Moderator: Wiliam
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 06 lip 2015, 21:11
ashir pisze:Naprawdę nie muszę, tak samo jak ty nie musisz mnie próbować obrażać, jak brakuje już argumentów. Poza tym przypominam, że temat dotyczy niepotrzebnych przystanków, a nie linii.
Argumentacja do ciebie nie trafia. Niczyja. Dlatego poprosiłem, zasugerowałem, żebyś przemyślał kwestie tępoty i uświadomienia. I nie próbuję cię obrażać. Zapewniam, ze gdybym spróbował, to byłoby to widoczne z daleka i ciut dosadniej wyrażone.
Wszystkie przystanki, które obsługuje linia 409, powinny przestać być przez tę linię obsługiwane. 100% przystanków, więc wypowiedź jest w 100% zgodna z tematem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
reserved
- Posty: 14638
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 06 lip 2015, 22:05
Ale są jakieś osoby, które ten grobbing weekendowy uprawiają? Bo jeżeli są, to są to osoby starsze, których nie stać na taksówki a jakoś przemieścić się też chcą. A 409 przecież nie jest linią o mega dużej częstotliwości. Może jednak przesadzacie?
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 06 lip 2015, 22:10
Po pierwsze: jakoś nie za bardzo ich w tym 409 widać. Po drugie: pomiędzy jazdą 409 a taksówką są jeszcze różne inne opcje, np. (uwaga): jazda z przesiadkami.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
reserved
- Posty: 14638
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 06 lip 2015, 22:17
Starszym ludziom ciężko jest się przesiadać. I uwaga, naprawdę moim zdaniem w tym przypadku mają prawo do jakiejś linii. Zresztą niech jeździ co godzinę, ale jeździ.
-
Wiliam
- Posty: 4775
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
- Lokalizacja: Saska Kępa
Post
autor: Wiliam » 06 lip 2015, 22:25
To tym bardziej niech zgarnia seniorów spod każdego krzaka.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 06 lip 2015, 22:26
I niech będzie przyspieszona, bo jak już godzinę będą na tę linię czekać, to 5 minut uzyskane na paru przystankach ich zbawi.
Wszystkie argumenty za utrzymaniem tej linii, a w szczególności jej czerwonego numerka, w obecnej formie koło logiki nawet nie stały.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
pawcio
- Posty: 25408
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 06 lip 2015, 22:29
Co do zasady kombinacja logiki, komunikacji miejskiej i polityki średnio daje się złożyć w całość. I może tym pozytywnym akcentem zakończmy tę jałową dyskusję.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 07 lip 2015, 4:30
Emyl pisze:A w którą stronę trasy linii się nie pokrywały na odcinku zawierającym przystanek autobusowy? O.o
W kierunku Cm. Północnego-Bramy Zach. nie trzeba było jechać przez Słomińskiego, bo i nie stawało na Basenach Inflancka. Co miało swój ogromny plus, bo jak był korek, a nawet jak i nie było to można było szybciutko przejechać do Powązkowskiej drogą wewnętrzną przy CH Arkadia i Burakowską.
Szeregowy_Równoległy pisze:Argumentacja do ciebie nie trafia.
Bo jest za słaba i rzeczywiście proponuję zakończyć temat. Mnie i tak nie przekonasz, a ZTM tym bardziej.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 07 lip 2015, 6:50
ashir pisze:Naprawdę nie muszę, tak samo jak ty nie musisz mnie próbować obrażać, jak brakuje już argumentów.
Nie bądź bezczelny. Argumentów nie brakuje, bo.zadnego jeszcze nie obaliles. Argumentacja nie była za słaba, tylko niedostosowana do poziomu rozmówcy. .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
person
- (geograf)
- Posty: 8424
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 07 lip 2015, 8:57
Matrix2441 pisze:person pisze:Oczyma wyobraźni widzę tłumy ludzi jadących 409 z głębi Chomików (albo - o zgrozo - z Kochanowskiego) i przesiadający się na Bogusławskiego do tramwaju w kierunku centrum.
Tyle, że nie.
To tym bardziej na Popiela się nie przesiądą i to potwierdza bezzasadność istnienia przystanku Popiela na trasie 409.
Tam przesiądą się ludzie z 33/6 do czegokolwiek w kierunku Wólki. Przesiadka
dużo wygodniejsza niż na Bogusławskiego.
-
TGM
- Posty: 5298
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 25 lip 2015, 9:23
O ile uruchomienie przystanku Pomnik Sapera jest właściwe, bo z niektórych budynków do 185 było całkiem daleko, to Boleść jest bez sensu. To i tak okolica tylko dla spacerowiczów więc do przystanku chyba mogą sobie dojść
. Dobrą i szybką linię spowalniają
.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 25 lip 2015, 17:33
W tygodniu i w szczycie nie będzie problemu z dodatkowym zatrzymywaniem się 185 na przystanku Boleść. Gorzej wygląda to z przystankiem Bohomolca, który przez lata był "na żądanie", a teraz autobusy stają bez sensu w każdym kursie.
-
vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Post
autor: vernalisadonis » 25 lip 2015, 21:32
A ludzie na Bohomolca i tak z przyzwyczajenia naciskają stop lub machają.
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 25 lip 2015, 23:15
osa pisze:W tygodniu i w szczycie nie będzie problemu z dodatkowym zatrzymywaniem się 185 na przystanku Boleść. Gorzej wygląda to z przystankiem Bohomolca, który przez lata był "na żądanie", a teraz autobusy stają bez sensu w każdym kursie.
No ale przecież zmiany mogą być w obie strony. Jakimś problemem jest napisanie maila z prośbą o zbadanie sytuacji?
Ewentualnie można napisać artykuł w GW, wszak sezon ogórkowy jest - ale to bardziej do Faktu jednak.
ŁK
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 lip 2015, 23:47
TGM pisze:O ile uruchomienie przystanku Pomnik Sapera jest właściwe, bo z niektórych budynków do 185 było całkiem daleko, to Boleść jest bez sensu. To i tak okolica tylko dla spacerowiczów więc do przystanku chyba mogą sobie dojść
. Dobrą i szybką linię spowalniają
.
Utworzenie tych przystanków to akurat bardzo dobry pomysł.