Strona 80 z 257

: 18 sie 2008, 19:08
autor: Jarek
Fikander pisze:Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.
Tam powstają wielkie osiedla. Twoja propozycja jest bardzo zła.

: 18 sie 2008, 19:14
autor: Piotrek
A przypuszczana częstotliwość dla "częstszego" 110 to jaka będzie? Myślę, że i przeguby w szczycie wtedy by się przydały...

: 18 sie 2008, 19:47
autor: reserved
Fikander pisze:W ogóle to jechałem dziś 157 na zakupy. 13:49, do Beresteckiej dojechało 7 osób,
I tyle osób to za mało? Zlikwidujmy w takim razie wszystkie linie jadące na Szczęśliwice bo rzadko kiedy więcej osób wyjeżdża ze Szczęśliwic autobusem.

: 18 sie 2008, 20:24
autor: fik
Jarek pisze:Tam powstają wielkie osiedla.
Osobiście ich podczas ostatniej bytności tamże nie widziałem, ale to nic nie znaczy. W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
reserved pisze:I tyle osób to za mało?
Linia wożąca 7 osób, z czego 2 znalazły się w niej, żeby mieć 70m (sic!) bliżej do drzwi sklepu, jest zaprzeczeniem idei transportu zbiorowego.

: 18 sie 2008, 20:58
autor: Kleszczu
Fikander pisze:
Jarek pisze:Tam powstają wielkie osiedla.
Osobiście ich podczas ostatniej bytności tamże nie widziałem, ale to nic nie znaczy. W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
Między Sowińskiego, a Znaną po lewej strony jadąc w kierunku zachodnim.

: 18 sie 2008, 20:59
autor: Bastian
Fikander pisze:W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Wa ... =2&scale=2
Pośrodku biurowiec. Po lewej, po prawej i na dole trzy nowe osiedla. A 522 już wyjeżdża rano z Jana Olbrachta nawalone na full. Usatysfakcjonowany? ;)

: 18 sie 2008, 21:05
autor: fik
No to trzeba puścić 130 i coś jeszcze =P~

: 18 sie 2008, 21:09
autor: Kleszczu
155 co 12/15/12//15 :roll:

: 18 sie 2008, 21:14
autor: reserved
Fikander pisze:Linia wożąca 7 osób, z czego 2 znalazły się w niej, żeby mieć 70m (sic!) bliżej do drzwi sklepu, jest zaprzeczeniem idei transportu zbiorowego.
To ile ludzi musi jechać do pętli żebyś wreszcie zobaczył potrzebę dojazdu?
7 razy ilość kursów w ciągu szczytu komunikacyjnego... To ile wychodzi? Skoro już tak bardzo trzymasz się statystyk.

: 18 sie 2008, 21:15
autor: BJ
A 130 z Wilanowa nie daloby sie wywalic i skrocic chociaz do Stegien?
Wtedy 12/15//20 byloby dobre.

: 18 sie 2008, 21:15
autor: Mihau
rubeus pisze:
ziomal pisze:Mam pytanie... Co to za nowa pętla Natolin Płd.? :>
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
Kiedyś (ze 15-20 lat wstecz ) takie oznaczenie nosił dzisiejszy przystanek Lanciego -
A nie Raabego? Sorry za offtop

: 18 sie 2008, 21:19
autor: fik
reserved pisze:To ile ludzi musi jechać do pętli żebyś wreszcie zobaczył potrzebę dojazdu?
To zależy. Jeżeli linia dowozi do pętli nawet 0 osób, ale jest to jedyna możliwość obsługi wcześniej znajdującego się generatora potoków (powiedzmy - jedyna istniejąca pętla na bardzo odległym krańcu osiedla) - to potrzeba istnieje. Ale przypadek 157 jest diametralnie inny - to obiekty znajdujące się przy krańcu mają w teorii być generatorem potoków, a swojej roli absolutnie nie spełniają.

: 18 sie 2008, 21:29
autor: BJ
Jak tak sie przygladalem pare razy pare godzin 130 w DS, to spod CHBC puste nie odjedzalo ani puste nie przyjezdzalo, o dziwo...

: 18 sie 2008, 23:54
autor: dzidek
inż. Glonojad pisze:
Fikander pisze: Nie, z twojej strony już nie liczę na nic innego niż partykuralizm.
Jakże, jest przecież Jedynym Słusznym Głosem Prawdziwych Mieszkańców Szczęśliwic, Rakowca etc. (-X
W końcu to zrozumiałeś... Szkoda, że tak późno no ale i tak lepiej późno niż wcale :D Nawet w opiniach Chruścika masz potwierdzenie moich słów odnośnie 157 :)
Domyślam się, że liczyłeś na jakąś kłótnię na forum ale niestety... Tym razem prowokacja nie wyszła (-X Zapewniam, że również żałuję :D

: 19 sie 2008, 1:02
autor: desert_eag
Fikander pisze:
desert_eag pisze: Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.
Nie wydaje mi się, a jeżdżę częstogęsto.
Ale którędy częstogęsto? Bo chyba porównania nie masz. Może przesadziłem z tym "większość DP", ale lewoskręt Powstańców Śl. :arrow: Wrocławska często jest wolniejszy od wersji okrężnej.