Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lip 2014, 11:14

Tylko się boję, że wydłużone 105 będzie miało gorszą częstotliwość, niż obecne. Nad metrem zostanie tylko 178 i myślę, że 105 już nie przejdzie. Jedyne, co jest wtedy do rozważenia, to wydłużenie godzin kursowania 178. Jeśli już to bardziej bym myślał, żeby 105 jechało do Centralnego i zajęło miejsce 160. Bo jeśli 527 pojedzie przez Wisłę (najpewniej na Esperanto), to 160 w całości zostanie skrócone do Dw. Wileńskiego. W końcu coś za coś.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 lip 2014, 11:31

Coś za nic. Przestań myśleć logicznie, zacznij myśleć przedwyborczo-politycznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 lip 2014, 14:23

Rozumiem, że poza powrotem tramwajów na Targową nie zmieni się nic. To może tego metra nie uruchamiać, bo dla kogo właściwie?

A nie, przepraszam, skasuje się 187.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lip 2014, 15:22

No, jeszcze 8 przepoczwarzy sie w 11.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 29 lip 2014, 15:50

I Bemowo oberwie z 23.
Może to i lepiej wziąć to na przeczekanie. Kto wierzy że metro będzie puste? Sam uniwerek + dogodna przesiadka na M1 sprawią że ludzie przeniosą się do M2 i wtedy będzie można kasować muchowozy. Tak jak pokasowano prawie wszystko z Trasy "Ł" do Centralnego, bo jednak się wyludniało przy Politechnice.
Obrazek

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lip 2014, 16:50

pawcio pisze:Coś za nic. Przestań myśleć logicznie, zacznij myśleć przedwyborczo-politycznie.
Że niby jak? Musisz mnie oświecić, co oznacza myślenie przedwyborczo-polityczne. :-k
Aha - i jeśli ma nie być prawie żadnych zmian, to po co w ogóle były te konsultacje?

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 lip 2014, 16:59

Konsultacje chyba właśnie są po to, żeby ocenić MIĘDZY INNYMI to, czy pasażerowie chcą takich zmian, CZY NIE.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lip 2014, 17:18

Ale większość konsultacji kończy się tym, że pasażerowie nie chcą żadnych zmian i albo trzeba je wprowadzać na siłę, albo zostać przy obecnej komunikacji, bo pasażerowie nie lubią zmian tras i przesiadek.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 lip 2014, 17:19

Ale pasażerowie 527, gdyby ich wywalać przy Wileńskim i kazać jechać metrem, byliby stratni. Dłużej i mniej komfortowo. Jeśli ktoś nie jedzie do UW (konkretnie, nie na Trakt, a do UW), to przesiadka przy Wileńskim jest mu absolutnie zbędna, bo on chce albo Starego Miasta, bo Trakt, albo MRA, bo M1 albo tramwaje. No to dziwne, że wrzeszczeli? To spora grupa, więc i wrzask konkretny. I moim zdaniem słuszny, bo jaką korzyść ci ludzie mają mieć z M2? Jechać dłużej i musieć się przesiadać. No, zajebiście.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 lip 2014, 18:03

Moim zdaniem konsultacje nie powinny polegać na konkretnej propozycji tras a ankietach i konsultacjach dot. potrzeb pasażerów i kierunków i celów ich podróży. Na tej podstawie ZTM ustali trasy, które wprowadzi w życie, a dopiero potem pasażerowie będą mogli już po wprowadzonych zmianach zgłaszać swoje uwagi oraz ZTM będzie mógł na bieżąco analizować zmiany, które wprowadził i wprowadzać poprawki.

PS ktoś tu pisał o tym, że 178 najszybciej wyleci, a w końcu okaże się, że ta linia zostanie najdłużej ze wszystkich na Grzybowskiej. :D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 lip 2014, 19:26

Ech, marzyciele! Realpolitik Wam się kłania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lip 2014, 23:06

MichalJ pisze:Rozumiem, że poza powrotem tramwajów na Targową nie zmieni się nic. To może tego metra nie uruchamiać, bo dla kogo właściwie?

A nie, przepraszam, skasuje się 187.
Coś z tego Ursusa skasować trzeba - jak nie 517, to 187 skrócić. Przy okazji uruchomić nową odsłonę 206 na Ursynowie.
A zaraz po kilku dniach może się okazać, że wcale tym metrem to nie jest tak dobrze, do Ratusza autobusem i na dół może być lepiej ;] - i wtyczki na 190 będą śmigać.
ŁK

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 31 lip 2014, 17:49

To pasażerowie 160 też byliby stratni w takim razie. I w ogóle: wszystkiego.
MichałJ pisze:Może nie uruchamiajmy tego metra?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 31 lip 2014, 17:50

To był mój pomysł.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 31 lip 2014, 17:57

Przepraszam, poprawiłem. No ale dalej nie rozumiem, w czym pasażerowie 527 są lepsi od tych ze 160? Bo jak już coś zostawiać, to właśnie bardziej 160, niż 527. Bo to 160 zje mniej brygad.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