Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lip 2015, 10:59

Do Bramy Północnej jest 181. Naprawdę nie ma sensu mnożyć bytów, choć znając ZTM zaraz powstanie jakieś jednokierunkowe E-9... :roll:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lip 2015, 11:00

fik pisze:Do Bramy Północnej jest 181. Naprawdę nie ma sensu mnożyć bytów, choć znając ZTM zaraz powstanie jakieś jednokierunkowe E-9... :roll:
181 jedzie z Pl. Wilsona, a nie z Młocin...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lip 2015, 11:01

A co takiego jest na Młocinach, czego nie ma na Wilsonie?
(wiem, żule w poczekalni)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lip 2015, 11:08

ashir pisze:
Georg pisze:Nie. Aż się prosi o uruchomienie całorocznej linii cmentarnej z Młocin na Cm. Północny po trasie 409.
Przecież już było coś takiego. Było zarówno 210, jak i 409. :razz:
Ale nic więcej poza 701 nie jest potrzebne na Placówce. I to z obecną, wakacyjną częstotliwością. Natomiast przejazd 409 do Bramy Głównej wówczas nie odbywał się przez Bramę Północną, tylko właśnie przez Placówkę (z tym, że były pomijane przystanki). Jeśli linia miałaby być cmentarna to nie ma powodu, żeby zatrzymywała się tylko na pętli Młociny, a potem już tylko przy poszczególnych Bramach Cmentarza Północnego. Stąd, wracając do tematu :), uważam za uzasadnione po pierwsze zlikwidowanie przystanków Prozy, Estrady i Wólkę Węglową, a po drugie odjazd z przystanków Metro Młociny 22, Cm. Północny-Brama Główna i Południowa w koordynacji z 701. Łączna częstotliwość powinna wynosić 10 minut. Niestety, ale myślę, że to już są tylko teoretyczne dywagacje, które nigdy nie będą urzeczywistnione.

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lip 2015, 11:11

fik pisze:A co takiego jest na Młocinach, czego nie ma na Wilsonie?
(wiem, żule w poczekalni)
Wilson to długa droga, bogata w przystanki i niepotrzebna strata czasu i wzkm. 181 w DS to taki socjal dla starszych osób, które nie mogą się pogodzić z tym, że system dojazdów bezpośrednich został zastąpiony systemem przesiadkowym.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lip 2015, 11:59

fik pisze:A co takiego jest na Młocinach, czego nie ma na Wilsonie?
(wiem, żule w poczekalni)
Naprawdę sugerujesz że w zależności od bramy tego samego cmentarza, należy wybierać dojazd do innych stacji metra nie położonych w żaden sposób przy tym cmentarzu?
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lip 2015, 12:18

Wiliam pisze:
fik pisze:A co takiego jest na Młocinach, czego nie ma na Wilsonie?
(wiem, żule w poczekalni)
Naprawdę sugerujesz że w zależności od bramy tego samego cmentarza, należy wybierać dojazd do innych stacji metra nie położonych w żaden sposób przy tym cmentarzu?
No... tak. Tak samo, jak w zależności od docelowego budynku na kampusie SGGW należy wybierać dojazd do innych stacji metra.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lip 2015, 12:33

Tyle że budynki na kampusie SGGW są obsługiwane różnymi ciągami i zgaduję :P że tam są większe potoki niż na cmentarz. Tymczasem cały cmentarz można łatwo obsłużyć jedną linią.
Czyli że przykładowo widziałbym 181 z Młocin na Cmentarz Północny, nawet do bramy Zachodniej (szczególnie w święta i co któryś kurs), podstawowo może tylko tylko UKSW, a do piachu 409, 114f, a pewnie i 303 dało by radę inaczej zorganizować.
A za 181 na pl. Wilsona przedłużyć 121 które może stałoby się sensowniejsze (przez Gwiaździstą?).
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lip 2015, 12:34

