Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 kwie 2012, 12:54

Piottr pisze:Linia E6 nie spełnia tego warunku.
Trzeba było zamknąć buzię piszczącym o expres po południu. Więc dostali linię z E na desce nie spełniającą założeń ekspresa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 16 kwie 2012, 13:38

Bon Jovi pisze:Można zwiększać częstotliwość linii 101 i E-6, ale kosztem częstotliwości linii 508 i 511.
Jeśli E-4 i E-8 będą miały mniejszy czas przejazdu, może uda się na każdej z nich wrzucić dodatkowy kurs.
Wydłużenie 103 byłoby tylko chyba możliwe gdyby nastąpiło połączenie w jedną linie linii 103, 152 i 214. A i tak nie wiem, czy po wchłonięciu 152 i 214 przez linie 103, dałoby rade utrzymać na tej wydłuzonej trasie obecną częstotliwość.
Tylko 508 można ewentualnie przyciąć (dlatego wyeliminowałbym podjazdy na pętlę Nowodwory), bo 511 już nie (Dąbrówka Wiślana ma tylko jeden autobus do metra). W Białołęce Dworskiej mieszkańcy niedawno zostali okrojeni z częstotliwości 152, a tam są potrzeby na kursy do Żerania (152), kursy do Młocin (ale jak skieruje się tam 152, to nie będzie dojazdu do Żerania). W końcu też są zakusy na skierowanie 511 do Młocin (aby jadący 7xx mogli tam dojechać), więc takie 103 załatwia potrzeby tych jadących 7xx, którzy chcieliby dojechać do Młocin (i nie trzeba wtedy kierować do Młocin 511).
Mieszkańcy Białołęki Dworskiej dostają dojazd do metra i dalej mają dojazd Żerania.
Patryk2222 pisze:A po co taki potwór jadący z Białołęki Dworskiej na Dworzec Zachodni?? Lepiej 152 skierować na Młociny i włączyć w te 152 linię 214.
214 to dalej bym zostawił na Nowodworach, bo ten autobus może jechać Mehoffera i Fletniową (na Fletniowej chcą autobusu do kolei - 152 tego w drodze do Żerania obsłużyć nie może po otwarciu wiaduktów drogowych nad linią PKP) do Płud.
person pisze:
tarantula pisze:co powoduje że kierowcy jadą mostem z prędkością ok. 30 km/h, zamiast przepisowe 50 km/h
To 50 km/h jest w przepisach nakazane? ;)
B-33 http://www.v10.pl/prawo/Znaki,drogowe,zakazu,112.html Autobus w obszarze zabudowanym nie może jechać np. 80 km/h.
person pisze:Od dzisiaj E-x kursują wg zmienionych rozkładów
I dobrze.
person pisze:
tarantula pisze:Należy rozważyć wydłużenie do Białołęki Dworskiej linii 103
A jeszcze przed chwilą był wniosek o wydłużenie 103 przez Tarchomin do Dworca Wschodniego:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... sa_ztm.jpg
Gdzie 103 pojedzie w następnej propozycji? Może do Legionowa?
W żadnej z propozycji dla 103 nie jest to przez Tarchomin, tylko wzdłuż południowej granicy Tarchomina. Skręt z mostu Północnego na południe do Dw. Wschodniego ZTM uznał za zbyt długą trasę. Skręt na północ powoduje skrócenie trasy (w stosunku do trasy na Dw. Wschodni) i dalej zapewnia kursowanie 103 przez most. Do Legionowa nie pojedzie, na Żerań też nie.
JacekM pisze:A możesz mi wyjaśnić czemu chcesz zabić punktualność 103 na Bielanach i Woli? Nie ma nawet cienia uzasadnienia czemu akurat 103 miałoby jechać przez Wisłę...
grzegorz pisze:Zresztą takie efemeryczne dziwadełko miałoby też nikłą wartość dla tarchominian.
Zresztą, po co czekasz na odpowiedź na pismo z 22 marca, skoro nie przyswoiłeś do wiadomości prostych i rzeczowych argumentów z odpowiedzi od ZTM, którą tu wkleił person?
Powyżej uzasadniłem, że linia 103 nie byłaby dla Tarchominian. Zresztą:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... edla_.html
A na odpowiedź z 22 marca czekam, bo fakt udzielenie odpowiedzi 28 lutego w kwestii rezerw taboru uznaję jako odpowiedź na tamten moment. Po 1,5 m-cu mogło się wiele zmienić.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 16 kwie 2012, 13:54

