: 30 maja 2008, 23:31
Od czego to zależy, że jedne linie mają szczyt od 14 do 21 (jak 211) a inne tylko od 15 do 18-19?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
144 tak - i tak pewnie będzie. Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.jacek pisze:natomiast 144 i 511 powinny wrocic na Bukow z pominiaciem wjazdow na Aluzyjna
To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na NowodworachBastian pisze:Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.
To podpada pod spamowanie. Nie masz żadnych argumentów.jacek pisze:To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na Nowodworach i...czekac co nastapi
Kasować nie trzeba a tym bardziej zmieniać w linię podmiejską ponieważ już powstaje nowe osiedle na terenie byłej fabryki mebli "Henryków" niedługo zacznie się wyburzanie polleny aromy i też powstanie osiedle a także rozbudowa osiedla Winnica no ale tam kiedyś może powstanie linia tramwajowajacek pisze:To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na NowodworachBastian pisze:Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.i...czekac co nastapi
Argumenty legly w gruzach po wybudowaniu osiedli przy Aluzyjnej i braku drogi glownej, o czym napisalem na poczatkuJarek pisze:Nie masz żadnych argumentów
Co ty straszysz, czy chcesz komus zaimponićJarek pisze:To podpada pod spamowanie.
Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?
Tez dobre posuniecie, zawsze te 3 brygady by się gdzieś zamontowałoTm pisze:To ja pozwolę sobie się przypomnieć.Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?
Które? Przypominam, że w DS, gdy nie kursuje E-4, 511 to podstawowe (bo jedyne) połączenie z metrem rejonu przy ratuszu.Tm pisze:To ja pozwolę sobie się przypomnieć.Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?
A trzeba coś dawać? jest DS, okolice mają całkiem niezłą ofertę, przede wszystkim 516(w końcu można sie przesiąść), a większość terenów dla których 511 stanowi jedyny dowóz do metra to niska zabudowa.Bastian pisze:Które? Przypominam, że w DS, gdy nie kursuje E-4, 511 to podstawowe (bo jedyne) połączenie z metrem rejonu przy ratuszu.
to by była decyzja niepoprawna politycznie - wbrew forsowanej idei przesiadek do tramwaju na Żeraniu.BJ.2052 pisze:Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać![]()
Przed remontem też nie było super - autobusy jadące z Bukowa i skręcające w prawo w Aluzyjną zawsze zakręt wybierały dwoma pasami, ale tutejsi mieszkańcy jadący samochodami z przeciwka byli do tego przyzwyczajeni.jacek pisze: Lewoskręt z Modlinskiej ograniczony i niebezpieczny,obecnie droga zwirowa przez kilkanaście metrow, niezbyt wygodna zawrotka, wyjazd w Modlinska takze do bezpiecznych nie nalezy.
po co? jest 508 co 10 minut.BJ.2052 pisze:Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać![]()
Pomijam to, iż wtedy możnaby rozwarzyć pozostawienie 503 na szybszej trasie przez Jagiellońską. Pewnie odnośnie propozycji 516 na Wilsona zamiast 503, pojawią się krzyki, że 516 nie obsługuje tych ZP, co 503, jednak czy taka zamiana nie zrobiłaby dobrze obu liniom? 516 zyskałoby na znaczeniu, 503 nadal byłoby stosunkowo punktualne...
Dobrze, ale i tak mało kto się do tych tramwajów przesiada (przynajmniej w DS, więc zakładam, że w DP nie jest wiele lepiej).MeWa pisze:to by była decyzja niepoprawna politycznie - wbrew forsowanej idei przesiadek do tramwaju na Żeraniu.
Gdyby było to 516, to by nie trzeba było paprać obecnie bardzo dobrej linii, jaką jest 503. Puszczenie 503 przez Most Grota zniszczy jakąkolwiek jej punktualność, która obecnie jest dość dobra w przypadku tak długiej trasy.Dęboszczak pisze:po co? jest 508 co 10 minut.