![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderator: vernalisadonis
Czy na tych ekspedycjach TW zatrudniają wyjątkowo niekumatych ludzi? Wcześniej trybu SB przeprowadzić nie potrafili, teraz wydziwiają z informacją...JKTpl pisze:Pani Ekspedytor z Annopola zakazująca ustawiania „CM. WOLSKI / zmiana trasy” w BUSE (kursu skróconego do Sowińskiego w swingach pewnie też), „bo ZTM”, oprócz tego przeniesiona z Górczewskiej ekspedycja Cm. Wolski wprowadzająca SB, ale takie akurat niewbijane w kartę, innowacja...
O 21.00 się było naprawiło, ciekawe czy o 23.13 uda mi się ruszyć 26
Dzięki tej awarii M2/T wylądowało na Czynszowej.Tranzystor pisze:1400+139937 jakieś pół godziny temu rozłączył się na Rondzie Starzyńskiego w kierunku Służewca. 1400 wyleciał z torów zatrzymując się na rozjeździe w kierunku Gdańskiego, a 1399 na rozjeździe w stronę Żaby. Chyba udało im się je zespolić z powrotem.
Nie ma się co burzyć, bo jest też druga strona medalu - zahamowałaby gwałtownie, jakaś pani by przeleciała wóz i walnęła łbem w jakąś szybę czy trzymak i nie dość że by wylądowała w szpitalu, to jeszcze też "firma i pasażerowie" by na tym cierpieli.ashir pisze:bo pani musi dać nauczkę jakiemuś kierowcy osobówki?
Czy naprawdę za pisanie takich bredni nie można mu dać punktów? Niedawno Piotrekbe opisywał zdarzenie gdzie autobus zahamował i skończyło się rannymi. Mało? Wyjeżdżasz przed autobus, to obrywasz i masz problem. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie ryzykował, że połamie ludzi, żeby tylko nie zahaczyć idioty, który postanowił wyjechać przed kilkunastotonowy pojazd. Tak, biedni pasażerowie musieli wysiąść. Ale mogli wysiąść o własnych siłach. Może Ashirze nie masz świadomości jak to wygląda? No to masz materiał poglądowy. Oto skutek hamowania, a oto przyczyna tego hamowania/. I mówię szczerze: ja na miejscu tego z filmu bym przypieprzył. Ale u mnie nikt z fotela by nie wyfrunął.ashir pisze:Tylko dlaczego pasażerowie i firma (MZA) mają na tym cierpieć, bo pani musi dać nauczkę jakiemuś kierowcy osobówki?
Tak, ale zdajesz sobie sprawę, że prędkość autobusu nie musiała wcale być duża, tak samo jak ta osobówka nie musiał nagle przed maskę wyjechać, tylko mogła już wcześniej stać na torach? No i dobrze, do wypadku doszło dalej i co, poza otworzeniem drzwi, warto poinformować ludzi, że autobus dalej nie pojedzie i warto zatroszczyć się, żeby bezpiecznie dotarli chociaż na chodnik. Kto byłby winny, gdyby np. pana z kulą (a był taki) potrącił samochodów? On sam? Bo przeszedł w miejscu niedozwolonych i się nie upewnił, że nie zdąży na czas przejść? A naprawdę parę osób to dalej siedziało w tym autobusie i w sumie im się nie dziwię, ostatnio jak Mobilisowe SU18 zahaczyło w Al. Prymasa Tysiąclecia o samochód dostawczy (na szczęście mu tylko złożył lusterko i bez śladów się delikatnie o niego otarł) to panowie załatwili szybko sprawę na najbliższym przystanku i pojechali dalej w swoją stronę. Inna sprawa, że próbował część ludzi zostawić na przystanku. Choć jest ciut inny przypadek to czasem nie warto z wozu wysiadać, jak kierowca nie poinformuje o zakończeniu jazdy.Szeregowy_Równoległy pisze:Czy naprawdę za pisanie takich bredni nie można mu dać punktów? Niedawno Piotrekbe opisywał zdarzenie gdzie autobus zahamował i skończyło się rannymi. Mało? Wyjeżdżasz przed autobus, to obrywasz i masz problem. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie ryzykował, że połamie ludzi, żeby tylko nie zahaczyć idioty, który postanowił wyjechać przed kilkunastotonowy pojazd. Tak, biedni pasażerowie musieli wysiąść. Ale mogli wysiąść o własnych siłach. Może Ashirze nie masz świadomości jak to wygląda? No to masz materiał poglądowy. Oto skutek hamowania, a oto przyczyna tego hamowania/. I mówię szczerze: ja na miejscu tego z filmu bym przypieprzył. Ale u mnie nikt z fotela by nie wyfrunął.