Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8819
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 kwie 2012, 10:57

tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?! 8-(

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 21 kwie 2012, 19:03

Oj. Wydaje mi się że jakiś czas temu pojawiło się tam lustro.
W takim razie pewnie to przeoczyłem ;-)

216
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Kępa Zawdowska

Post autor: 216 » 22 kwie 2012, 16:39

Można by ewentualnie utworzyć linię osiedlowa dać na to Soline żeby linia łaczyła osiedle z punktem przesiadkowym

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 kwie 2012, 10:41

JotPeCet pisze:
tarantula01 pisze:Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą -> Wałuszewską.
Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa... :P :lol:

Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 23 kwie 2012, 13:30

Bastian pisze:
JotPeCet pisze:Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa... :P :lol:

Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.
Na Kobiałkę miało pojechać 214, a nie 103. Poza tym Wałuszewską jest najbliżej do Kobiałki, której jak nie połączy się w miarę dobrą komunikacją miejską, to ludzie pojadą samochodami Płochocińską lub przez ZB (Ostródzka, Głębocka) do centrum. Dojazd do SKM-ki z tego osiedla byłby w sam raz. Póki co zobaczymy co wyjdzie z ustnej sugestii podczas spotkania w sprawie 176 w dzielnicy, aby 214 po naprawie Fletniowej (ma być gotowa za ok. 2 i pół tygodnia) skierować z Choszczówki przez Fletniową do Płud.

Co do lustra, to byłbym (prawie) pierwszym, który by to zauważył. Nie ma lustra (skrzyżowanie w zarządzie ZDM).
person pisze:
tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?! 8-(
Alternatywnie pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 kwie 2012, 13:36

tarantula01 pisze:pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.
Zależy którzy:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... tobus.html

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 23 kwie 2012, 13:37

Skierowanie tego autobusu do Młocin nie pomoże zmniejszyć ścisku w środku. 103 jak znalazł.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8819
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 kwie 2012, 14:06

tarantula01 pisze:103 jak znalazł.
A dlaczego nie 184? Albo dlaczego nie 114 (z nową linią do UKSW), 156 lub którąś z młocińskich 7xx? Nie ograniczajmy się. Sky is the limit.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 23 kwie 2012, 15:52

184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2012, 15:54

tarantula01 pisze:Być może warto połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
:kaput:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 kwie 2012, 16:03

tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
:shock: :shock: :shock:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 kwie 2012, 16:36

Odblokuję, jak ochłonę :shock:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Piottr
Posty: 1295
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 24 kwie 2012, 9:03

tarantula01 pisze:184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).
Generalnie - powstał nowy most, który oprócz krótkiego (jak widać obleganego, a więc dobrego) połączenia do metra, nie oferuje mieszkańcom żadnej innej wartości dodanej oprócz zmiany punktu przesiadania autobus<->metro. Dziwi mnie bardzo, że Mostem Północnym nie pojechała ani 133, ani 152, ani 516, o liniach podmiejskich z kierunku Legionowa nie mówiąc, które nadal jadą do węzła komunikacyjnego w środku niczego.
Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.

Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2012, 9:21

Piottr pisze:Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.
Hę? :>
Piottr pisze:Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.
A co, jest za krótkie? Przesiadka 101 -> 184 gryzie? :>
Piottr pisze:Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).
Po gwint linia z Modlińskiej na Młociny co 20/30 minut?!! :komp:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 24 kwie 2012, 11:17

tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
A czemu nie z 706??? :)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ODPOWIEDZ