Wiliam pisze:Tyle że budynki na kampusie SGGW są obsługiwane różnymi ciągami i zgaduję :P że tam są większe potoki niż na cmentarz. Tymczasem cały cmentarz można łatwo obsłużyć jedną linią.
Tak. Jedną NOWĄ linią. Czyli razem mamy trzy linie, a moglibyśmy mieć dwie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 06 lip 2015, 13:59

person pisze:
Matrix2441 pisze:Owszem, w stronę Żeromskiego Popiela jest całkiem sensownym przystankiem, jak już zresztą pisałem. W stronę Wólki przystanek tramwajowy i autobusowy Bogusławskiego są oddalone od siebie o kilka metrów i nie trzeba przechodzić przez jezdnię. Więc dla takiego 409 Popiela w ogóle nie powinno istnieć, dla linii zwykłych - według mnie - również nie.
Czy ty na pewno wiesz o czym piszesz? Jakim cudem przystanek autobusowy i tramwajowy Bogusławskiego W STRONĘ WÓLKI są obok siebie i nie trzeba przechodzić przez jezdnię?
Nieprecyzyjnie się wyraziłem - przystanek 409 (czyli autobusowy) w stronę Wólki i tramwajowy w stronę Broniewskiego.
person pisze:
Matrix2441 pisze: Do tramwaju wygodna przesiadka jest przy Żeraniu - bez żadnego przebiegania.
Zwłaszcza w kierunku północnym :lol: (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać)
A gdzie Ty chcesz z Żerania w kierunku północnym tramwajem jechać? Po cichu dobudowali tory na Tarchomin? To następnym razem się powstrzymaj od pisania głupot. :wink:

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lip 2015, 15:56

Matrix2441 pisze:
person pisze: Czy ty na pewno wiesz o czym piszesz? Jakim cudem przystanek autobusowy i tramwajowy Bogusławskiego W STRONĘ WÓLKI są obok siebie i nie trzeba przechodzić przez jezdnię?
Nieprecyzyjnie się wyraziłem - przystanek 409 (czyli autobusowy) w stronę Wólki i tramwajowy w stronę Broniewskiego.
Oczyma wyobraźni widzę tłumy ludzi jadących 409 z głębi Chomików (albo - o zgrozo - z Kochanowskiego) i przesiadający się na Bogusławskiego do tramwaju w kierunku centrum.
Tyle, że nie.
Matrix2441 pisze:
person pisze: Zwłaszcza w kierunku północnym :lol: (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać)
A gdzie Ty chcesz z Żerania w kierunku północnym tramwajem jechać? Po cichu dobudowali tory na Tarchomin? To następnym razem się powstrzymaj od pisania głupot. :wink:
Tramwaje jadą nie tylko DO centrum, ale ktoś mógłby chcieć jechać na ciąg Modlińskiej OD centrum.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 06 lip 2015, 16:34

person pisze:Oczyma wyobraźni widzę tłumy ludzi jadących 409 z głębi Chomików (albo - o zgrozo - z Kochanowskiego) i przesiadający się na Bogusławskiego do tramwaju w kierunku centrum.
Tyle, że nie.
To tym bardziej na Popiela się nie przesiądą i to potwierdza bezzasadność istnienia przystanku Popiela na trasie 409. :wink:

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 lip 2015, 17:22

Fik już wspomniał, że istnienie linii 409 jest w ogóle bezzasadne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lip 2015, 17:27

Szeregowy_Równoległy pisze:Fik już wspomniał, że istnienie linii 409 jest w ogóle bezzasadne.
Bo?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 lip 2015, 17:35

Bo to cisnący przez całe miasto potworek jeżdżący ze śmieszną częstotliwością realizujący relacje z powodzeniem obsługiwane innymi połączeniami, a przy okazji mający idiotycznie dobrane przystanki, bo czemu to omija UKSW to ja nie pojmuję.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