Strona 76 z 181

: 30 maja 2008, 23:31
autor: TGM
Od czego to zależy, że jedne linie mają szczyt od 14 do 21 (jak 211) a inne tylko od 15 do 18-19?

: 30 maja 2008, 23:39
autor: Bastian
jacek pisze:natomiast 144 i 511 powinny wrocic na Bukow z pominiaciem wjazdow na Aluzyjna :-k
144 tak - i tak pewnie będzie. Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.

: 30 maja 2008, 23:48
autor: jacek
Bastian pisze:Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.
To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na Nowodworach :D i...czekac co nastapi :D

: 30 maja 2008, 23:53
autor: Jarek
](*,)
jacek pisze:To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na Nowodworach i...czekac co nastapi
To podpada pod spamowanie. Nie masz żadnych argumentów.

: 30 maja 2008, 23:54
autor: Patryk2222
jacek pisze:
Bastian pisze:Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.
To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na Nowodworach :D i...czekac co nastapi :D
Kasować nie trzeba a tym bardziej zmieniać w linię podmiejską ponieważ już powstaje nowe osiedle na terenie byłej fabryki mebli "Henryków" niedługo zacznie się wyburzanie polleny aromy i też powstanie osiedle a także rozbudowa osiedla Winnica no ale tam kiedyś może powstanie linia tramwajowa

: 31 maja 2008, 0:05
autor: jacek
Jarek pisze:Nie masz żadnych argumentów
Argumenty legly w gruzach po wybudowaniu osiedli przy Aluzyjnej i braku drogi glownej, o czym napisalem na poczatku O-)
Jarek pisze:To podpada pod spamowanie.
Co ty straszysz, czy chcesz komus zaimponić :-"

: 31 maja 2008, 10:15
autor: Tm
To ja pozwolę sobie się przypomnieć.
Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?

: 31 maja 2008, 11:31
autor: jacek
Tm pisze:To ja pozwolę sobie się przypomnieć.
Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?
Tez dobre posuniecie, zawsze te 3 brygady by się gdzieś zamontowało =D>
Tylko co na to mieszkancy nieszczęsnego osiedla :-k :sad:

: 31 maja 2008, 11:36
autor: Bastian
Tm pisze:To ja pozwolę sobie się przypomnieć.
Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?
Które? Przypominam, że w DS, gdy nie kursuje E-4, 511 to podstawowe (bo jedyne) połączenie z metrem rejonu przy ratuszu.

: 31 maja 2008, 12:10
autor: Tm
Bastian pisze:Które? Przypominam, że w DS, gdy nie kursuje E-4, 511 to podstawowe (bo jedyne) połączenie z metrem rejonu przy ratuszu.
A trzeba coś dawać? jest DS, okolice mają całkiem niezłą ofertę, przede wszystkim 516(w końcu można sie przesiąść), a większość terenów dla których 511 stanowi jedyny dowóz do metra to niska zabudowa.

: 31 maja 2008, 13:22
autor: BJ
Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać :-k

Pomijam to, iż wtedy możnaby rozwarzyć pozostawienie 503 na szybszej trasie przez Jagiellońską. Pewnie odnośnie propozycji 516 na Wilsona zamiast 503, pojawią się krzyki, że 516 nie obsługuje tych ZP, co 503, jednak czy taka zamiana nie zrobiłaby dobrze obu liniom? 516 zyskałoby na znaczeniu, 503 nadal byłoby stosunkowo punktualne... :-k

: 31 maja 2008, 13:32
autor: MeWa
BJ.2052 pisze:Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać :-k
to by była decyzja niepoprawna politycznie - wbrew forsowanej idei przesiadek do tramwaju na Żeraniu.

: 31 maja 2008, 13:34
autor: biedronp
jacek pisze: Lewoskręt z Modlinskiej ograniczony i niebezpieczny,obecnie droga zwirowa przez kilkanaście metrow, niezbyt wygodna zawrotka, wyjazd w Modlinska takze do bezpiecznych nie nalezy.
Przed remontem też nie było super - autobusy jadące z Bukowa i skręcające w prawo w Aluzyjną zawsze zakręt wybierały dwoma pasami, ale tutejsi mieszkańcy jadący samochodami z przeciwka byli do tego przyzwyczajeni.

Nie chcę wywoływać burzy - ale komunikacja publiczna jest podporządkowana wygodzie i komforcie obsługi pasażerów, bo do tego jest powołana, nawet jeśli jest to kosztem komfortu prowadzącego pojazd.

A że się da ..... zaskoczyły mnie parametry niektórych uliczek w Sztokholmie - ciasne, wąskie, zastawione samochodami. Zakręty które autobus pokonuje tak, że musi się cofać (fakt - kierowca ma kamery i wspomagał się lustrami na ulicy) - ale jakoś nikt nie wpada na pomysł wykluczenia ich z obsługi komunikacyjnej, tylko z powodu braku 3-pasmowej arterii i skrętów o promieniu 20 metrów!

: 31 maja 2008, 13:37
autor: Dęboszczak
BJ.2052 pisze:Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać :-k

Pomijam to, iż wtedy możnaby rozwarzyć pozostawienie 503 na szybszej trasie przez Jagiellońską. Pewnie odnośnie propozycji 516 na Wilsona zamiast 503, pojawią się krzyki, że 516 nie obsługuje tych ZP, co 503, jednak czy taka zamiana nie zrobiłaby dobrze obu liniom? 516 zyskałoby na znaczeniu, 503 nadal byłoby stosunkowo punktualne... :-k
po co? jest 508 co 10 minut.

: 31 maja 2008, 13:39
autor: BJ
MeWa pisze:to by była decyzja niepoprawna politycznie - wbrew forsowanej idei przesiadek do tramwaju na Żeraniu.
Dobrze, ale i tak mało kto się do tych tramwajów przesiada (przynajmniej w DS, więc zakładam, że w DP nie jest wiele lepiej).
Dęboszczak pisze:po co? jest 508 co 10 minut.
Gdyby było to 516, to by nie trzeba było paprać obecnie bardzo dobrej linii, jaką jest 503. Puszczenie 503 przez Most Grota zniszczy jakąkolwiek jej punktualność, która obecnie jest dość dobra w przypadku tak długiej trasy.