Która co 10 minut przyklei się do 17-ki i rozwiąże problem? Już kiedyś wykombinowano czworoskład na 18 z doklejonej 4-ki i... niewiele to zmieniło.stront pisze:A czy nie można tej nieszczęsnej szesnastki wydłużyć na Służewiec np. tylko w godzinach porannego szczytu?
SĹuĹźewiec i jego problemy
Moderator: Wiliam
Zmieniło o tyle, że zamiast kursów 4-ki powstały najpierw dodatkowe skrócone kursy 14-tki, przekształcone później w 44, a obecnie w 31.Paweł D. pisze:Która co 10 minut przyklei się do 17-ki i rozwiąże problem? Już kiedyś wykombinowano czworoskład na 18 z doklejonej 4-ki i... niewiele to zmieniło.stront pisze:A czy nie można tej nieszczęsnej szesnastki wydłużyć na Służewiec np. tylko w godzinach porannego szczytu?
Skoro nie można wydłużyć linii 16 we wszystkich kursach, to może dałoby radę zrobić to w tym najbardziej potrzebnym odcinku czasowym? Nawet jeżeli się "przyklei" to i tak ma szansę zabrać tych pasażerów, którzy w 17-ce się nie zmieścili.
Swoją drogą czy 16-tka jest z czymkolwiek skoordynowana? W celu uzyskania brygad rozważyłbym np. skrócenie 14-tki (wszystkich kursów) do pl. Narutowicza.
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------
Czy nie dałoby rady w takim wypadku odzyskać jedną brygadę ze skróconej do pl. Narutowicza 14-tki i jednocześnie skrócić w porannym mikroszczycie postojów szesnastki na krańcach?
W takim wypadku można jednocześnie zmienić trasę 6-tki puszczając ją jednokierunkowo od ronda Starzyńskiego: Starzyńskiego - 11 Listopada - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - Starzyńskiego - ... - Twardowska. Wtedy odchodzi problem koordynacji z 16.
W takim wypadku można jednocześnie zmienić trasę 6-tki puszczając ją jednokierunkowo od ronda Starzyńskiego: Starzyńskiego - 11 Listopada - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - Starzyńskiego - ... - Twardowska. Wtedy odchodzi problem koordynacji z 16.
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------
16 stoi rano na Woronicza 4 minuty, na ZOO 1 (jeśli mnie pamięć nie myli). Co chcesz skrócić?stront pisze:Czy nie dałoby rady w takim wypadku odzyskać jedną brygadę ze skróconej do pl. Narutowicza 14-tki i jednocześnie skrócić w porannym mikroszczycie postojów szesnastki na krańcach?
Nie ma zgody na uruchomienie drugiej relacji skrętnej w zespole Ratuszowa-ZOO.stront pisze:W takim wypadku można jednocześnie zmienić trasę 6-tki puszczając ją jednokierunkowo od ronda Starzyńskiego: Starzyńskiego - 11 Listopada - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - Starzyńskiego - ... - Twardowska. Wtedy odchodzi problem koordynacji z 16.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No tak, mówiłem, że się nie da skręcać.
A co z tymi dodatkami? Naprawdę nie mogłyby jechać jeszcze na Służewiec i dopiero zjeżdżać (jeden tor przelotowy - pisałem to w innym wątku).
Jeszcze patrzę na 33:
Z Młocin są takie rzeczy jak:
8 | 43 47m 51 58
9 | 06 13 21 28 36 39m 43 51 55m 58
10| 06 10m 13 21 28 36 43 51 58
Te kursy jadą przed 8, trochę przed 9 i chwilę po 9 z Kieleckiej.
A jakby trochę rozrzedzić już wtedy 33 i zamiast na Młociny, wysłać je na Pl.Narutowicza, przebrać w 17f, wysłać na Służewiec, te wcześniejsze znów wrócić na Narutowicza i znów wysłać na Służewiec i stamtąd już na Mokotów?
Ale naprawdę znalezienie dwóch dodatków rano na tę 16 jest takie niemożliwe, skoro robi się 31 3 razy częściej między 6 a 7 rano?
A co z tymi dodatkami? Naprawdę nie mogłyby jechać jeszcze na Służewiec i dopiero zjeżdżać (jeden tor przelotowy - pisałem to w innym wątku).
Jeszcze patrzę na 33:
Z Młocin są takie rzeczy jak:
8 | 43 47m 51 58
9 | 06 13 21 28 36 39m 43 51 55m 58
10| 06 10m 13 21 28 36 43 51 58
Te kursy jadą przed 8, trochę przed 9 i chwilę po 9 z Kieleckiej.
A jakby trochę rozrzedzić już wtedy 33 i zamiast na Młociny, wysłać je na Pl.Narutowicza, przebrać w 17f, wysłać na Służewiec, te wcześniejsze znów wrócić na Narutowicza i znów wysłać na Służewiec i stamtąd już na Mokotów?
