Trzeba było zamknąć buzię piszczącym o expres po południu. Więc dostali linię z E na desce nie spełniającą założeń ekspresa.Piottr pisze:Linia E6 nie spełnia tego warunku.
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tylko 508 można ewentualnie przyciąć (dlatego wyeliminowałbym podjazdy na pętlę Nowodwory), bo 511 już nie (Dąbrówka Wiślana ma tylko jeden autobus do metra). W Białołęce Dworskiej mieszkańcy niedawno zostali okrojeni z częstotliwości 152, a tam są potrzeby na kursy do Żerania (152), kursy do Młocin (ale jak skieruje się tam 152, to nie będzie dojazdu do Żerania). W końcu też są zakusy na skierowanie 511 do Młocin (aby jadący 7xx mogli tam dojechać), więc takie 103 załatwia potrzeby tych jadących 7xx, którzy chcieliby dojechać do Młocin (i nie trzeba wtedy kierować do Młocin 511).Bon Jovi pisze:Można zwiększać częstotliwość linii 101 i E-6, ale kosztem częstotliwości linii 508 i 511.
Jeśli E-4 i E-8 będą miały mniejszy czas przejazdu, może uda się na każdej z nich wrzucić dodatkowy kurs.
Wydłużenie 103 byłoby tylko chyba możliwe gdyby nastąpiło połączenie w jedną linie linii 103, 152 i 214. A i tak nie wiem, czy po wchłonięciu 152 i 214 przez linie 103, dałoby rade utrzymać na tej wydłuzonej trasie obecną częstotliwość.
Mieszkańcy Białołęki Dworskiej dostają dojazd do metra i dalej mają dojazd Żerania.
214 to dalej bym zostawił na Nowodworach, bo ten autobus może jechać Mehoffera i Fletniową (na Fletniowej chcą autobusu do kolei - 152 tego w drodze do Żerania obsłużyć nie może po otwarciu wiaduktów drogowych nad linią PKP) do Płud.Patryk2222 pisze:A po co taki potwór jadący z Białołęki Dworskiej na Dworzec Zachodni?? Lepiej 152 skierować na Młociny i włączyć w te 152 linię 214.
B-33 http://www.v10.pl/prawo/Znaki,drogowe,zakazu,112.html Autobus w obszarze zabudowanym nie może jechać np. 80 km/h.person pisze:To 50 km/h jest w przepisach nakazane?tarantula pisze:co powoduje że kierowcy jadą mostem z prędkością ok. 30 km/h, zamiast przepisowe 50 km/h
I dobrze.person pisze:Od dzisiaj E-x kursują wg zmienionych rozkładów
W żadnej z propozycji dla 103 nie jest to przez Tarchomin, tylko wzdłuż południowej granicy Tarchomina. Skręt z mostu Północnego na południe do Dw. Wschodniego ZTM uznał za zbyt długą trasę. Skręt na północ powoduje skrócenie trasy (w stosunku do trasy na Dw. Wschodni) i dalej zapewnia kursowanie 103 przez most. Do Legionowa nie pojedzie, na Żerań też nie.person pisze:A jeszcze przed chwilą był wniosek o wydłużenie 103 przez Tarchomin do Dworca Wschodniego:tarantula pisze:Należy rozważyć wydłużenie do Białołęki Dworskiej linii 103
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... sa_ztm.jpg
Gdzie 103 pojedzie w następnej propozycji? Może do Legionowa?
Powyżej uzasadniłem, że linia 103 nie byłaby dla Tarchominian. Zresztą:JacekM pisze:A możesz mi wyjaśnić czemu chcesz zabić punktualność 103 na Bielanach i Woli? Nie ma nawet cienia uzasadnienia czemu akurat 103 miałoby jechać przez Wisłę...Zresztą, po co czekasz na odpowiedź na pismo z 22 marca, skoro nie przyswoiłeś do wiadomości prostych i rzeczowych argumentów z odpowiedzi od ZTM, którą tu wkleił person?grzegorz pisze:Zresztą takie efemeryczne dziwadełko miałoby też nikłą wartość dla tarchominian.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... edla_.html
A na odpowiedź z 22 marca czekam, bo fakt udzielenie odpowiedzi 28 lutego w kwestii rezerw taboru uznaję jako odpowiedź na tamten moment. Po 1,5 m-cu mogło się wiele zmienić.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
To że chcą to nie oznacza że jeżdżą, jeżeli ma istnieć ta linia to na pewno przydało by się zmniejszyć tabortarantula01 pisze:214 to dalej bym zostawił na Nowodworach, bo ten autobus może jechać Mehoffera i Fletniową (na Fletniowej chcą autobusu do kolei - 152 tego w drodze do Żerania obsłużyć nie może po otwarciu wiaduktów drogowych nad linią PKP) do Płud.Patryk2222 pisze:A po co taki potwór jadący z Białołęki Dworskiej na Dworzec Zachodni?? Lepiej 152 skierować na Młociny i włączyć w te 152 linię 214.
Autobusów w przez ten czas nie przybyło lecz wręcz przeciwnie ubywa póki co.tarantula01 pisze:Zresztą, po co czekasz na odpowiedź na pismo z 22 marca, skoro nie przyswoiłeś do wiadomości prostych i rzeczowych argumentów z odpowiedzi od ZTM, którą tu wkleił person?grzegorz pisze:Zresztą takie efemeryczne dziwadełko miałoby też nikłą wartość dla tarchominian.
