Służewiec i jego problemy

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2011, 14:06

stront pisze:A czy nie można tej nieszczęsnej szesnastki wydłużyć na Służewiec np. tylko w godzinach porannego szczytu?
Która co 10 minut przyklei się do 17-ki i rozwiąże problem? Już kiedyś wykombinowano czworoskład na 18 z doklejonej 4-ki i... niewiele to zmieniło.

Awatar użytkownika
stront
Posty: 159
Rejestracja: 20 gru 2005, 15:45
Lokalizacja: Górce
Kontakt:

Post autor: stront » 09 lis 2011, 14:19

Paweł D. pisze:
stront pisze:A czy nie można tej nieszczęsnej szesnastki wydłużyć na Służewiec np. tylko w godzinach porannego szczytu?
Która co 10 minut przyklei się do 17-ki i rozwiąże problem? Już kiedyś wykombinowano czworoskład na 18 z doklejonej 4-ki i... niewiele to zmieniło.
Zmieniło o tyle, że zamiast kursów 4-ki powstały najpierw dodatkowe skrócone kursy 14-tki, przekształcone później w 44, a obecnie w 31.
Skoro nie można wydłużyć linii 16 we wszystkich kursach, to może dałoby radę zrobić to w tym najbardziej potrzebnym odcinku czasowym? Nawet jeżeli się "przyklei" to i tak ma szansę zabrać tych pasażerów, którzy w 17-ce się nie zmieścili.
Swoją drogą czy 16-tka jest z czymkolwiek skoordynowana? W celu uzyskania brygad rozważyłbym np. skrócenie 14-tki (wszystkich kursów) do pl. Narutowicza.
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2011, 14:36

Ok, mówicie wydłużyć 16. A co zrobić z dziurą, która powstanie w kursach w stronę ZOO? Skrócić postoje na R-3?
Tak, jest skoordynowana, z 6 na ZOO.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 lis 2011, 14:42

^^^ która to 6 jest skoordynowana z 15.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
stront
Posty: 159
Rejestracja: 20 gru 2005, 15:45
Lokalizacja: Górce
Kontakt:

Post autor: stront » 09 lis 2011, 14:49

Czy nie dałoby rady w takim wypadku odzyskać jedną brygadę ze skróconej do pl. Narutowicza 14-tki i jednocześnie skrócić w porannym mikroszczycie postojów szesnastki na krańcach?
W takim wypadku można jednocześnie zmienić trasę 6-tki puszczając ją jednokierunkowo od ronda Starzyńskiego: Starzyńskiego - 11 Listopada - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - Starzyńskiego - ... - Twardowska. Wtedy odchodzi problem koordynacji z 16.
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 lis 2011, 14:53

stront pisze:Czy nie dałoby rady w takim wypadku odzyskać jedną brygadę ze skróconej do pl. Narutowicza 14-tki i jednocześnie skrócić w porannym mikroszczycie postojów szesnastki na krańcach?
16 stoi rano na Woronicza 4 minuty, na ZOO 1 (jeśli mnie pamięć nie myli). Co chcesz skrócić?
stront pisze:W takim wypadku można jednocześnie zmienić trasę 6-tki puszczając ją jednokierunkowo od ronda Starzyńskiego: Starzyńskiego - 11 Listopada - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - Starzyńskiego - ... - Twardowska. Wtedy odchodzi problem koordynacji z 16.
Nie ma zgody na uruchomienie drugiej relacji skrętnej w zespole Ratuszowa-ZOO.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 lis 2011, 14:53

Nie można skręcać z Ratuszowej w Jagiellońską, przynajmniej bez użycia pętli.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10718
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 lis 2011, 0:36

No tak, mówiłem, że się nie da skręcać.

A co z tymi dodatkami? Naprawdę nie mogłyby jechać jeszcze na Służewiec i dopiero zjeżdżać (jeden tor przelotowy - pisałem to w innym wątku).

Jeszcze patrzę na 33:

Z Młocin są takie rzeczy jak:
8 | 43 47m 51 58
9 | 06 13 21 28 36 39m 43 51 55m 58
10| 06 10m 13 21 28 36 43 51 58

Te kursy jadą przed 8, trochę przed 9 i chwilę po 9 z Kieleckiej.
A jakby trochę rozrzedzić już wtedy 33 i zamiast na Młociny, wysłać je na Pl.Narutowicza, przebrać w 17f, wysłać na Służewiec, te wcześniejsze znów wrócić na Narutowicza i znów wysłać na Służewiec i stamtąd już na Mokotów?


