: 18 sie 2008, 19:08
Tam powstają wielkie osiedla. Twoja propozycja jest bardzo zła.Fikander pisze:Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Tam powstają wielkie osiedla. Twoja propozycja jest bardzo zła.Fikander pisze:Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.
I tyle osób to za mało? Zlikwidujmy w takim razie wszystkie linie jadące na Szczęśliwice bo rzadko kiedy więcej osób wyjeżdża ze Szczęśliwic autobusem.Fikander pisze:W ogóle to jechałem dziś 157 na zakupy. 13:49, do Beresteckiej dojechało 7 osób,
Osobiście ich podczas ostatniej bytności tamże nie widziałem, ale to nic nie znaczy. W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?Jarek pisze:Tam powstają wielkie osiedla.
Linia wożąca 7 osób, z czego 2 znalazły się w niej, żeby mieć 70m (sic!) bliżej do drzwi sklepu, jest zaprzeczeniem idei transportu zbiorowego.reserved pisze:I tyle osób to za mało?
Między Sowińskiego, a Znaną po lewej strony jadąc w kierunku zachodnim.Fikander pisze:Osobiście ich podczas ostatniej bytności tamże nie widziałem, ale to nic nie znaczy. W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?Jarek pisze:Tam powstają wielkie osiedla.
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Wa ... =2&scale=2Fikander pisze:W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
To ile ludzi musi jechać do pętli żebyś wreszcie zobaczył potrzebę dojazdu?Fikander pisze:Linia wożąca 7 osób, z czego 2 znalazły się w niej, żeby mieć 70m (sic!) bliżej do drzwi sklepu, jest zaprzeczeniem idei transportu zbiorowego.
A nie Raabego? Sorry za offtoprubeus pisze:Kiedyś (ze 15-20 lat wstecz ) takie oznaczenie nosił dzisiejszy przystanek Lanciego -ziomal pisze:Mam pytanie... Co to za nowa pętla Natolin Płd.?
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
To zależy. Jeżeli linia dowozi do pętli nawet 0 osób, ale jest to jedyna możliwość obsługi wcześniej znajdującego się generatora potoków (powiedzmy - jedyna istniejąca pętla na bardzo odległym krańcu osiedla) - to potrzeba istnieje. Ale przypadek 157 jest diametralnie inny - to obiekty znajdujące się przy krańcu mają w teorii być generatorem potoków, a swojej roli absolutnie nie spełniają.reserved pisze:To ile ludzi musi jechać do pętli żebyś wreszcie zobaczył potrzebę dojazdu?
W końcu to zrozumiałeś... Szkoda, że tak późno no ale i tak lepiej późno niż wcale Nawet w opiniach Chruścika masz potwierdzenie moich słów odnośnie 157inż. Glonojad pisze:Jakże, jest przecież Jedynym Słusznym Głosem Prawdziwych Mieszkańców Szczęśliwic, Rakowca etc.Fikander pisze: Nie, z twojej strony już nie liczę na nic innego niż partykuralizm.
Ale którędy częstogęsto? Bo chyba porównania nie masz. Może przesadziłem z tym "większość DP", ale lewoskręt Powstańców Śl. Wrocławska często jest wolniejszy od wersji okrężnej.Fikander pisze:Nie wydaje mi się, a jeżdżę częstogęsto.desert_eag pisze: Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.