Powyżej uzasadniłem, że linia 103 nie byłaby dla Tarchominian. Zresztą:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... edla_.html
A na odpowiedź z 22 marca czekam, bo fakt udzielenie odpowiedzi 28 lutego w kwestii rezerw taboru uznaję jako odpowiedź na tamten moment. Po 1,5 m-cu mogło się wiele zmienić.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Mimo że linia 103 załatwiała by potrzeby pasażerom linii 7xx, to utrudniła by życie mieszkańcom Woli i Bielan, jej częstotliowść kursowania trzeba by było ograniczyć, a skierowanie linii 511 do Metra Młociny było by najbardziej optymalnym rozwiązaniem. Ilu teraz pasażerów linii 511 woli jechac do metra Marymont a ilu by wolało aby dojeżdżać do metra Młociny? Linia 103 do Białołęki Dworskiej nie ma sensu, ponieważ bardziej będzie narażona na opóźnienia. Nie jestem przekonany czy na chwile obecną Białołęka Dworska powinna mieć bezpośredni dojazd do metra, Dąbrówka Wiślana powinna mieć krótszy czas dojazdu i dzięki skierowaniu 511 do M. Młociny ten czas się skróci. Na chwile obecną nie ma takich rezerw taborowych aby wszystkie mniejsze osiedla można było skomunikować z metrem. Trzeba czekać aż coś się w tej sprawie zmieni.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Tylko oprócz Dąbrówki Wiślanej 511 obsługuje jeszcze południową część Modlińskiej, której też jakiś transport zapewnić trzeba. A samo 508 to może być mało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja tam nie wiem nic na ten temat, ZTM też nie publikuje powszechnie biuletynu w którym informuje, że w tym miesiącu to tyle jest dostępnych autobusów dla całego miasta A na 214 teraz i tak jeździ najmniejszy autobus, jaki akurat na stanie ma zakład obsługujący tę linię. Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.Patryk2222 pisze:To że chcą to nie oznacza że jeżdżą, jeżeli ma istnieć ta linia to na pewno przydało by się zmniejszyć tabortarantula01 pisze: 214 to dalej bym zostawił na Nowodworach, bo ten autobus może jechać Mehoffera i Fletniową (na Fletniowej chcą autobusu do kolei - 152 tego w drodze do Żerania obsłużyć nie może po otwarciu wiaduktów drogowych nad linią PKP) do Płud.
Autobusów w przez ten czas nie przybyło lecz wręcz przeciwnie ubywa póki co.tarantula01 pisze: Zresztą, po co czekasz na odpowiedź na pismo z 22 marca, skoro nie przyswoiłeś do wiadomości prostych i rzeczowych argumentów z odpowiedzi od ZTM, którą tu wkleił person?
Powyżej uzasadniłem, że linia 103 nie byłaby dla Tarchominian. Zresztą:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... edla_.html
A na odpowiedź z 22 marca czekam, bo fakt udzielenie odpowiedzi 28 lutego w kwestii rezerw taboru uznaję jako odpowiedź na tamten moment. Po 1,5 m-cu mogło się wiele zmienić.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?tarantula01 pisze:Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Oczywiście, że to jedyna sensowna wypowiedź.emyl pisze:A dolicz jeszcze stratę benzyny na ruszaniu z przystanków (a to przecież tylko dla symbolicznej wymiany) i świateł wielotonowego pojazdu. Sądzę, że wypowiedź kolegi to jest jedyna sensowna wypowiedź od jakichś piętnastu stron (uwierzcie mi na słowo, czytałem wszystko uważnie).Poc Vocem pisze:A ja jeszcze tylko nieśmiało zauważę, że: 36 (tyle w czasie kursowania E-6 kursów ma 101) kursów*20 zł pensji za godzinę**5 minut straty czasowej*100 osób na Nowodwory = 6000 zł straty dziennie. Rocznie (tj. przez 4 dni*52 tygodnie =~210 dni roboczych) daje to stratę 1 248 000 zł.
Nie wiem jakim trzeba być głupkiem, żeby twierdzić, że 5 minut później jest tak samo dobrze jak 5 minut wcześniej. Już nie mówiąc o tym, że jeśli autobus w ciągu godziny robi się 2 kółka i w każdym "traci" 5 minut, to znaczy, że po 3 godzinach mógłby wykonać dodatkowy kurs. Każdy jeden.
ŁK
Ktoś się z panem Jackiem M. może w ostatni weekend widział? Głupota jest zaraźliwa - uwaga.tarantula01 pisze:więc takie 103 załatwia potrzeby tych jadących 7xx.Bon Jovi pisze:Wydłużenie 103 byłoby tylko chyba możliwe gdyby nastąpiło połączenie w jedną linie linii 103, 152 i 214.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A-ha. Czyli jadące "po skraju Tarchomina" 103 co 20 minut (mówimy o DS, gdy "Tarchomin nie ma bezpośredniego dojazdu do dworca Wschodniego"), do którego i tak większość mieszkańców Tarchomina będzie musiała dojechać, jest lepsze od 509 co 10 minut, z którego można się przy Teatrze Powszechnym przesiąść na 3, 7 i 22. Rozumiem, że przy Kijowskiej (w stałym układzie) brakuje przystanku dla 509 (jakoś nabijać sobie status musi), rozumiem, że przystanek przy ZIELENIECKA 05 jest wyjątkowy niewygodny, bo oferuje linie z różnych kierunków, ma dojścia dwustronne i wiaty mogące pomieścić kilkadziesiąt osób, ale to się jednak kupy zupełnie, ale to zupełnie nie trzyma.
Ten wątek nie przestaje mnie zadziwiać - sądziłem, że limit demagogii i głupoty został tu już dawno wyczerpany.
Ten wątek nie przestaje mnie zadziwiać - sądziłem, że limit demagogii i głupoty został tu już dawno wyczerpany.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.