tarantula01 pisze:
Patryk2222 pisze:A po co taki potwór jadący z Białołęki Dworskiej na Dworzec Zachodni?? Lepiej 152 skierować na Młociny i włączyć w te 152 linię 214.
214 to dalej bym zostawił na Nowodworach, bo ten autobus może jechać Mehoffera i Fletniową (na Fletniowej chcą autobusu do kolei - 152 tego w drodze do Żerania obsłużyć nie może po otwarciu wiaduktów drogowych nad linią PKP) do Płud.
To że chcą to nie oznacza że jeżdżą, jeżeli ma istnieć ta linia to na pewno przydało by się zmniejszyć tabor
tarantula01 pisze:
grzegorz pisze:Zresztą takie efemeryczne dziwadełko miałoby też nikłą wartość dla tarchominian.
Zresztą, po co czekasz na odpowiedź na pismo z 22 marca, skoro nie przyswoiłeś do wiadomości prostych i rzeczowych argumentów z odpowiedzi od ZTM, którą tu wkleił person?
Powyżej uzasadniłem, że linia 103 nie byłaby dla Tarchominian. Zresztą:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... edla_.html
A na odpowiedź z 22 marca czekam, bo fakt udzielenie odpowiedzi 28 lutego w kwestii rezerw taboru uznaję jako odpowiedź na tamten moment. Po 1,5 m-cu mogło się wiele zmienić.
Autobusów w przez ten czas nie przybyło lecz wręcz przeciwnie ubywa póki co.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 16 kwie 2012, 14:03

Mimo że linia 103 załatwiała by potrzeby pasażerom linii 7xx, to utrudniła by życie mieszkańcom Woli i Bielan, jej częstotliowść kursowania trzeba by było ograniczyć, a skierowanie linii 511 do Metra Młociny było by najbardziej optymalnym rozwiązaniem. Ilu teraz pasażerów linii 511 woli jechac do metra Marymont a ilu by wolało aby dojeżdżać do metra Młociny? Linia 103 do Białołęki Dworskiej nie ma sensu, ponieważ bardziej będzie narażona na opóźnienia. Nie jestem przekonany czy na chwile obecną Białołęka Dworska powinna mieć bezpośredni dojazd do metra, Dąbrówka Wiślana powinna mieć krótszy czas dojazdu i dzięki skierowaniu 511 do M. Młociny ten czas się skróci. Na chwile obecną nie ma takich rezerw taborowych aby wszystkie mniejsze osiedla można było skomunikować z metrem. Trzeba czekać aż coś się w tej sprawie zmieni.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2012, 14:05

Tylko oprócz Dąbrówki Wiślanej 511 obsługuje jeszcze południową część Modlińskiej, której też jakiś transport zapewnić trzeba. A samo 508 to może być mało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 16 kwie 2012, 14:07

Patryk2222 pisze:
tarantula01 pisze: 214 to dalej bym zostawił na Nowodworach, bo ten autobus może jechać Mehoffera i Fletniową (na Fletniowej chcą autobusu do kolei - 152 tego w drodze do Żerania obsłużyć nie może po otwarciu wiaduktów drogowych nad linią PKP) do Płud.
To że chcą to nie oznacza że jeżdżą, jeżeli ma istnieć ta linia to na pewno przydało by się zmniejszyć tabor
tarantula01 pisze: Zresztą, po co czekasz na odpowiedź na pismo z 22 marca, skoro nie przyswoiłeś do wiadomości prostych i rzeczowych argumentów z odpowiedzi od ZTM, którą tu wkleił person?
Powyżej uzasadniłem, że linia 103 nie byłaby dla Tarchominian. Zresztą:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... edla_.html
A na odpowiedź z 22 marca czekam, bo fakt udzielenie odpowiedzi 28 lutego w kwestii rezerw taboru uznaję jako odpowiedź na tamten moment. Po 1,5 m-cu mogło się wiele zmienić.
Autobusów w przez ten czas nie przybyło lecz wręcz przeciwnie ubywa póki co.
Ja tam nie wiem nic na ten temat, ZTM też nie publikuje powszechnie biuletynu w którym informuje, że w tym miesiącu to tyle jest dostępnych autobusów dla całego miasta ;-) A na 214 teraz i tak jeździ najmniejszy autobus, jaki akurat na stanie ma zakład obsługujący tę linię. Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2012, 14:14

tarantula01 pisze:Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.
To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2012, 14:17