Ale naprawdę znalezienie dwóch dodatków rano na tę 16 jest takie niemożliwe, skoro robi się 31 3 razy częściej między 6 a 7 rano?
ŁK
Pierwszy z tych dodatków byłby na Służewcu o 9:29, jeśli dobrze liczę. Pozostałe jeszcze później, więc szkoda zabawy przy takiej wątpliwości użyteczności tego rozwiązania.
Co do 31: właśnie, między 6 a 7, a nie między 8:30 a 9:30.
Poza tym: podobno wozokilometrów brakuje
[ Dodano: |10 Lis 2011|, 2011 01:01 ]
Może dodatkowych dodatków szukać nie na 33, tylko na 1. Np. na pl. Narutowicza zjazdy (na Żoliborz) są o 8:09, 8:24, 8:37, 8:53. Biorąc pod uwagę, że wcześniej nie musiałyby stać na Banacha, to na Służewcu mogłyby pojawić się jeszcze w czasie największego zapotrzebowania. [Ten o 8:09 mógłby się przebierać w 14/18 i podwieźć studentów na politechnikę].
Co do 31: właśnie, między 6 a 7, a nie między 8:30 a 9:30.
Poza tym: podobno wozokilometrów brakuje
[ Dodano: |10 Lis 2011|, 2011 01:01 ]
Może dodatkowych dodatków szukać nie na 33, tylko na 1. Np. na pl. Narutowicza zjazdy (na Żoliborz) są o 8:09, 8:24, 8:37, 8:53. Biorąc pod uwagę, że wcześniej nie musiałyby stać na Banacha, to na Służewcu mogłyby pojawić się jeszcze w czasie największego zapotrzebowania. [Ten o 8:09 mógłby się przebierać w 14/18 i podwieźć studentów na politechnikę].
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
wtedy to 14 będzie miała jeszcze mniej sensu (gorsze przesiadki niż obecnie), no ale fakt - można jeszcze bardziej marginalizować Nowowiejską i Filtrową.stront pisze:W celu uzyskania brygad rozważyłbym np. skrócenie 14-tki (wszystkich kursów) do pl. Narutowicza.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Te pierwsze dwa jadą jeszcze w takcie 5-minutowym na odcinku Banacha-Radosława. Więc są nie do ruszenia. Następne na Służewiec też dojechałyby po 9.KwZ pisze:Może dodatkowych dodatków szukać nie na 33, tylko na 1. Np. na pl. Narutowicza zjazdy (na Żoliborz) są o 8:09, 8:24, 8:37, 8:53. Biorąc pod uwagę, że wcześniej nie musiałyby stać na Banacha, to na Służewcu mogłyby pojawić się jeszcze w czasie największego zapotrzebowania. [Ten o 8:09 mógłby się przebierać w 14/18 i podwieźć studentów na politechnikę].
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A czy zrobienie takiego myku:
1 od Słomińskiego Al. JP II, Chałubińskiego, Al. Niepodległości, Rakowiecka, Kielecka.
16 od Słomińskiego prosto Okopową, Towarową, Pl. Zawiszy, Pl. Narutowicza, Filtrowa, Marszałkowska, Puławska, Dw. Południowy.
14->szczytówka: Pl. Narutowicza (względnie Banacha) - Nowowiejska - Al. Niepodległości - Rakowiecka - Wołoska - Marynarska - Służewiec.
33 przedłużone do Woronicza.
Nie bijcie za propozycję jedynki, nie wiem jak wygląda jej obłożenie na Okopowej, to propozycja.
1 od Słomińskiego Al. JP II, Chałubińskiego, Al. Niepodległości, Rakowiecka, Kielecka.
16 od Słomińskiego prosto Okopową, Towarową, Pl. Zawiszy, Pl. Narutowicza, Filtrowa, Marszałkowska, Puławska, Dw. Południowy.
14->szczytówka: Pl. Narutowicza (względnie Banacha) - Nowowiejska - Al. Niepodległości - Rakowiecka - Wołoska - Marynarska - Służewiec.
33 przedłużone do Woronicza.
Nie bijcie za propozycję jedynki, nie wiem jak wygląda jej obłożenie na Okopowej, to propozycja.
26 min z pl. Narutowicza na Postępu - 2x7 min zaoszczędzone na obrocie do Banacha daje odpowiednio 8:50 i 9:05 i to przy założeniu takiego samego postoju na pl. Narutowicza jak i Banacha. Może jednak? Znikąd indziej nie znajdziesz tych brygad.pawcio pisze:Te pierwsze dwa jadą jeszcze w takcie 5-minutowym na odcinku Banacha-Radosława. Więc są nie do ruszenia. Następne na Służewiec też dojechałyby po 9.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!