: 14 sie 2007, 21:36
Czemu za mało?
W takim razie dyskusja o SKM co 30 minut jest bezcelowa.MeWa pisze:O Okęciu.
No więc właśnie.MeWa pisze:i tak musisz być około 2 godziny przed odlotem - 10 w tę czy w tę Cię nie zbawi.
to tez. ale altenatywa rowniez w tym wzgledzie ze nie wszyscy chcą jechac kolejąinż. Glonojad pisze:Nie alternatywa, tylko dojazd w inne miejsce.
No toteż mowa jest tylko o zmianie trasy 175, tak, aby relacje się nie pokrywały. 188 czy nowe 505 na ursynowskim odcinku trasy nikomu wadzić nie zamierza.inż. Glonojad pisze:To jest miejsce jak każde inne i jak na Ursynowie metro nie rozwiązuje wszystkich kwestii dojazdu, tak i na Okęciu SKM nie.
Na samo lotnisko nie wystarczy?inż. Glonojad pisze:W takim razie dyskusja o SKM co 30 minut jest bezcelowa.
1. Nie starczy.Fikander pisze:Na samo lotnisko nie wystarczy?inż. Glonojad pisze:W takim razie dyskusja o SKM co 30 minut jest bezcelowa.
A 175 co 10 minut, czyli z mniejszą podażą miejsc, starcza. Cuda?inż. Glonojad pisze:1. Nie starczy.
Co nie znaczy, że nie możemy dyskutować na temat sensowności takiego rozwiązania.inż. Glonojad pisze:2. I tak nie będzie co 30 minut.
buhahahahaFikander pisze:30 minut, serio.
505mariow pisze:NIe no panowie. Z całą pewnością linia SKM co 30 min na lotnisko jest niewystarczająca. poza tym musi byc alternatywa w postaci autobusu - tak jest wszedzie na całym swiecie - przeciez wystarczy ze bedzie jakas awaria czy wypadek na kolei ....
pamietaj, ze z tego bedzie korzystal: biurowy sluzewiec, rakowiec, marina. prawdopodobnie kosztem np 512...Fikander pisze:Na samo lotnisko nie wystarczy?
Starcza jak starcza, sporo z osobówek i taryf możnaby zdjąć.Fikander pisze:A 175 co 10 minut, czyli z mniejszą podażą miejsc, starcza. Cuda?inż. Glonojad pisze:1. Nie starczy.
Pytałem o samym lotnisku. Biurowy Służewiec i Rakowiec mogą mieć SKMkę co 15 czy nawet 10 minut. Stacje Piaseczno i Czachówek Południowy doczekać się nie mogą na połączenia.chruscik pisze:pamietaj, ze z tego bedzie korzystal: biurowy sluzewiec, rakowiec, marina. prawdopodobnie kosztem np 512...
No i to jest ten moment, gdzie się nie do końca zgadzamy - IMHO jak ktoś ma pojechać na lotnisko taksówką, to i najkorzystniejszy zbiorkom go od tego nie odwiedzie.inż. Glonojad pisze:Starcza jak starcza, sporo z osobówek i taryf możnaby zdjąć.
Ależ jestem jej świadomy i często o tym piszę, mam tylko (intuicyjne) przeczucie, że w tym przypadku ta częstotliwość nie będzie miała tak kolosalnego wpływu - głównie dlatego, że dodatkowe minuty oczekiwania to bardzo nikły procent łącznego czasu podróży.inż. Glonojad pisze:Zresztą akurat po Tobie się spodziewałem elementarnej wiedzy nt. zależności atrakcyjności połączenia od jego częstotliwości.
chyba ze tak ale poki co najszybciej powstanie polaczenie z lotniskiem, niz inne na poludnieFikander pisze:Pytałem o samym lotnisku. Biurowy Służewiec i Rakowiec mogą mieć SKMkę co 15 czy nawet 10 minut. Stacje Piaseczno i Czachówek Południowy doczekać się nie mogą na połączenia.
Ale już 30 minut w tę czy tamtą robi różnicęFikander pisze:No więc właśnie.MeWa pisze:i tak musisz być około 2 godziny przed odlotem - 10 w tę czy w tę Cię nie zbawi.
Myślę jednak, że ma znaczenie. Co innego tłuc się autobusem przez zakorkowane ulice, a co innego dojechać bezpośrednio do lotniska pociągiem, zresztą wystarczy spojrzeć na popularność tego środka przy innych lotniskach. Oczywiście nie oznacza to, że nie będzie osób, które nadal dojeżdżać będą taksówkami.Fikander pisze: IMHO jak ktoś ma pojechać na lotnisko taksówką, to i najkorzystniejszy zbiorkom go od tego nie odwiedzie.
Odnoścnie Czachówka - większej dziury w okolicy wybrać nie można było?Fikander pisze: Stacje Piaseczno i Czachówek Południowy doczekać się nie mogą na połączenia
Zapytaj palantów z PLK, którzy zlikwidowali stację w Zalesiu GórnymMeWa pisze:Odnoścnie Czachówka - większej dziury w okolicy wybrać nie można było?