515 - co dalej z tÄ liniÄ ?
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
A potem bieg na pociąg/autobus z tobołami przez plac PKSuITS A 218 pisze:Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
![przytul :przytul:](./images/smilies/przytul.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Co do 157 to nie traktujmy jej jako linię, którą się gdzieś szybko bezpośrednio dojedzie. Posiada długą trasę ale w każdej z dzielnic służy za lokalne połączenia. Zapełnienie również wynika z tego, czy pierwszy przyjedzie 512, czy może to 157 jest pierwsze... bo tak żeby 512 było 6 min później lub wcześniej nie ma bo zawsze jeżdżą parami
.
Jeśli już mówimy o zmianach i o tym, żeby 157 nie kluczyło tak po Ochocie, IMO dobrym pomysłem byłoby utworzenie takiej lokalnej linii dowożącej. A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG?
W końcu do BC chcecie coś innego.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jeśli już mówimy o zmianach i o tym, żeby 157 nie kluczyło tak po Ochocie, IMO dobrym pomysłem byłoby utworzenie takiej lokalnej linii dowożącej. A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG?
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Że przepraszam jakreserved pisze:A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG?![]()
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nawet jeśli 'kluczenie' powoduje skrócenie czasu przejazdu w szczycie?Jarek pisze:Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).A jeśli chodzi o 136 to powinno jechać tak: NATOLIN PŁN.- wg. projektu ZTM- Bitwy Warszawskiej 1920R- Szczęśliwicka- Grzymały-Sokołowskiego- Al. Jerozolimskie- Rondo Zesłańców Syberyjskich- Al. Prymasa Tysiąclecia- Górczewska- Płocka- MŁYNÓW
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To była taka propozycja wzięta z patyka, która mi się nasunęła.R-11 Kleszczowa pisze:Że przepraszam jak
Aczkolwiek nie zmienia faktu, że 157 jest jednak potrzebne w swojej relacji. Jeśli chcemy ją łączyc z trasą 512 to:
- musimy zachowac koordynacje... no sorry, jeżdżą jeden za drugim
- dodajemy przystanki dla 512, a 157 jeździ na Szczęśliwice, nigdzie dalej.
Wtedy zachowamy koordynacje i może by się udało.
Ja osobiście jestem za utrzymaniem 157 obecnej trasy. Jedyne czego nie rozumiem to fakt, dlaczego 512 się bez przerwy dodaje przystanki...
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Jesli jest pusto na ZiW (czyli w godz 22-6dzidek pisze:Linie jeżdżące Żwirkami są znacznie szybsze. Często na Rakowcu 186 jest 5 min przed 157 a na BTW1920 są o tej samej porze
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Rozkladowo jest niby 9-10 dla 186 i 6-9 dla 157.
Z tym ze te 9 dla 157 potrafi sie w pewnych porach zmienic w 19, a 10 min przelotu dla 186 liczac nawet postoj na kazdych swiatlach i duzy ruch to jest max.
Te 5 min roznicy na korzysc 157 to raczej nie 'czesto' tylko 'extreme'
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Ogolnie pewniejsza jest jazda przez Rakowiec, do tego latwiej trafic na 172/186 niz na 157/136. W przeciwnym kierunku za to imo wygodniej odwrotnie.
tzn powrot do czestotliwosci sprzed wakacji, bodaj 8 min w szczycie?podniesienie częstotliwości 172 bardzo byłoby wskazane choć nie widzę możliwości by linia kursowała częściej.
Po wpuszczeniu 186 dalej na Raclawicka, sa nikle szanse na 172 czesciej niz co 10 min.
Imo powinno starczyc o ile na najbardziej obciazonych kursach z Rakowca/Dolnej rano (7.20-7.40) nie bedzie 15 metrowcow.
W ta strone to jeszcze nie tak zle, gorzej w przeciwna. Dochodzi maraton po schodach...A potem bieg na pociąg/autobus z tobołami przez plac PKSu
No po Tobie się nie spodziewałem takiej odpowiedzi. Na szczęście nie tylko ja na tym forum widzę potrzebę skierowania przegubów na Redutową w przeciwieństwie do Młynowa. Ale jeśli ZTM woli marnowanie się przegubów na Płockiej jeżeli dosłownie niedaleko jest trasa AK po której jeździ 186, 345 to spokoJarek pisze:Komu się przydadzą? Tobie?dzidek pisze:A 136 ulicą Redutową bo tam się przydadzą przeguby.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pewnie... Szczególnie jak chcesz dostać się do SKMkiITS A 218 pisze:Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Od autobusów jadących Raszyńską do UD też jest niedaleko więc aż takiej potrzeby nie ma by linia jechała przez Narutowicza.reserved pisze:A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG?.
Bródno!Jarek pisze:Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Szczerze mówiąc, ja też nie - po odjeździe stamtąd 143 rano w stronę Ursynowa nie ma z reguły 1/3 dotychczasowych pasażerów (a i spokojnie połowa wysiadała*).TGM pisze:"]weźmy mój ulubiony przykład: Witosa. Pseudopośpiech 522 omija przystanek. A takie tytułowe 515? Ciężko by go nazwać pseudpośpiechem, a nie wyobrażam sobie aby ta linia miała się tam nie zatrzymywać.
*czar linii zwykłej
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
akurat w tym przypadku to "kluczenie" moze sie jeszcze okazac z zyskiem czasowym ze względu na korki na BW1920 przed RZS. Poza tym że dzieki temu 136 obsłuzy Dworzec ZachodniJarek pisze::
Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
PURA VIDA!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Heh, już teraz z ciągu Grójeckiej lepiej jechać na pociąg na Centralny niż na Zachodni.dzidek pisze:W innym przypadku dojdzie do sytuacji, że jadąc pociągiem z Ursusa na Ochotę będzie trzeba przesiadać się w tramwaj / autobus na Warszawa Ochota bo na Dw Zachodnim będzie ledwo 172 z nie wiadomo jaką częstotliwością...