SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 04 sie 2007, 22:15

I to ma być malowane na każdym członie???
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 sie 2007, 22:27

Niestety tak. Jeden człon będzie X-XXX-001 drugi X-XXX-02 a trzeci X-XXX-03 ...

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 05 sie 2007, 10:58

solaris8315 pisze:Niestety tak. Jeden człon będzie X-XXX-001 drugi X-XXX-02 a trzeci X-XXX-03 ...
bez sensu
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 sie 2007, 23:20

Czy zgodnie z zapowiedzią skłąd wyjechał dziś na trasę?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 sie 2007, 23:37

Jechałem nim o 18:02 z Pru.

Zauważyłem, że ma przezroczyste (w sensie nieprzyciemniane) boczne szyby w kabinie.
I tak jakby bardziej kanciastą górną krawędź boku (spojenie ściany bocznej z dachem), ale akurat to mogło mi się wydawać.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Sindbad
Posty: 900
Rejestracja: 16 gru 2005, 15:58
Lokalizacja: Służew

Post autor: Sindbad » 07 sie 2007, 14:57

Coś nie tak podłączono bo jak działała klima to nie działały kasowniki #-o
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 sie 2007, 15:32

I zamykały się jedne z drzwi (w sensie co i rusz, przycinając wsiadających).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
khangoor
Posty: 134
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:34
Lokalizacja: otwock/wawa
Kontakt:

Post autor: khangoor » 07 sie 2007, 16:05

Hmmm... jechałem wczoraj około 18:30 ze Śródmieścia. Klima działała, kasowniki też.
A drzwi faktycznie się zamykały prawie zaraz po otwarciu...

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 09 sie 2007, 8:20

A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam :evil:
Wczoraj aż 7 minut przepuszczała jakiś ekspres. Oczywiście z tego powodu spóźniłem się na autobus ze stacji.

Polityka transportowa miasta, zamiast likwidować autobusy, powinna najpierw rozważyć pomysł zainwestowania w oddzielne tory dla komunikacji szynowej w całej aglomeracji i oddzielne dla pociągów dalekobieżnych.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 sie 2007, 9:18

Andrzej pisze:A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam :evil:
Wczoraj aż 7 minut przepuszczała jakiś ekspres. Oczywiście z tego powodu spóźniłem się na autobus ze stacji.
To nie jest wina SKM tylko PKP PLK. Bo chyba nie wyobrażasz sobie, że nagle mechanik postanowił sobie od tak przepuścić pośpiecha.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 09 sie 2007, 11:31

Zgodnie z przepisami ekspress ma pierszeństwo.
A tak w ogóle to gdzie ta Wygoda?Mi to z p.o na linii Dęblińskiej sie bardziej kojarzy niż z linia Siedlecką
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 09 sie 2007, 11:42

Andrzej pisze:A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam
Bo Rembertów niestety to do siebie ma...
Wystarczy mały poślizg pośpiecha i wszystko się leci, bo jedna osobówka stoi w peronach - już opóźniona i blokuje wjazd następnej, a ta następnej...
rufio198 pisze:A tak w ogóle to gdzie ta Wygoda?
Pewnie chodzi o rejony przy przejeździe, na wschód od Zakładu Karnego.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 09 sie 2007, 16:55

przewoz pisze:
Andrzej pisze:A SKM nadal staje za Wygodą i nie tylko tam
Bo Rembertów niestety to do siebie ma...
Wystarczy mały poślizg pośpiecha i wszystko się leci, bo jedna osobówka stoi w peronach - już opóźniona i blokuje wjazd następnej, a ta następnej...
.
jakie są możliwe rozwiązania dla tego problemu?
R1+R2
R3+R7
R8+R9

metron

Post autor: metron » 09 sie 2007, 22:15

Andrzej pisze:
przewoz pisze: Bo Rembertów niestety to do siebie ma...
Wystarczy mały poślizg pośpiecha i wszystko się leci, bo jedna osobówka stoi w peronach - już opóźniona i blokuje wjazd następnej, a ta następnej...
.
jakie są możliwe rozwiązania dla tego problemu?

Rozwiązanie wiąże się z całkowitym wydzieleniem torowisk, osobno dla pociągów pospiesznych i osobno dla podmiejskich Niestety w obecnych warunkach zupełnie nierealne
Innej alternatywy nie ma, to samo jest np w Grodzisku Maz. Skład w peronach bardzo często stał 20 minut aby przepusćić opóźnionego pośpiecha do Łodzi

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 10 sie 2007, 11:39

metron pisze:Rozwiązanie wiąże się z całkowitym wydzieleniem torowisk, osobno dla pociągów pospiesznych i osobno dla podmiejskich Niestety w obecnych warunkach zupełnie nierealne
Wcale tego nie trzeba robić. Ja bym dobudował krawędzie peronowe przy torach głównych, dalekobieznych. Mielibyśmy wtedy 4 krawędzie peronowe a nie dwie. Rzadko jest tak, żeby wszytskie 4 tory były zajęte, więc dałoby się rozładować w ten sposób nieco korki pociągów przy opóźnieniach.

ODPOWIEDZ