Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Nie chce wiedzy, szczególnie oficjalnej. O wiarę w końcu pytałem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przystanek przy Obozowej to Koło, bo dawne Koło to teraz Młynów. Skoro jest w rozkładzie, to dlaczego ma nie powstać?
Bo bunkier wciąż jest na swoim miejscu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
ATSD, jak bardzo czasochłonna jest procedura wpisana nowego p.o. podczas obowiązywania rocznego rozkładu?
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 56900.htmltransport-publiczny.pl pisze: Warszawa: Linia obwodowa wróci później – w połowie 2018 r.
Przebudowa linii obwodowej w Warszawie między Warszawą Gdańską a Warszawą Zachodnią (peron 8) nabiera kształtów. Wznawiane są prace przy Obozowej, a na pozostałych przejazdach i przystankach widać już konstrukcje wiaduktów i peronów. Pociągi wrócą jednak nieco później. – Uruchomienie ruchu kolejowego będzie możliwe w połowie 2018 roku – mówi Rafał Banaszkiewicz, dyrektor projektu z PKP PLK. Pociągi będą, jak przed remontem, dojeżdżać jedynie do Warszawy Zachodniej – i bez przystanku Warszawa Powązki, który jest w trakcie projektowania.
A wróci później bo bunkry.
Niestety ponoć nie tylko dlatego - opóźnienie mają być też w innych miejscach.
Czy w Warszawie trwa jakiś zmasowany atak graficiarzy na tabor kolejowy? W ciągu ostatnich dwóch-trzech dni widział cztery składy - Elfa KM, turbokibla, Elfa SKM i coś jeszcze od SKM z bohomazami, gdzie Elf KM był pomazany najbardziej wulgarnie, bo w okolicy czoła i sprej był na światłach. Albo mam pecha, albo coś jest na rzeczy.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Jeszcze żeby to było czytelne i wiadomo było o co chodzi. A tak to się zastawiam skad ludzie mają kasę na farbę które nie jest tania i jakim cudem docierają np na tereny PKP gdzie niby jest SOK i ochrona i jaki jest cel niszczeniaplunio7 pisze: ↑18 sty 2018, 14:12Czy w Warszawie trwa jakiś zmasowany atak graficiarzy na tabor kolejowy? W ciągu ostatnich dwóch-trzech dni widział cztery składy - Elfa KM, turbokibla, Elfa SKM i coś jeszcze od SKM z bohomazami, gdzie Elf KM był pomazany najbardziej wulgarnie, bo w okolicy czoła i sprej był na światłach. Albo mam pecha, albo coś jest na rzeczy.
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Artykuł na temat koncepcji tuneli i wiaduktu pod linią kolejową numer 7. http://gazetawawerska.pl/2018/01/18/kon ... tatecznym/
Kolejarze pracują jeszcze nad lepszym dojściem z przystanków w tunelu w Radości do peronów przystanku kolejowego. Uda się jak konserwator zgodzi się. Jest opcja że najpierw wybudują trzeci tor a dopiero po tym przejdą na dwa obecne.
Kolejarze pracują jeszcze nad lepszym dojściem z przystanków w tunelu w Radości do peronów przystanku kolejowego. Uda się jak konserwator zgodzi się. Jest opcja że najpierw wybudują trzeci tor a dopiero po tym przejdą na dwa obecne.
Jeśli chodzi o bohomazy to nie są one zmywane przy minusowych temperaturach. Stąd wrażenie że nagle jest ich więcej. To niestety walka z wiatrakami. Pomimo tego że są one na bieżąco usuwane to i tak nie brakuje amatorów wandalizmu
Niestety, na wandalizm nic nie poradzimy. Ale chciałbym, żyć w takich czasach gdzie wandal sam będzie ścierał te swoje malunki i płacił duże kary, gdy ktoś go zauważy i złapie