SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jechałem nim o 18:02 z Pru.
Zauważyłem, że ma przezroczyste (w sensie nieprzyciemniane) boczne szyby w kabinie.
I tak jakby bardziej kanciastą górną krawędź boku (spojenie ściany bocznej z dachem), ale akurat to mogło mi się wydawać.
Zauważyłem, że ma przezroczyste (w sensie nieprzyciemniane) boczne szyby w kabinie.
I tak jakby bardziej kanciastą górną krawędź boku (spojenie ściany bocznej z dachem), ale akurat to mogło mi się wydawać.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I zamykały się jedne z drzwi (w sensie co i rusz, przycinając wsiadających).
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Hmmm... jechałem wczoraj około 18:30 ze Śródmieścia. Klima działała, kasowniki też.
A drzwi faktycznie się zamykały prawie zaraz po otwarciu...
A drzwi faktycznie się zamykały prawie zaraz po otwarciu...
A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam
Wczoraj aż 7 minut przepuszczała jakiś ekspres. Oczywiście z tego powodu spóźniłem się na autobus ze stacji.
Polityka transportowa miasta, zamiast likwidować autobusy, powinna najpierw rozważyć pomysł zainwestowania w oddzielne tory dla komunikacji szynowej w całej aglomeracji i oddzielne dla pociągów dalekobieżnych.
Wczoraj aż 7 minut przepuszczała jakiś ekspres. Oczywiście z tego powodu spóźniłem się na autobus ze stacji.
Polityka transportowa miasta, zamiast likwidować autobusy, powinna najpierw rozważyć pomysł zainwestowania w oddzielne tory dla komunikacji szynowej w całej aglomeracji i oddzielne dla pociągów dalekobieżnych.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
Zgodnie z przepisami ekspress ma pierszeństwo.
A tak w ogóle to gdzie ta Wygoda?Mi to z p.o na linii Dęblińskiej sie bardziej kojarzy niż z linia Siedlecką
A tak w ogóle to gdzie ta Wygoda?Mi to z p.o na linii Dęblińskiej sie bardziej kojarzy niż z linia Siedlecką
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Bo Rembertów niestety to do siebie ma...Andrzej pisze:A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam
Wystarczy mały poślizg pośpiecha i wszystko się leci, bo jedna osobówka stoi w peronach - już opóźniona i blokuje wjazd następnej, a ta następnej...
Pewnie chodzi o rejony przy przejeździe, na wschód od Zakładu Karnego.rufio198 pisze:A tak w ogóle to gdzie ta Wygoda?
jakie są możliwe rozwiązania dla tego problemu?przewoz pisze:Bo Rembertów niestety to do siebie ma...Andrzej pisze:A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam
Wystarczy mały poślizg pośpiecha i wszystko się leci, bo jedna osobówka stoi w peronach - już opóźniona i blokuje wjazd następnej, a ta następnej...
.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
Andrzej pisze:jakie są możliwe rozwiązania dla tego problemu?przewoz pisze: Bo Rembertów niestety to do siebie ma...
Wystarczy mały poślizg pośpiecha i wszystko się leci, bo jedna osobówka stoi w peronach - już opóźniona i blokuje wjazd następnej, a ta następnej...
.
Rozwiązanie wiąże się z całkowitym wydzieleniem torowisk, osobno dla pociągów pospiesznych i osobno dla podmiejskich Niestety w obecnych warunkach zupełnie nierealne
Innej alternatywy nie ma, to samo jest np w Grodzisku Maz. Skład w peronach bardzo często stał 20 minut aby przepusćić opóźnionego pośpiecha do Łodzi
Wcale tego nie trzeba robić. Ja bym dobudował krawędzie peronowe przy torach głównych, dalekobieznych. Mielibyśmy wtedy 4 krawędzie peronowe a nie dwie. Rzadko jest tak, żeby wszytskie 4 tory były zajęte, więc dałoby się rozładować w ten sposób nieco korki pociągów przy opóźnieniach.metron pisze:Rozwiązanie wiąże się z całkowitym wydzieleniem torowisk, osobno dla pociągów pospiesznych i osobno dla podmiejskich Niestety w obecnych warunkach zupełnie nierealne