Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 lip 2015, 21:11

ashir pisze:Naprawdę nie muszę, tak samo jak ty nie musisz mnie próbować obrażać, jak brakuje już argumentów. Poza tym przypominam, że temat dotyczy niepotrzebnych przystanków, a nie linii. :razz:
Argumentacja do ciebie nie trafia. Niczyja. Dlatego poprosiłem, zasugerowałem, żebyś przemyślał kwestie tępoty i uświadomienia. I nie próbuję cię obrażać. Zapewniam, ze gdybym spróbował, to byłoby to widoczne z daleka i ciut dosadniej wyrażone.
Wszystkie przystanki, które obsługuje linia 409, powinny przestać być przez tę linię obsługiwane. 100% przystanków, więc wypowiedź jest w 100% zgodna z tematem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 06 lip 2015, 22:05

Ale są jakieś osoby, które ten grobbing weekendowy uprawiają? Bo jeżeli są, to są to osoby starsze, których nie stać na taksówki a jakoś przemieścić się też chcą. A 409 przecież nie jest linią o mega dużej częstotliwości. Może jednak przesadzacie?

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 06 lip 2015, 22:10

Po pierwsze: jakoś nie za bardzo ich w tym 409 widać. Po drugie: pomiędzy jazdą 409 a taksówką są jeszcze różne inne opcje, np. (uwaga): jazda z przesiadkami.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 06 lip 2015, 22:17

Starszym ludziom ciężko jest się przesiadać. I uwaga, naprawdę moim zdaniem w tym przypadku mają prawo do jakiejś linii. Zresztą niech jeździ co godzinę, ale jeździ.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lip 2015, 22:25

To tym bardziej niech zgarnia seniorów spod każdego krzaka. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lip 2015, 22:26

I niech będzie przyspieszona, bo jak już godzinę będą na tę linię czekać, to 5 minut uzyskane na paru przystankach ich zbawi.

Wszystkie argumenty za utrzymaniem tej linii, a w szczególności jej czerwonego numerka, w obecnej formie koło logiki nawet nie stały.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lip 2015, 22:29

Co do zasady kombinacja logiki, komunikacji miejskiej i polityki średnio daje się złożyć w całość. I może tym pozytywnym akcentem zakończmy tę jałową dyskusję.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 lip 2015, 4:30

Emyl pisze:A w którą stronę trasy linii się nie pokrywały na odcinku zawierającym przystanek autobusowy? O.o
W kierunku Cm. Północnego-Bramy Zach. nie trzeba było jechać przez Słomińskiego, bo i nie stawało na Basenach Inflancka. Co miało swój ogromny plus, bo jak był korek, a nawet jak i nie było to można było szybciutko przejechać do Powązkowskiej drogą wewnętrzną przy CH Arkadia i Burakowską. :)
Szeregowy_Równoległy pisze:Argumentacja do ciebie nie trafia.
Bo jest za słaba i rzeczywiście proponuję zakończyć temat. Mnie i tak nie przekonasz, a ZTM tym bardziej. :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 lip 2015, 6:50

ashir pisze:Naprawdę nie muszę, tak samo jak ty nie musisz mnie próbować obrażać, jak brakuje już argumentów.
Nie bądź bezczelny. Argumentów nie brakuje, bo.zadnego jeszcze nie obaliles. Argumentacja nie była za słaba, tylko niedostosowana do poziomu rozmówcy. .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 lip 2015, 8:57

Matrix2441 pisze:
person pisze:Oczyma wyobraźni widzę tłumy ludzi jadących 409 z głębi Chomików (albo - o zgrozo - z Kochanowskiego) i przesiadający się na Bogusławskiego do tramwaju w kierunku centrum.
Tyle, że nie.
To tym bardziej na Popiela się nie przesiądą i to potwierdza bezzasadność istnienia przystanku Popiela na trasie 409. :wink:
Tam przesiądą się ludzie z 33/6 do czegokolwiek w kierunku Wólki. Przesiadka dużo wygodniejsza niż na Bogusławskiego.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 25 lip 2015, 9:23

O ile uruchomienie przystanku Pomnik Sapera jest właściwe, bo z niektórych budynków do 185 było całkiem daleko, to Boleść jest bez sensu. To i tak okolica tylko dla spacerowiczów więc do przystanku chyba mogą sobie dojść :P . Dobrą i szybką linię spowalniają :-? .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 25 lip 2015, 17:33

W tygodniu i w szczycie nie będzie problemu z dodatkowym zatrzymywaniem się 185 na przystanku Boleść. Gorzej wygląda to z przystankiem Bohomolca, który przez lata był "na żądanie", a teraz autobusy stają bez sensu w każdym kursie.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3098
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 25 lip 2015, 21:32

A ludzie na Bohomolca i tak z przyzwyczajenia naciskają stop lub machają.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lip 2015, 23:15

osa pisze:W tygodniu i w szczycie nie będzie problemu z dodatkowym zatrzymywaniem się 185 na przystanku Boleść. Gorzej wygląda to z przystankiem Bohomolca, który przez lata był "na żądanie", a teraz autobusy stają bez sensu w każdym kursie.
No ale przecież zmiany mogą być w obie strony. Jakimś problemem jest napisanie maila z prośbą o zbadanie sytuacji?
Ewentualnie można napisać artykuł w GW, wszak sezon ogórkowy jest - ale to bardziej do Faktu jednak.
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 lip 2015, 23:47

TGM pisze:O ile uruchomienie przystanku Pomnik Sapera jest właściwe, bo z niektórych budynków do 185 było całkiem daleko, to Boleść jest bez sensu. To i tak okolica tylko dla spacerowiczów więc do przystanku chyba mogą sobie dojść :P . Dobrą i szybką linię spowalniają :-? .
Utworzenie tych przystanków to akurat bardzo dobry pomysł. :)

ODPOWIEDZ