Strona 78 z 83

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 06 sty 2023, 9:28
autor: Stary Pingwin
Dobry prowadzący w składzie 1184-1185-1194, tak samo jako 1184-1185. Dokonał żywota.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 07 sty 2023, 17:15
autor: Piotrek_2274
Przez ostatnie ~2 lata w tym składzie na krzyżakach przygasało światło, albo w ogóle gasło do następnych krzyżaków. Po co było naprawiać, przecież "zaraz idzie do kasacji"...

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 07 sty 2023, 23:43
autor: Stary Pingwin
Na to był sposób. Nie w całym składzie, tylko w pierwszym wagonie.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 08 sty 2023, 12:38
autor: Piotrek_2274
W drugim także, czasem niezależnie od pierwszego.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 20 sty 2023, 10:57
autor: Krzysztof_J
1256+1255 skreślony 17.01.2023
1243 też już wycofany.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 21 sty 2023, 7:08
autor: beni
1243, 1280 i 1348-47 > kasacja

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 22 sty 2023, 14:34
autor: Pablo-waw
beni pisze:
21 sty 2023, 7:08
1243, 1280 i 1348-47 > kasacja
Whaaaat? Trupy z 1985 itd nadal w ruchu a dobre wozy z 1991 na złom?!

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 24 sty 2023, 13:10
autor: beni
1348-47 nie ostatni do huty z tej serii po NG3.

Zgodnie z infografiką na profilu TW plan na 2024 zakłada 434 niskie i 147 składów wysokich.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 24 sty 2023, 23:30
autor: Pablo-waw
Zobaczymy. Polityka taborowa tw jest mega dziwaczna. Do dziś nie pojmuje hipolitow i 2k2/2000
Ani tego ze do dziś ich nie sprzedano.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 24 sty 2023, 23:44
autor: Flash8222
Po co sprzedawać najmłodszy tabor wysokopodlogowy gdy wciąż są stopiątki z lat 80tych oraz 90tych :|

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 25 sty 2023, 0:02
autor: Krzysztof_J
Pablo-waw pisze:
24 sty 2023, 23:30
Zobaczymy. Polityka taborowa tw jest mega dziwaczna. Do dziś nie pojmuje hipolitow i 2k2/2000
Ani tego ze do dziś ich nie sprzedano.
Zakup wagonów 105N2k/2000 i 123N był głównie skutkiem kilku nieudanych przetargów na tabor niskopodłogowy z początku lat 2000 i bardzo silną chęcią pozbycia się 13N oraz najstarszych stopiątek za wszelką cenę. Natomiast co do ich ewentualnego wycofania, to raczej zrozumiałe jest, że w pierwszej kolejności pozbywa się starszych wagonów. Aczkolwiek też uważam, że zwłaszcza 123N w ogóle nie powinny być kupowane i dziwi mnie też, że UE dofinansowało zakup wagonów wysokopodłogowych będących de facto nieco nowszą stopiątką.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 25 sty 2023, 13:04
autor: gfedorynski
Pablo-waw pisze:
24 sty 2023, 23:30
Zobaczymy. Polityka taborowa tw jest mega dziwaczna. Do dziś nie pojmuje hipolitow i 2k2/2000
Ani tego ze do dziś ich nie sprzedano.
To dopiero byłaby gruba niegospodarność.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 25 sty 2023, 16:03
autor: px33
Raczej próba ucięcia błędnego zakupu póki to jeszcze ma jakąś wartość na rynku. Przy czym mam wątpliwości czy w tej chwili znajdzie się jakikolwiek klient a za moment obawiam się że to będzie tramwaj kompletnie niesprzedawalny.
Być może jeśli dałoby się je postawić na wózki od Tatr i polska skrajnia nie będzie niewygodna to ktoś na Ukrainie mógłby być chętny ale to raczej w niedużych pieniądzach. Z tym że oni też mogą woleć kupić Tatry z kawałkiem niskiej podłogi, które niedługo powinny pojawić się na rynku

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 25 sty 2023, 17:06
autor: gfedorynski
Za wszystkie bulwy i hipolity wziąłbyś łącznie mniej, niż kosztuje jeden wagon niskopodłogowy. I to pewnie krótki. Na tę chwilę nie ma żadnego powodu, żeby je wycinać przed końcem amortyzacji (rzeczywistej, nie księgowej). Jeśli na częstej linii co jakiś czas pojawi się wysoki skład (w dodatku wskazany w rozkładzie i na tablicach), to nijak nie psuje to ogólnej dostępności.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 25 sty 2023, 22:35
autor: Pablo-waw
gfedorynski pisze:
25 sty 2023, 17:06
Za wszystkie bulwy i hipolity wziąłbyś łącznie mniej, niż kosztuje jeden wagon niskopodłogowy. I to pewnie krótki. Na tę chwilę nie ma żadnego powodu, żeby je wycinać przed końcem amortyzacji (rzeczywistej, nie księgowej). Jeśli na częstej linii co jakiś czas pojawi się wysoki skład (w dodatku wskazany w rozkładzie i na tablicach), to nijak nie psuje to ogólnej dostępności.
Już nie. Ale 5-10 lat temu?