Strona 77 z 104

: 06 paź 2012, 20:59
autor: bepe
ashir pisze: <100 - Brygada dzienna z dopełnieniem nocnym
Hmm... Masz na myśli to, ze jeździ w dzień i robi np. jedno kółko w nocy, czy że wyjeżdża wieczorem, robi ze dwa kółka na dziennej i jeździ przez całą noc? 98/167 wskazywałoby na to drugie, ale z drugiej strony tak samo działają np. BWL-ki na 192, które wyjeżdżają ok. 21 i jeżdżą potem na N34/7, a mają numery 2xx.

: 06 paź 2012, 21:05
autor: ashir
bepe pisze:
ashir pisze: <100 - Brygada dzienna z dopełnieniem nocnym
Hmm... Masz na myśli to, ze jeździ w dzień i robi np. jedno kółko w nocy, czy że wyjeżdża wieczorem, robi ze dwa kółka na dziennej i jeździ przez całą noc? 98/167 wskazywałoby na to drugie, ale z drugiej strony tak samo działają np. BWL-ki na 192, które wyjeżdżają ok. 21 i jeżdżą potem na N34/7, a mają numery 2xx.
Mam na myśli właśnie to, że jeździ przez cały dzień i robi jeszcze jedno kółko na linii nocnej, np. 59/156+N46 (swoją drogą dlaczego ta BWLka zmieniła numer? :-k). 98/167+N43 jest wpisane do brygad planu dziennego, więc ma numer poniżej 100. To też jest ciekawe, bo 202/516+N03 wyjeżdża jeszcze wcześniej i jest wpisane do brygad planu nocnego, ale niezbadane są wyroki ZTMu. ;-) 206 i 261/192 mają numery na 2xx, ponieważ najpierw jeżdżą na linii dziennej, potem na nocnych. Brygady 1xx łączą się tylko wzajemne na samych liniach nocnych, np. 152/N81+N63.

: 06 paź 2012, 21:30
autor: bepe
ashir pisze:206 i 261/192 mają numery na 2xx, ponieważ najpierw jeżdżą na linii dziennej, potem na nocnych.
Ale to tak samo jak 98. 98, jak dobrze kojarzę, ma pierwszy odjazd jako 167 z Chomiczówki o 20.49, a 261 ma pierwszy odjazd z Wilanowskiej o 21.10.

: 07 paź 2012, 9:00
autor: ashir
Tak, tyle, że brygada 261 jest podpięta pod linię nocną, a brygada 98 pod linię dzienną. A 98/167 zaczyna już wcześniej w DP ok. 20:20, a w DŚ ok. 20:30 z Koła w kierunku Chomiczówki. ;-)

: 07 paź 2012, 16:31
autor: bepe
Co to znaczy "jest podpięta pod linię nocną"?

Coś mam wrażenie, że dorabiasz teorię tam, gdzie jej nie ma (albo przynajmniej ktoś próbuje ją dorobić, a ty tylko powtarzasz).

: 07 paź 2012, 18:33
autor: Domas
bepe pisze:Co to znaczy "jest podpięta pod linię nocną"?
Większą część zmiany wykonuje na linii nocnej? :idea:

: 07 paź 2012, 20:02
autor: pawcio
98/167 jest z zakresu nocnego, tylko od czasu wprowadzenia systemu z 1xx i 2xx nie została przenumerowana na 298.

: 07 paź 2012, 20:33
autor: ashir
bepe pisze:Co to znaczy "jest podpięta pod linię nocną"?
To znaczy, że w wykazie (taki dokument w pdfie, a w zajezdni taka papierowa tabela z spisem brygad dla danej zajezdni, wraz z typem pojazdu, godziną wyjazdu, zjazdu i zmiany, wraz z miejscem zmiany. Najpierw masz służby zmiennicze, potem służby zmiennicze nocne, następnie służby łączone nocne, a na samym końcu służby łączone dzienne. Każde zadanie jest opisane numerem brygady i linii (w przypadku BWLek jest podany numer linii na której jeździ najdłużej, choć bywają wyjątki), w tym przypadku jako 98/167. Widnieje to przy brygadach dziennych, choć w rzeczywistości to brygada nocna. Profesjonalnie to ta brygada powinna się nazywać 298/N43, która by widniała przy innych brygadach nocnych. ;-)

: 07 paź 2012, 22:27
autor: konri
Z czym łączy się 62/156 :?:

: 07 paź 2012, 22:27
autor: bartoni722
Z 734, a jak nie, to ze 140 jest BWL na Mana.

: 08 paź 2012, 7:24
autor: Walas
bartoni722 pisze:Z 734, a jak nie, to ze 140 jest BWL na Mana.
62/734+156, 64/156+140,

: 08 paź 2012, 7:37
autor: ashir
Walas pisze:
bartoni722 pisze:Z 734, a jak nie, to ze 140 jest BWL na Mana.
62/734+156, 64/156+140,
Zgadza się. Brygada 62 robi jedno kółko na 734. Odjazd o 4:55 z Żerania FSO, a o 5:55 z Nowych Załubic. Potem przez cały dzień na 156.

: 09 paź 2012, 15:34
autor: konri
Aha, dzięki ;-)

: 09 paź 2012, 18:06
autor: sajbeer
BWL 53/131 łączy się z 160 :?: Dobrze myślę ;-) .Zdziwiłem się jak zobaczyłem MAN-a na 131 :D

: 09 paź 2012, 18:12
autor: ashir
sajbeer pisze:BWL 53/131 łączy się z 160 :?: Dobrze myślę ;-) .Zdziwiłem się jak zobaczyłem MAN-a na 131 :D
Z 527.