Dyskusja o 521

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lip 2008, 10:32

A 521 zawsze była ścinana na wakacje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 07 lip 2008, 14:39

pawcio pisze:A 521 zawsze była ścinana na wakacje.
Co niestety jeszcze bardziej skłaniało mieszkańców Wawra do jeżdżenia prywaciarzami, którzy chyba nie zmienieją rozkładów na wakacje.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lip 2008, 14:52

Minibus ma chyba kursy oznaczone literą W, które nie kursują w wakacje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 07 lip 2008, 19:16

Obserwowałem dziś frekwencję na nowej trasie 521 i musze powiedziec że zarówno rano (po 7)jak i po południu (około godz. 16) autobusy na tej linii woziły muchy (w środku było co najwyżej 6-7 osób) :neutral: . Najwięcej osob jechało w okolicach pl. Na rozdrożu i Marszałkowskiej. Mam nadzieję że jest to spowodowane tylko chwilowym nieprzyzwyczajeniem się pasażerów do nowego przebiegu trasy, bo jak tak dalej pójdzie, to albo potną albo w ogóle uwalą tą linię, nawet jak remont mostu się skończy... :sad:

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 07 lip 2008, 19:40

Ja dzisiaj jechałem też 521 i muszę powiedzieć że dużo osób było na odcinkach SZCZĘŚLIWICE - BITWY WARSZAWSKIEJ, WIATRACZNA - FALENICA. Na odcinku BITWY WARSZAWSKIEJ - WIATRACZNA mniej osób, ale zawsze kilka osób było. Ludzie strasznie się dziwili jak widzieli tą linię na Trasie Łazienkowskiej. Przyzwyczają się i będzie dobrze.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 07 lip 2008, 21:45

ITS A 218 pisze:Ja dzisiaj jechałem też 521 i muszę powiedzieć że dużo osób było na odcinkach SZCZĘŚLIWICE - BITWY WARSZAWSKIEJ, WIATRACZNA - FALENICA. Na odcinku BITWY WARSZAWSKIEJ - WIATRACZNA mniej osób, ale zawsze kilka osób było. Ludzie strasznie się dziwili jak widzieli tą linię na Trasie Łazienkowskiej. Przyzwyczają się i będzie dobrze.
Obserwowałem dziś frekwencję na nowej trasie 521 i musze powiedziec że zarówno rano (po 7)jak i po południu (około godz. 16) autobusy na tej linii woziły muchy (w środku było co najwyżej 6-7 osób) . Najwięcej osob jechało w okolicach pl. Na rozdrożu i Marszałkowskiej. Mam nadzieję że jest to spowodowane tylko chwilowym nieprzyzwyczajeniem się pasażerów do nowego przebiegu trasy, bo jak tak dalej pójdzie, to albo potną albo w ogóle uwalą tą linię, nawet jak remont mostu się skończy...
Spokojnie. Taka trasa jest skazana na sukces. O ile model ruchu dla Warszawy jest cokolwiek wart.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 07 lip 2008, 21:50

Ja nie widzę powodów do zachwytu. Skoro z linii która woziła tłumy nagle robi się muchowóz, to nie jest to taki sobie spadek frekwencji.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 07 lip 2008, 21:59

Ja nie widzę powodów do zachwytu. Skoro z linii która woziła tłumy nagle robi się muchowóz, to nie jest to taki sobie spadek frekwencji.
Zaufaj mi. Nie bez przyczyny robi się modele ruchu dla miast. Prognozy dla 521 były bardzo obiecujące. Nawet bez buspasa na Wawelskiej linia powinna świetnie pracować.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 07 lip 2008, 22:09

Jarek pisze:O ile model ruchu dla Warszawy jest cokolwiek wart.
Jakby to powiedzieć... 401 podobno też było skazane na sukces.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 07 lip 2008, 22:22

Jadące do Rembertowa. Trudno, żeby linia 1 dnia była wyładowana po dach...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 07 lip 2008, 22:25

Jarek pisze:Prognozy dla 521 były bardzo obiecujące
Dla 401 wożącego muchy też...
Jeszcze gdyby to 521 jechało Ostrobramską, ale tak...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 07 lip 2008, 22:30

Jarek pisze:
Ja nie widzę powodów do zachwytu. Skoro z linii która woziła tłumy nagle robi się muchowóz, to nie jest to taki sobie spadek frekwencji.
Zaufaj mi. Nie bez przyczyny robi się modele ruchu dla miast. Prognozy dla 521 były bardzo obiecujące. Nawet bez buspasa na Wawelskiej linia powinna świetnie pracować.
Życie te modele weryfikuje, i nie zawsze okazują się one trafione.
Komunikacja jest dla ludzi, a nie odwrotnie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 08 lip 2008, 0:43

Trasa 521 nie jest zła, co do frekwencji - pomogłoby tu wywalenie 515 które pokrywa się od Płowieckiej do Polibudy, plus takie przetrasowanie, żeby obsługiwany był przystanek Metro Politechnika przy Waryńskiego w kierunku Rozdroża (od Pomnika Lotnika Krzyckiego, albo od GUS Al. Niepodległości i dalej Nowowiejską).

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 08 lip 2008, 1:18

Jarek pisze:Spokojnie. Taka trasa jest skazana na sukces. O ile model ruchu dla Warszawy jest cokolwiek wart.
Nie wierzę już absolutnie w te modele, tam gdzie mam wyraźną podstawę uważać, że będzie inaczej. Przy 401 uwierzyłem, choć logika wskazywała inaczej. No ale byłeś tak pewny, że gotowy byłeś głowę oddać i przekonywałeś wszystkich, jak zapchane po dach będą jeździć przeguby na tej linii.
I tak BTW kolego Dęboszczak czy model był tworzony dla 401 do Rembertowa czy Marysina nie ma najmniejszego znaczenia, bo nawet gdyby 401 jeździło do Rembertowa to frekwencja może i byłaby minimalnie większa, ale nie taka, jak wynikałoby z waszych genialnych modeli. To jest jasne jak słońce, więc przestań po raz kolejny używać argumentów z dupy, bo nie masz racji. Teraz do merytoryki.
521 będzie pracować podobnie, a śmiem twierdzić że nawet gorzej jak obecne 515, ponieważ do Politechniki ludzie z Wawra mają alternatywę w postaci 119, a do centrum dużo osób podróżuje prywaciarzami, którzy pewnie zyskają ich jeszcze więcej po wyrzuceniu 521 z Waszyngtona. Stąd mieszkańców Wawra jadących 521 dalej niż do Wiatraka IMHO będzie mniej, niż Rembertowian w 515, dodatkowo przy założeniu wycofanego 408 z Rembertowa. A w samej relacji niszowej Grochowska - TŁ - Politechnika linia częściej jak IMHO co 15 min w szczycie nie jest potrzebna, natomiast 521 do Wiatraka potrzebne jest częstsze.
Po drugie trzeba by skrócić 515 do Wiatraka i zamienić w 143, ale wtedy bez 408 przez Ostrobramską z Rembertowa się nie obejdziecie, a podobno takiego rozwiązania nie widzicie. A o pozostawieniu w Rembertowie tylko 143 kończącego na Wiatraku możecie zapomnieć.
Ja widzę to w ten sposób: 521 -> 113 i skrócić do Wiatraka, a 515 wydłużyć na Szczęśliwice.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lip 2008, 1:18

jasiu pisze:od Pomnika Lotnika Krzyckiego, albo od GUS Al. Niepodległości i dalej Nowowiejską
#-o (-o< :!:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