Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty
Moderator: Wiliam
Tylko się boję, że wydłużone 105 będzie miało gorszą częstotliwość, niż obecne. Nad metrem zostanie tylko 178 i myślę, że 105 już nie przejdzie. Jedyne, co jest wtedy do rozważenia, to wydłużenie godzin kursowania 178. Jeśli już to bardziej bym myślał, żeby 105 jechało do Centralnego i zajęło miejsce 160. Bo jeśli 527 pojedzie przez Wisłę (najpewniej na Esperanto), to 160 w całości zostanie skrócone do Dw. Wileńskiego. W końcu coś za coś.
Coś za nic. Przestań myśleć logicznie, zacznij myśleć przedwyborczo-politycznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rozumiem, że poza powrotem tramwajów na Targową nie zmieni się nic. To może tego metra nie uruchamiać, bo dla kogo właściwie?
A nie, przepraszam, skasuje się 187.
A nie, przepraszam, skasuje się 187.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, jeszcze 8 przepoczwarzy sie w 11.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I Bemowo oberwie z 23.
Może to i lepiej wziąć to na przeczekanie. Kto wierzy że metro będzie puste? Sam uniwerek + dogodna przesiadka na M1 sprawią że ludzie przeniosą się do M2 i wtedy będzie można kasować muchowozy. Tak jak pokasowano prawie wszystko z Trasy "Ł" do Centralnego, bo jednak się wyludniało przy Politechnice.
Może to i lepiej wziąć to na przeczekanie. Kto wierzy że metro będzie puste? Sam uniwerek + dogodna przesiadka na M1 sprawią że ludzie przeniosą się do M2 i wtedy będzie można kasować muchowozy. Tak jak pokasowano prawie wszystko z Trasy "Ł" do Centralnego, bo jednak się wyludniało przy Politechnice.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Że niby jak? Musisz mnie oświecić, co oznacza myślenie przedwyborczo-polityczne.pawcio pisze:Coś za nic. Przestań myśleć logicznie, zacznij myśleć przedwyborczo-politycznie.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Aha - i jeśli ma nie być prawie żadnych zmian, to po co w ogóle były te konsultacje?
Konsultacje chyba właśnie są po to, żeby ocenić MIĘDZY INNYMI to, czy pasażerowie chcą takich zmian, CZY NIE.
Ale większość konsultacji kończy się tym, że pasażerowie nie chcą żadnych zmian i albo trzeba je wprowadzać na siłę, albo zostać przy obecnej komunikacji, bo pasażerowie nie lubią zmian tras i przesiadek.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale pasażerowie 527, gdyby ich wywalać przy Wileńskim i kazać jechać metrem, byliby stratni. Dłużej i mniej komfortowo. Jeśli ktoś nie jedzie do UW (konkretnie, nie na Trakt, a do UW), to przesiadka przy Wileńskim jest mu absolutnie zbędna, bo on chce albo Starego Miasta, bo Trakt, albo MRA, bo M1 albo tramwaje. No to dziwne, że wrzeszczeli? To spora grupa, więc i wrzask konkretny. I moim zdaniem słuszny, bo jaką korzyść ci ludzie mają mieć z M2? Jechać dłużej i musieć się przesiadać. No, zajebiście.
Moim zdaniem konsultacje nie powinny polegać na konkretnej propozycji tras a ankietach i konsultacjach dot. potrzeb pasażerów i kierunków i celów ich podróży. Na tej podstawie ZTM ustali trasy, które wprowadzi w życie, a dopiero potem pasażerowie będą mogli już po wprowadzonych zmianach zgłaszać swoje uwagi oraz ZTM będzie mógł na bieżąco analizować zmiany, które wprowadził i wprowadzać poprawki.
PS ktoś tu pisał o tym, że 178 najszybciej wyleci, a w końcu okaże się, że ta linia zostanie najdłużej ze wszystkich na Grzybowskiej.![:D](./images/smilies/mg.gif)
PS ktoś tu pisał o tym, że 178 najszybciej wyleci, a w końcu okaże się, że ta linia zostanie najdłużej ze wszystkich na Grzybowskiej.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Ech, marzyciele! Realpolitik Wam się kłania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Coś z tego Ursusa skasować trzeba - jak nie 517, to 187 skrócić. Przy okazji uruchomić nową odsłonę 206 na Ursynowie.MichalJ pisze:Rozumiem, że poza powrotem tramwajów na Targową nie zmieni się nic. To może tego metra nie uruchamiać, bo dla kogo właściwie?
A nie, przepraszam, skasuje się 187.
A zaraz po kilku dniach może się okazać, że wcale tym metrem to nie jest tak dobrze, do Ratusza autobusem i na dół może być lepiej
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
ŁK
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
To pasażerowie 160 też byliby stratni w takim razie. I w ogóle: wszystkiego.
MichałJ pisze:Może nie uruchamiajmy tego metra?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
To był mój pomysł.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przepraszam, poprawiłem. No ale dalej nie rozumiem, w czym pasażerowie 527 są lepsi od tych ze 160? Bo jak już coś zostawiać, to właśnie bardziej 160, niż 527. Bo to 160 zje mniej brygad.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)