Strona 74 z 151
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 20 lis 2014, 13:34
autor: Jacek Z.
zxcvbnm pisze:Skoro 3-cia para jest to... spodziewajcie się ER75 na KM7 w sobotę.
Nie liczyłbym - jeśli jeden ER75 chyba nadal w Siedlcach po uszkodzeniu sprzęgu, a oprócz tego jeden Elf od wczoraj z szybą do wymiany (jak nie ma FLIRT-a w zapasie, dziurę na KML musi zatkać inny Elf), to na KM7 chyba prędzej UFO wyląduje
P.S. O Siedlce chyba też ktoś w końcu zadbał i jest więcej 2xER75 w weekendy, a kiedyś to to przeglądy, sprzątanie, mycie i opróżnianie instalacji wc też musi mieć...
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 20 lis 2014, 14:19
autor: WojtekE65
Dokładnie 11332/3 - 91604 dziś robiony przez 1xER75. Co na popołudnie na tym kółku?
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 20 lis 2014, 17:27
autor: zxcvbnm
Narazie to pojedyńczak, nie spodziewajcie się podwójnych.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 24 lis 2014, 8:43
autor: MJ
A dziś skład kibli na 91604
Elfy tak nawalają?
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 24 lis 2014, 13:51
autor: MJ
Co to się stało, że kible po modernie (do Łowicza np.) stoją przy Warszawa Praga?
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 24 lis 2014, 14:52
autor: tomstak
Wymiana rozjazdów na Grochowie - kilka AKMów i zwykłych kibli odpoczywa sobie na WPT w przyjazdowych, tak do 28.11.2014r
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 25 lis 2014, 7:44
autor: MJ
Dziś znów kibel na 91604, a jak on wyjeżdża to kolejne dwa pociągi są opóźnione razem z nim o 5 min.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 25 lis 2014, 21:16
autor: Premo
Moim zdaniem na KM9 powinno się wprowadzić obiegi pod EN57. Po południu pociągi są niezabieralne bo z powodu braków w taborze wysyłane są pojedyncze składy EN76. Czas przejazdu może byłby dłuższy ale przynajmniej nie byłoby takiego ścisku
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 25 lis 2014, 23:19
autor: MJ
Premo pisze:Moim zdaniem na KM9 powinno się wprowadzić obiegi pod EN57. Po południu pociągi są niezabieralne bo z powodu braków w taborze wysyłane są pojedyncze składy EN76. Czas przejazdu może byłby dłuższy ale przynajmniej nie byłoby takiego ścisku
To jest kwestia niecałych 5 minut. Za czasów kibli między Gdańskim, a granicami miasta (czyt. Warszawa Choszczówka) był przejazd ok. 20-22 min. Teraz jest 17, więc nic by się nie stało jakby puścić kible. Moim zdaniem to na elfa i push-pulle zostawić Działdowo, KME i ew. Ciechanów.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 25 lis 2014, 23:47
autor: Blotny
Albo w godzinach szczytu kilka minut przed przeładowanymi KMkami powinno jechać jakieś S9, chociażby w postaci 14WE. Pewnie technicznie byłoby do zrobienia, a problem rozbija się o kasę i nieznajomosć realiów przez rządzących.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 25 lis 2014, 23:53
autor: fik
Na KM9 trzeba zrobić tak, żeby WSZYSTKIE pociągi do Legionowa odjeżdżały z jednego dworca w równym takcie.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 26 lis 2014, 0:05
autor: koralik
plunio7 pisze:Albo w godzinach szczytu kilka minut przed przeładowanymi KMkami powinno jechać jakieś S9, chociażby w postaci 14WE.
Teraz jest taki cyrk, że z Zachodniej p.8 o 16:24 jest pociąg do Działdowa, 16:34 S9 do Legionowa.
Realia są takie, że na peron 8 o 16:22 wpada pociąg Działdowo-Warszawa, najczęściej na +5 + 10 i mechanik pośpiesznie przechodzi z niego na drugi koniec peronu i bierze podstawiony wcześniej pociąg do Działdowa. Ot, jakby zmiana czoła (razem ze zmianą pociągu) w 2 minuty.
Skutek jest taki, że Działdowo rusza opóźnione o +10 i zbiera wszystkich chętnych. Na ZOO i Toruńskiej ludzie zostają na peronie. Jak pasażer ma do wyboru załadowany po dach opóźniony push-pull albo czekanie na SKM, która albo będzie albo nie (przecież zima jest a wiadomo jak jest...), to wybiera tłok. A potem okazuje się, że S9 można by zlikwidować bo przecież wozi powietrze.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 26 lis 2014, 12:00
autor: Premo
Pomiędzy 15 a 17 z Gdańskiego do Legionowa mamy połączenia: 15:00 15:27 15:33 16:00 16:17 16:30 16:38 16:48 17:01
Z Centralnego:15:15 15:43 16:15 16:41
W godzinach szczytu 2x więcej pociągów odjeżdża z Gdańskiego
Gdyby zamiast przez Centralny pociągi lotniskowe jeździły przez Gdański to wypełnione byłyby luki w rozkładzie i zachowany byłby takt ok 15 minut.
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 26 lis 2014, 12:36
autor: WojtekE65
Jakby było sensowne przejście między Alejami a Zach p8 (60 km/h? 40 km/h?) to byłoby to świetne rozwiązanie. A może jest? Z Centrum na Gdański jest 7 minut metrem - zero problemu, plus dodatkowo brak opóźnień przy awariach na średnicy...
Obiegi i obsługa połączeń KM
: 26 lis 2014, 12:43
autor: MichalJ
Tory są. PLK strasznie nie lubi trasować tamtędy pociągów (nawet specjala na Siekierki zrobili parę lat temu ze zmianą czoła), ale w ostatnim okresie było trochę precedensów, że jednak dasie.
Inna sprawa, że jest to przebieg w poprzek wyjazdu z Zachodniej torami D, więc jak się napisze, że pendolino się spóźniło, bo czekało, aż KML zwolni tor, to wicie rozumicie.
Można by tam wepleść wiadukt, ale to jest grubsza robota.