Wyświetlacze
Dzięki --_II za wyjaśnienie.
Tylko dopóki będzie obowiązywać błędna teza, że "się nie wgrały", to nikt tego nie poprawi...
Tylko dopóki będzie obowiązywać błędna teza, że "się nie wgrały", to nikt tego nie poprawi...
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja, użytkownik, nie rozumiem czemu Jazz (Swing zresztą też) umie sam wyświetlić, że trasa zmieniona, umie sam zmienić numer linii, umie sam dodać "nową trasę", a sam z siebie kursu skróconego nie wyświetli. Czy to problem z wozami, czy z danymi od Organizatora? Kończy się tym, że prowadzący pojazd dostaje polecenie, a efekty są takie, jak na twoim zdjęciu. Kazali wyświetlać skrócony, to wyświetla.
Brygad niezaglądających na Gocławek to ja nie kojarzę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale tu są co najmniej dwa błędy. Raz, że wóz nie umie wyświetlić napisu 'kurs skrócony', jeśli kurs jest skrócony rozkładowo, a nie doraźnie przez motorniczego.
Dwa, że przy doraźnym skróceniu nie pokazuje przystanków pośrednich - przecież w pamięci je ma.
Dwa, że przy doraźnym skróceniu nie pokazuje przystanków pośrednich - przecież w pamięci je ma.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Bo w takiej wersji jaką ty zastałeś w ogóle nie ma trasy. W praktykowanej przeze mnie, czyli po wybraniu dłuższego półkursu i doraźnym skróceniu, trasa będzie więc i korale będą. To co widziałeś to tryb awaryjny, więc pozbawiony części funkcjonalności. Motorniczy ustawia z palca przystanek początkowy, końcowy, numer linii i brygadę oraz może wybrać jakim dodatkowym napisem chce to okrasić. Opcji wyboru trasy wtedy nie ma.
Podstawowy problem jest taki, że informacja o kursie skróconym nie idzie automatem tak, jak idzie o trasie zmienionej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
O tym wszyscy wiedzieli a jednak ktoś pozwolił na usunięcie możliwości formalnego skrócenia kursu w SIP bez jednoczesnego faktycznego skracania trasy.
Z tak kategorycznymi stwierdzeniami bym uważał. Powszechne rozkładowe kursy skrócone są młodsze niż SIWZ do Jazzów.Szeregowy_Równoległy pisze:O tym wszyscy wiedzieli a jednak ktoś pozwolił na usunięcie możliwości formalnego skrócenia kursu w SIP bez jednoczesnego faktycznego skracania trasy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nikt się kursów rozkładowo skróconych nie spodziewał? To jakoś z zaskoczenia ZTM z tym wyskoczył? Bo jak nie, to uparcie będę twierdził, że ktoś czegoś nie dopilnował.
-
- Posty: 5836
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wiesz, jak u nas jest. Ktoś wymyśli superzajefajne 33/72. Pasażerowie zaczęli słać skargi, kazano ogłaszać,że 33 przechodzi na 72. Pasażerowie dalej słali skargi, więc kazano wpisywać z palca kurs skrócony. Nie można było od razu utworzyć linii 72 Huta-R3? Przecież miasto płaci tym "kazaczom" pensje, za myślenie. A joby i tak zbiera motorowy, nie za swoje winy.
miłośnik 13N
-
- Posty: 5836
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie ma, musiałem naskrobać długopisem na kartce. Żeby było ciekawiej, w stronę przeciwną wyświetlacze były ok. W ubiegłym tygodniu widziałem takich świnek pięć.MichalJ pisze:Za często widuję takie kwiatki, żeby przejść nad tym do porządku dziennego. Właściwie każdy dzień z aparatem i jazdą zbiorkomem owocuje fotką wadliwie działającego wyświetlacza.
Ostatnio widziałem na Grójeckiej jedynkę wyświetlającą z przodu 'odjazd za x minut', które po chwili znikło i wyświetlacz pozostał martwy. Inne wyświetlacze działały dobrze. Powiedziałem motorkowemu, że wyświetlacz nie działa, to tylko rozłożył ręce. Nie ma chociaż kwadratu z numerem na takie okoliczności?
miłośnik 13N
Dziś jechałem mercem na 189. Na wyświetlaczach następny przystanek Metro Sluzew. Na sterowniku Instutut Fizyki i komunikat ze costam costam, data rozkładów wygasła czy jakos tak.
A piętnastka z kursem skróconym widziana w niedziele na Marszałkowskiej.
A piętnastka z kursem skróconym widziana w niedziele na Marszałkowskiej.
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Stara Pesa i Buse. I błąd zaplecza R-3, bo niewłaściwy kod przystanku wbili tworząc trasę na czas objazdu. Nie uwierzę, że motorowi z R-3 gremialnie korygują wskazania Buse i wbijają kurs skrócony zamiast trasy zmienionej.Łukasz pisze:Dziś jechałem mercem na 189. Na wyświetlaczach następny przystanek Metro Sluzew. Na sterowniku Instutut Fizyki i komunikat ze costam costam, data rozkładów wygasła czy jakos tak.
A piętnastka z kursem skróconym widziana w niedziele na Marszałkowskiej.
I o ile u was da się z palca ten kurs skrócony wbić, to na Żoliborzu, o ile pojedzie Jazz, się nie da. O tym też nikt nie pomyślał.Stary Pingwin pisze:Wiesz, jak u nas jest. Ktoś wymyśli superzajefajne 33/72. Pasażerowie zaczęli słać skargi, kazano ogłaszać,że 33 przechodzi na 72. Pasażerowie dalej słali skargi, więc kazano wpisywać z palca kurs skrócony. Nie można było od razu utworzyć linii 72 Huta-R3? Przecież miasto płaci tym "kazaczom" pensje, za myślenie. A joby i tak zbiera motorowy, nie za swoje winy.
Ale za to Jazz z Żoliborza ogłosi, że to przystanek końcowy i należy wyjść z wagonu by po chwili wejść z powrotem by jechać 72