, a gdy ta się tam pojawiła naprawdę przyzwoita, to i pasażerowie się znaleźli. Mało tego, nawet znaleźli tacy, którzy - dziękując - przyznawali, że przesiedli się z samochodów, bo wreszcie mieli do czegoKrzysiek pisze:No to w ogóle zlikwidujmy komunikacje, bo ludzie mają samochody.Po to się zwiększa częstotliwość linii , aby mnie samochodów jechało do centrum.reserved pisze:No dobra, ale autobus w takich rejonach niepotrzebny jest tak często... naprawdę wiele osób ma samochody, Ci którzy chcą jechać autobusem wybierają się na konkretną godzinę.
Ale to jest moja prywatna opinia.
Dlatego licze też na podobną komunikacje w Radości,Aleksandrowie, Zagoździu, porównywalnie są to podobne rejony do Białołęki[wręcz jeszcze więcej ludzi], a mają bardzo słabą komunikacje.Bastian pisze:Pełna racja. Na Białołęckiej też mało kto dawniej jeździł komunikacją, a gdy ta się tam pojawiła naprawdę przyzwoita, to i pasażerowie się znaleźli. Mało tego, nawet znaleźli tacy, którzy - dziękując - przyznawali, że przesiedli się z samochodów, bo wreszcie mieli do czego
ideał komunikacjireserved pisze:Ci którzy chcą jechać autobusem wybierają się na konkretną godzinę.
Nie, ale nie widzę powodu, by autobus jeździł co 10 min dla 1 osoby która akurat wyjdzie w tym czasie na przystanek. Gdybyśmy mieli nadmiar brygad to ok.MeWa pisze:ideał komunikacji
po to by było mniej samochodów, a większa częstotliwość może skłonić kierowców do przesiadek.reserved pisze:Nie, ale nie widzę powodu, by autobus jeździł co 10 min dla 1 osobyMeWa pisze:ideał komunikacji
Pełna zgoda , im większa częstotliwość linii na takich "peryferiach" jak moje, tym mniejsze korki na Wale i Płowieckiej, a co za tym idzie wzrasta punktualność innych linii.MeWa pisze:po to by było mniej samochodów, a większa częstotliwość może skłonić kierowców do przesiadek.reserved pisze: Nie, ale nie widzę powodu, by autobus jeździł co 10 min dla 1 osoby
Dlatego należy zwiększyć plan, wprowadzając kolejnych ajentów, bez zabierania brygad z MZA. A poza tym na linie 161 i 212, 213, poszły by wozy z ostatniego przetargu na linie minibusowe i starczy jeszcze na inne linie.reserved pisze:Ale ja się zgadzam z wami... tyle że nie kosztem innych brygad...
Wiadomo, aczkolwiek planowane są kolejne linie... dlatego wolałbym nie szaleć na początek, a jeśli rzeczywiście będzie tak dużo wolnych brygad do podziału to wtedy się nad tym zastanowić.Krzysiek pisze:A poza tym na linie 161 i 212, 213, poszły by wozy z ostatniego przetargu na linie minibusowe
Na Włodarzewską z 3 brygady, do Ożarowa z 2 , do Huty z 2-3, 211 z 2, zostaje 10 brygad jeszcze. 161 1 brygada , 212 3, 213 i jeszcze zapewne jakieś brygady zostaną.reserved pisze:Wiadomo, aczkolwiek planowane są kolejne linie... dlatego wolałbym nie szaleć na początek, a jeśli rzeczywiście będzie tak dużo wolnych brygad do podziału to wtedy się nad tym zastanowić.Krzysiek pisze:A poza tym na linie 161 i 212, 213, poszły by wozy z ostatniego przetargu na linie minibusowe