Ale Legionowo to może jednak lepiej niech koleją jeździ, co? Niedługo dojdą pociągi 'lotniskowe'. A metro nie jest z gumy.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2012, 15:00

MichalJ pisze:Niedługo dojdą pociągi 'lotniskowe'. A metro nie jest z gumy.
A te pociągi to dokąd, jak nie do metra?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2012, 15:19

Nie w całości.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 kwie 2012, 15:26

emyl pisze:
Poc Vocem pisze:A ja jeszcze tylko nieśmiało zauważę, że: 36 (tyle w czasie kursowania E-6 kursów ma 101) kursów*20 zł pensji za godzinę**5 minut straty czasowej*100 osób na Nowodwory = 6000 zł straty dziennie. Rocznie (tj. przez 4 dni*52 tygodnie =~210 dni roboczych) daje to stratę 1 248 000 zł.
A dolicz jeszcze stratę benzyny na ruszaniu z przystanków (a to przecież tylko dla symbolicznej wymiany) i świateł wielotonowego pojazdu. Sądzę, że wypowiedź kolegi to jest jedyna sensowna wypowiedź od jakichś piętnastu stron (uwierzcie mi na słowo, czytałem wszystko uważnie).
Oczywiście, że to jedyna sensowna wypowiedź.

Nie wiem jakim trzeba być głupkiem, żeby twierdzić, że 5 minut później jest tak samo dobrze jak 5 minut wcześniej. Już nie mówiąc o tym, że jeśli autobus w ciągu godziny robi się 2 kółka i w każdym "traci" 5 minut, to znaczy, że po 3 godzinach mógłby wykonać dodatkowy kurs. Każdy jeden.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8819
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 kwie 2012, 15:40

pawcio pisze:
MichalJ pisze:Niedługo dojdą pociągi 'lotniskowe'. A metro nie jest z gumy.
A te pociągi to dokąd, jak nie do metra?
Przy Gdańskim jest nie tylko metro, czego nie można powiedzieć o Młocinach ;)

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 kwie 2012, 15:51

tarantula01 pisze:
Bon Jovi pisze:Wydłużenie 103 byłoby tylko chyba możliwe gdyby nastąpiło połączenie w jedną linie linii 103, 152 i 214.
więc takie 103 załatwia potrzeby tych jadących 7xx.
Ktoś się z panem Jackiem M. może w ostatni weekend widział? Głupota jest zaraźliwa - uwaga.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 kwie 2012, 15:54

Ale nie tym naszym, forumowym? (-X :D (-o<
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 kwie 2012, 16:29

A-ha. Czyli jadące "po skraju Tarchomina" 103 co 20 minut (mówimy o DS, gdy "Tarchomin nie ma bezpośredniego dojazdu do dworca Wschodniego"), do którego i tak większość mieszkańców Tarchomina będzie musiała dojechać, jest lepsze od 509 co 10 minut, z którego można się przy Teatrze Powszechnym przesiąść na 3, 7 i 22. Rozumiem, że przy Kijowskiej (w stałym układzie) brakuje przystanku dla 509 (jakoś nabijać sobie status musi), rozumiem, że przystanek przy ZIELENIECKA 05 jest wyjątkowy niewygodny, bo oferuje linie z różnych kierunków, ma dojścia dwustronne i wiaty mogące pomieścić kilkadziesiąt osób, ale to się jednak kupy zupełnie, ale to zupełnie nie trzyma.

Ten wątek nie przestaje mnie zadziwiać - sądziłem, że limit demagogii i głupoty został tu już dawno wyczerpany.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