A co MZA za różnica, gdzie jeździ? Stawka jest wszędzie identycznazigirin pisze:jakimś dziwnym trafem MZA by się to opłacało, bo już od dłuższego czasu ostrzy sobie na 742 apetyt
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36666
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dokładnie, chyba, że chce jako ajent wystartować, przecież kiedyś już do jakiegoś przetargu stanęli na obsługę x brygad w Warszawie wozami x metrowymi.Bastian pisze:A co MZA za różnica, gdzie jeździ? Stawka jest wszędzie identycznazigirin pisze:jakimś dziwnym trafem MZA by się to opłacało, bo już od dłuższego czasu ostrzy sobie na 742 apetyt
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Nie wiem, czy było wcześniej mówione, ale szczęka mi dzisiaj opadła, gdy dziś rano ujrzałem mocno spóźnione A024. Powód: odchylająca się w kierunku jazdy wycieraczka podczas każdego hamowania. Dzielna pani kierowniczka po każdym hamowaniu otwierała sobie drzwi i przysuwała wycieraczkę do szyby.
Swoją drogą stan wyposażenia wnętrz mobilisowych SU12 pozostawia wiele do życzenia. Połowa autobusu tonie w ciemnościach. Na ściankach wiecznie prowizorycznie zaklejone taśmami kable. Niech tylko jakieś dziecko odlepi taśmę i dotknie tych kabli.
Swoją drogą stan wyposażenia wnętrz mobilisowych SU12 pozostawia wiele do życzenia. Połowa autobusu tonie w ciemnościach. Na ściankach wiecznie prowizorycznie zaklejone taśmami kable. Niech tylko jakieś dziecko odlepi taśmę i dotknie tych kabli.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Mam prośbę: czy możecie uporządkować, kiedy kończą się kontrakty ajentów w tym roku i ile zniknie brygad poszczególnych przewoźników? Rozumiem, że zniknie Mobilis (w całości?) i ITS (też w całości?), ale Grodzisk pozostaje, tak? Domyślam się też, że przetargów, tzn. nowych szans na kontynuację przewozów ajenci w Warszawie już mieć nie będą...
I jeszcze jedno... zastanawiam się, co w tej sytuacji z kierowcami i pracownikami zaplecza. Czy część przejdzie do MZA? Co wtedy z przyjęciami nowych kierowców, którzy robili kurs kat. D i kwalifikację w MZA specjalnie po to, by zwiększyć swoje szanse na pracę tam? A co z pozostałymi? W miarę możliwości (zapewne niewielkich) będą mogli przejść do innych miast, w których jeździ Mobilis? Czy raczej usłyszą, że mają spadać na drzewo i zostanie im bezrobocie albo szukanie szczęścia u innych przewoźników, jak Polski Bus?
I co z taborem obu przewoźników? Koniec leasingu (jeśli leasingują wozy), służba w innych miastach?
Dodam, że pytania o los pracowników i autobusów wynikają z mojego założenia, że Mobilis i ITS zupełnie znikają z krajobrazu Warszawy. Jeśli tak nie będzie i zwijają tylko niektóre brygady, a zatem problem dużej grupy wozów i kierowców bez pracy nie zaistnieje, to przepraszam.
I jeszcze jedno... zastanawiam się, co w tej sytuacji z kierowcami i pracownikami zaplecza. Czy część przejdzie do MZA? Co wtedy z przyjęciami nowych kierowców, którzy robili kurs kat. D i kwalifikację w MZA specjalnie po to, by zwiększyć swoje szanse na pracę tam? A co z pozostałymi? W miarę możliwości (zapewne niewielkich) będą mogli przejść do innych miast, w których jeździ Mobilis? Czy raczej usłyszą, że mają spadać na drzewo i zostanie im bezrobocie albo szukanie szczęścia u innych przewoźników, jak Polski Bus?
I co z taborem obu przewoźników? Koniec leasingu (jeśli leasingują wozy), służba w innych miastach?
Dodam, że pytania o los pracowników i autobusów wynikają z mojego założenia, że Mobilis i ITS zupełnie znikają z krajobrazu Warszawy. Jeśli tak nie będzie i zwijają tylko niektóre brygady, a zatem problem dużej grupy wozów i kierowców bez pracy nie zaistnieje, to przepraszam.
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
- R-9 Chełmska
- Posty: 7771
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
A, no właśnie. Dlatego tak niepewnie pisałam o tym znikaniu z krajobrazu. Choć dla ITS-u to bodajże połowa warszawskiego taboru, co nie? Więc problem "wozów i kierowców bez pracy" chyba będzie, choć nie na taką skalę, jak zakładałam...R-9 Chełmska pisze:Znikają tylko SU10 z Mobilisu i krótkie MANy z ITSu, bodajże w maju...
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
- vernalisadonis
- Posty: 3102
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A przegubowe MANy z ITSu do kiedy jeżdżą po Warszawie?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Nie tragizuj, dotykałem kabli wiele razy i wciąż żyję Co oczywiście nie znaczy że pochwalam taki sposób "naprawy"...Domino2001 pisze:Na ściankach wiecznie prowizorycznie zaklejone taśmami kable. Niech tylko jakieś dziecko odlepi taśmę i dotknie tych kabli.
Od momentu, w którym wyjechały z fabryki.Pawel_ pisze:Wozy Mobilisu mają taki bajer? Od kiedy?Jeżeli na przodzie w SU12-2 nie ma światła to po prostu zostało ono wyłączone przez kierowce, co ułatwia prowadzenie, bo wnętrze tak się nie odbija w szybie. Dotyczy to też SU 18 i Su 8.6, ale w 8.6 to już rzeczywiście połowa autobusu jest bez światła
noidea