Ale naprawdę znalezienie dwóch dodatków rano na tę 16 jest takie niemożliwe, skoro robi się 31 3 razy częściej między 6 a 7 rano?
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 lis 2011, 0:55

Pierwszy z tych dodatków byłby na Służewcu o 9:29, jeśli dobrze liczę. Pozostałe jeszcze później, więc szkoda zabawy przy takiej wątpliwości użyteczności tego rozwiązania.

Co do 31: właśnie, między 6 a 7, a nie między 8:30 a 9:30.
Poza tym: podobno wozokilometrów brakuje 8-(

[ Dodano: |10 Lis 2011|, 2011 01:01 ]
Może dodatkowych dodatków ;-) szukać nie na 33, tylko na 1. Np. na pl. Narutowicza zjazdy (na Żoliborz) są o 8:09, 8:24, 8:37, 8:53. Biorąc pod uwagę, że wcześniej nie musiałyby stać na Banacha, to na Służewcu mogłyby pojawić się jeszcze w czasie największego zapotrzebowania. [Ten o 8:09 mógłby się przebierać w 14/18 i podwieźć studentów na politechnikę].
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 lis 2011, 2:05

stront pisze:W celu uzyskania brygad rozważyłbym np. skrócenie 14-tki (wszystkich kursów) do pl. Narutowicza.
wtedy to 14 będzie miała jeszcze mniej sensu (gorsze przesiadki niż obecnie), no ale fakt - można jeszcze bardziej marginalizować Nowowiejską i Filtrową.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 lis 2011, 7:19

KwZ pisze:Może dodatkowych dodatków ;-) szukać nie na 33, tylko na 1. Np. na pl. Narutowicza zjazdy (na Żoliborz) są o 8:09, 8:24, 8:37, 8:53. Biorąc pod uwagę, że wcześniej nie musiałyby stać na Banacha, to na Służewcu mogłyby pojawić się jeszcze w czasie największego zapotrzebowania. [Ten o 8:09 mógłby się przebierać w 14/18 i podwieźć studentów na politechnikę].
Te pierwsze dwa jadą jeszcze w takcie 5-minutowym na odcinku Banacha-Radosława. Więc są nie do ruszenia. Następne na Służewiec też dojechałyby po 9.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 10 lis 2011, 9:16

A czy zrobienie takiego myku:

1 od Słomińskiego Al. JP II, Chałubińskiego, Al. Niepodległości, Rakowiecka, Kielecka.

16 od Słomińskiego prosto Okopową, Towarową, Pl. Zawiszy, Pl. Narutowicza, Filtrowa, Marszałkowska, Puławska, Dw. Południowy.

14->szczytówka: Pl. Narutowicza (względnie Banacha) - Nowowiejska - Al. Niepodległości - Rakowiecka - Wołoska - Marynarska - Służewiec.

33 przedłużone do Woronicza.

Nie bijcie za propozycję jedynki, nie wiem jak wygląda jej obłożenie na Okopowej, to propozycja.

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 10 lis 2011, 11:16

Zebra pisze:Nie bijcie za propozycję jedynki, nie wiem jak wygląda jej obłożenie na Okopowej, to propozycja.
Litości... zaczynasz przebijać Bon Joviego.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 10 lis 2011, 11:43

Zebra pisze:Nie bijcie za propozycję jedynki, nie wiem jak wygląda jej obłożenie na Okopowej, to propozycja.
Jak nie wiesz to proponuj bzdur. W szczycie do 1 trudno wejść na Towarowej i Okopowej (oczywiście nie w obu kierunkach ;-) ).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 lis 2011, 12:58

pawcio pisze:Te pierwsze dwa jadą jeszcze w takcie 5-minutowym na odcinku Banacha-Radosława. Więc są nie do ruszenia. Następne na Służewiec też dojechałyby po 9.
26 min z pl. Narutowicza na Postępu - 2x7 min zaoszczędzone na obrocie do Banacha daje odpowiednio 8:50 i 9:05 i to przy założeniu takiego samego postoju na pl. Narutowicza jak i Banacha. Może jednak? Znikąd indziej nie znajdziesz tych brygad.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