515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 sie 2007, 13:02

Solówki z ITS na pewno nie, nie ta strona Warszawy. Prędzej Mobilis z U12.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 16 sie 2007, 13:14

Może reaktywacja 315 na nieco innej trasie? ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sie 2007, 13:26

ITS A 218 pisze:Ciekawe co ZTM zamierza zrobić z linią 303. Można by nią zastąpić wycofaną z Bielan linię 515. Przykładowa trasa mogła by wyglądać tak:
PL. WILSONA- Słowackiego- Marymoncka- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- Nocznickiego- Kasprowicza- HUTA
nie wiem czy taka linia co 15 min ma sens

BTW jaki jeste termin oddania stacjoi Słodowiec?
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 sie 2007, 13:31

Zgodnie z umową w połowie stycznia 2008 r. stacja ma zostać przekazana do odbiorów
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 16 sie 2007, 13:33

ITS A 218 pisze:Ciekawe co ZTM zamierza zrobić z linią 303.
Zlikwidować i podkręcić 111. Pisano o tym w wątku gocławskim.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sie 2007, 14:26

MeWa pisze:Zgodnie z umową w połowie stycznia 2008 r. stacja ma zostać przekazana do odbiorów
a dla pasażerów realny termin?
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 sie 2007, 14:29

do miesiąca później
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 16 sie 2007, 15:06

Dęboszczak pisze:
Nazgul pisze: była znakomita frekwencja 515.
puste jak bęben jadące między Bankowym a Wilsonem
I po co kłamiesz? Każdy kto korzystał często z 515 wie, jakie było zapełnienie i twoje śmieszne wypowiedzi nie zmienią rzeczywistości, choć pewno byś bardzo chciał. Oczywiście, że pasażerów po otwarciu metra Plac Wilsona ubyło, to zrozumiałe i nie twierdzę, że tak nie było, ale "puste jak bęben" używając twojej wybitnej terminologii to było 128.

[ Dodano: 2007-08-16, 15:11 ]
inż. Glonojad pisze:Lepiej dwa lata za późno niż wcale.
515 i tak byłoby wycofane z Bielan, bo dotarciu metra do tej dzielnicy, więc do czego odnosi się Twoja wypowiedź "lepiej późno niż wcale" to nie mam pojęcia, albo Ty nie masz pojęcia o czym piszesz :-k

Albo wytłumacz mi, czemu 520 pseudodublujące metro na tym samym odcinku, co 515 nie zostało wycofane z Bielan. Czyżby jakaś mała niekonsekwencja w poczynaniach ZTMu :?:

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 16 sie 2007, 15:14

Dęboszczak pisze:puste jak bęben jadące między Bankowym a Wilsonem
Albo nie widziałeś bębna albo nie widziałeś 515.
xxx

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sie 2007, 15:18

MeWa pisze:do miesiąca później
Dzieki Mewa :)

wydaje mi się że Bielany będą się zachowywać podobnie jak Ursynów - jesli tylko metro dotrze do Słodowca to naprawde mało kto korzystałby z linii 515 żęby jechac do Centrum
Ale fakt że do przełomu lutego i marca jeszcze daleko
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 16 sie 2007, 15:33

mariow pisze: wydaje mi się że Bielany będą się zachowywać podobnie jak Ursynów - jesli tylko metro dotrze do Słodowca to naprawde mało kto korzystałby z linii 515 żęby jechac do Centrum
Ale fakt że do przełomu lutego i marca jeszcze daleko
Ale decyzja ZTMu pokazuje, że albo wg nich nastąpiło to już teraz, albo 2 lata marnowały się brygady, nie powiem tęgie głowy tam pracują :-$

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 sie 2007, 16:22

Dęboszczak pisze:puste jak bęben jadące między Bankowym a Wilsonem
Nieprawda, choć oczywiście, gdy jechało zaraz po 520 to istotnie mogło tak się zdarzyć. Ja nie jestem ślepo przywiązany do tej linii, ale skoro jeździło puste, to dlaczego 520 puszczono na Żoliborzu i Bielanach częściowo po trasie 515? Czyżby obawiano się protestów mieszkańców Bielan i Żoliborza? Ale skoro nikt tą linią nie jeździł, to dlaczego ZTM tak się tego obawia? Poza tym mam nadzieję, że ZTM skoryguje rozkłady, bo teraz autobusy na Bielanach jeżdżą stadami - 103 w ślad za 114, 520, a zaraz za nim 116 (lub odwrotnie).

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 16 sie 2007, 21:05

Nazgul pisze:Ale decyzja ZTMu pokazuje, że albo wg nich nastąpiło to już teraz, albo 2 lata marnowały się brygady
Gdyby plan w MZA tak raptownie nie spadał, to nawet na takie duble jak 515 wozy pewnie by się znalazły. Choć jest w tym trochę prawdy, że przez te 2 lata brygady mogły pracowac na lepiej wykorzystywanym odcinku niż ul. Andersa.

[ Dodano: 2007-08-16, 21:07 ]
Hieronim pisze:E-1 potrzebny jest "plan naprawczy", 515 do likwidacji.
Może rozwiązaniem byłoby podzielenie E-1 na dwie linie: dowozówkę dowilsonowską oraz linię Stegny - rejon pl. Piłsudskiego. W czasie objazdów Krakowskiego Przedmieścia linia E-1 musiałaby w praktyce jeździć przez Andersa (trasa przez Miodową ma średni sens, bo i tak na tym odcinku E-1 nie łapie żadnych przystanków). Czyli prawie jak 515, z tym, że nie stając na przystankach. Frekwencja chyba nie byłaby zbyt wielka...

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 16 sie 2007, 21:23

W dzisiejszym "Dzienniku" jest informacja że zmiany planowane na Gocławiu i Ursynowie czyli między innymi 515 nie wejdą w życie we wrześniu tylko najwcześniej w październiku z powodu dużej ilości protestów mieszkańców stolicy.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 sie 2007, 21:33

Jarek pisze:Może rozwiązaniem byłoby podzielenie E-1 na dwie linie: dowozówkę dowilsonowską oraz linię Stegny - rejon pl. Piłsudskiego.
A czemu właściwie nie można połączyć z E-3 Stegny-Bródno?

ODPOWIEDZ