Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

alojz
Posty: 2723
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 25 paź 2024, 15:58


ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 paź 2024, 15:15

Jaki sens ma zamiana tras dla 163 i 263? Trasa skrócona 163 to jest dokładnie przyszłe 263, a trasa objazdowa 263 to jest przyszłe 163. Nawet nie ma problemu z numeracją linii, bo obydwie mają kursować przez cały tydzień. Druga kwestia to 164 ma z Metro Wilanowska kursować co 15/30//30 czy z przerwami na kursy Wilanów - Calowa co 60/60//60? Bo jeżeli pierwsza opcja to wychodziłyby na odcinku Wilanów - Kępa Zawadowska kursy nawet co 7,5 minuty w szczycie i co 15 minut w pozostałych porach.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2024, 16:02

Jeśli na Calowej muszą być autobusy 9m, to one raczej do Wilanowskiej jeździć nie powinny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 paź 2024, 16:23

A czemu pod tym samym numerem?

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 paź 2024, 18:33

Te do Calowej to powinno być 264. Akurat rodzina linii + zwalnia się numer, to można skorzystać.

Olek007
Posty: 444
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Olek007 » 26 paź 2024, 19:51

Pewnie tak się stanie i bardzo logicznie by to wyglądało. A ja uparcie będę powtarzał, że to nonsens, że te linie nie dojeżdżają do tramwaju.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 paź 2024, 20:30

163 i 164 akurat będą dojeżdżały do tramwaju. ;-)

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 26 paź 2024, 21:12

Tych dziwnych kursów skróconych na 164 to nie można było pożenić z 239?
Obrazek

Olek007
Posty: 444
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Olek007 » 26 paź 2024, 21:28

ashir pisze:
26 paź 2024, 20:30
163 i 164 akurat będą dojeżdżały do tramwaju. ;-)
No a 263 i 164f nie. Im więcej opcji dojazdu, tym lepsza oferta, nie? Obecne 163 jeździ puste w porównaniu do 263, teraz będzie jeździć jeszcze rzadziej, więc brygady będą się zwyczajnie marnować, a tak to mógłby skorzystać ktoś, komu uciekło akurat 163.
Wiliam pisze:
26 paź 2024, 21:12
Tych dziwnych kursów skróconych na 164 to nie można było pożenić z 239?
Podobno nie da rady, by autobus przejechał dwukierunkowo z Kepy Okrzewskiej do Calowej, takie info dostałem od radnego.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 paź 2024, 21:53

Olek007 pisze:
26 paź 2024, 21:28
ashir pisze:
26 paź 2024, 20:30
163 i 164 akurat będą dojeżdżały do tramwaju. ;-)
No a 263 i 164f nie. Im więcej opcji dojazdu, tym lepsza oferta, nie? Obecne 163 jeździ puste w porównaniu do 263, teraz będzie jeździć jeszcze rzadziej, więc brygady będą się zwyczajnie marnować, a tak to mógłby skorzystać ktoś, komu uciekło akurat 163.
Wiliam pisze:
26 paź 2024, 21:12
Tych dziwnych kursów skróconych na 164 to nie można było pożenić z 239?
Podobno nie da rady, by autobus przejechał dwukierunkowo z Kepy Okrzewskiej do Calowej, takie info dostałem od radnego.
Ale 164f i 263 to syf na 1 brygadę. 163 jednak ma być co 15/15//15, a 164 co 15/30//30. Między Kępą Okrzewską i Kępą Zawadowską już jeździło 725, nawet miałem okazję tam jechać SU12, choć dłuższy metraż był na odpowiedzialność Mobilisu. ;-)

mb112
Posty: 1162
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 26 paź 2024, 21:55

Olek007 pisze:
26 paź 2024, 21:28
Podobno nie da rady, by autobus przejechał dwukierunkowo z Kepy Okrzewskiej do Calowej, takie info dostałem od radnego.
Przy tak krótkim odcinku i tak niskiej częstotliwości to chyba można ustawić tak rozkład, żeby nigdy się nie mijały na tym odcinku ?
Między Kępą Okrzewską i Kępą Zawadowską już jeździło 725, nawet miałem okazję tam jechać SU12, choć dłuższy metraż był na odpowiedzialność Mobilisu. ;-)
Tu chyba nawet nie o metraż chodzi, tylko te uliczki są faktycznie strasznie wąskie, tak że minąć się tam to faktycznie byłby kłopot.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 paź 2024, 22:00

mb112 pisze:
26 paź 2024, 21:55
Olek007 pisze:
26 paź 2024, 21:28
Podobno nie da rady, by autobus przejechał dwukierunkowo z Kepy Okrzewskiej do Calowej, takie info dostałem od radnego.
Przy tak krótkim odcinku i tak niskiej częstotliwości to chyba można ustawić tak rozkład, żeby nigdy się nie mijały na tym odcinku ?
Między Kępą Okrzewską i Kępą Zawadowską już jeździło 725, nawet miałem okazję tam jechać SU12, choć dłuższy metraż był na odpowiedzialność Mobilisu. ;-)
Tu chyba nawet nie o metraż chodzi, tylko te uliczki są faktycznie strasznie wąskie, tak że minąć się tam to faktycznie byłby kłopot.
No dobra, ale SU12 jest też szerszy od Soliny. ;-)

fraktal
Posty: 5690
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 paź 2024, 11:35

Ciekawe kiedy doczekamy się stosownych komunikatów o zmianach w układzie linii tramwajowych na stronie internetowej. Zwłaszcza brak linii 35 od jutra, co zapowiada Stołeczna, może zaskoczyć.

fraktal
Posty: 5690
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 paź 2024, 13:53

Edit: Informacja na stronie internetowej już się pojawiły, przydałyby się jeszcze rozkłady nowych linii...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 28 paź 2024, 14:03

Częstotliwość znana, a czasy przejazdu są na skyscrapercity i są żałosne. Dwie minuty na każdy przystanek.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ODPOWIEDZ