Wakacje 2013

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 28 cze 2013, 9:52

I jeszcze jedno pytanie, bo nie orientuję się:
pawcio pisze:Mobilis:
Pojawia się na 121 (dodatek na Libero, całki na Alpino)
czy 121 jeździ coraz mniej osób, że tak ją degradują? Z 12-metrowców przeskoczyli na knypki z Kleszczowej, a teraz jeszcze mniejszy tabor? Może niedługo będą jeździć jakieś busy?
MotorMan :term:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 cze 2013, 10:03

Klawisz pisze:czy 121 jeździ coraz mniej osób, że tak ją degradują?
Linią de facto szkolną rzeczywiście w wakacje jeździ mniej ludzi, co w tym dziwnego?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 cze 2013, 10:07

Pawel_ pisze:Będzie. Chociażby w DS, linia 128. Na Redutowej ma zostać jedna brygada...
Coś masz błędne informacje, bo na 128 Redutowej w DŚ pozostanie 6 całek: 2, 3, 5, 7, 8, 9.

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 28 cze 2013, 10:07

Bastian pisze:Linią de facto szkolną rzeczywiście w wakacje jeździ mniej ludzi, co w tym dziwnego?
Nic, pytam, bo rzadko na Bielanach bywam, a 121 pamiętam jeszcze z czasów szkolnych, kiedy jeździło z Pl. Wilsona na Gwiaździstą po całych Bielanach.
MotorMan :term:

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 28 cze 2013, 10:09

Wtedy jeździło na przegubach... Ale linia się degraduje i aż dziw, że nie jest 321 zawieszanym na wakacje.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 cze 2013, 10:12

pawcio pisze:Mobilis:
(...) oddaje (wszystko tylko DS) 708.
Redutowa to przejmuje. ;-)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 28 cze 2013, 11:08

grzegorz pisze:Ciekawe po co chcą pchać to 313 w Jagiellońską? Że niby za pociąg? Nie, 7 ani 22 nie wzmocnili, więc ich ch remont średnicy nie martwi... :-k.
Pewnie po to, żeby ludzi ze skróconych pociągów dowieźć do północnego metra. Koncepcja słuszna, tylko znając życie realizacja wyjdzie jak zwykle...

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 cze 2013, 13:05

Czy od jutra w DS brygady ITS na 511 nadal będą przegubowe? Pytam bo rok temu maratony ITS na 735 zostały pozyskane właśnie z 511

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 cze 2013, 13:23

Redutowa w wakacje na 185 w DP będzie miała 2, 3, 7. Brygada 2 i 7 jest na wysoką solówkę, natomiast na brygadzie 3 musi to być solówka z niską podłogą. A na 127 na przeguba będzie miała brygadę 3 i 7. Oczywiście w związku z wakacjami zmniejszy się udział tej zajezdni na m.in.: 160, 190 czy 719. A teraz największa ciekawostka czy na 313 i Z-1 będą wtyczki rano? Bo Ostrobramska ma D30/313, a Redutowa D36 i D37/Z-1? 8-(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 cze 2013, 13:25

Będzie rezerwa czynna. Na Z-1, 313 i 517f.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 cze 2013, 13:27

Ok, a wypiszesz ile tego będzie i gdzie będą stały? ;-)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 cze 2013, 13:29

Bankowy, Wschodni i Zachodni. Sztuk teraz nie znajdę, ale coś koło 10-12 w sumie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 cze 2013, 13:33

MichalJ pisze:Rozumiem, że nowy tabor będzie się jak zwykle kisił w zajezdniach, a na miasto wyjadą trupy, których zezłomowanie miało nastąpić przed Euro? Widzę, że ktoś mnie chce przekonać do wzięcia udziału w pewnym głosowaniu...
W sumie, to myślę, że może nas czekać coś gorszego niż ikarusy. Jeśli centrala MZA źle obliczy plan dla Redutowej w stanie likwidacji i zabierze za dużo przegubów na Woronicza, to zamiast przeguba możemy ujrzeć krótkiego jelcza (czyli gniota). Zupełnie nie rozumiem, czemu na pierwszy ogień zabierane są przeguby, przecież można było zacząć od solówek - lepiej jeśli przegub za solówkę wyjedzie niż solówka za przeguba. A dla MZA i tak to bez różnicy, bo mają jedną stawkę za wszystko - cierpieć będą ewentualnie pasażerowie, ale kto by się nimi przejmował. skoro nawet tego nie można załatwić:
ashir pisze:A to może wreszcie wyjadą krótkie Ikarusy na 156?
Tu w ogóle nie pojawiają się ikarusy, ponieważ żaden nie ma ViaBoxa (czy tak?) i chyba wszyscy o tym wiedzą, oprócz centrali MZA. A ZTM robi to co centrala MZA mu "każe", czyli wypełnia plan tak, jak centrala sobie życzy.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 cze 2013, 13:42

pawcio pisze:Bankowy, Wschodni i Zachodni. Sztuk teraz nie znajdę, ale coś koło 10-12 w sumie.
Mimo wszystko dziękuję. :)
fraktal pisze:Tu w ogóle nie pojawiają się ikarusy, ponieważ żaden nie ma ViaBoxa (czy tak?) i chyba wszyscy o tym wiedzą, oprócz centrali MZA. A ZTM robi to co centrala MZA mu "każe", czyli wypełnia plan tak, jak centrala sobie życzy.
Ja wiem, ale to dla MZA żaden problem. Przeguby też nie miały ViaBoxów, ale specjalnie dla obsługi 145 je dostały i to o wiele więcej wozów niż było brygad wysokich. Wysokie solówki prędzej czy później dostaną to urządzenie do obsługi 800 i C81. Tak samo jak na takie jednorazowe akcje dostawały Viaboxy Ikarusy 260 z Woronicza. ;-)

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 cze 2013, 13:48

ashir pisze:Ja wiem, ale to dla MZA żaden problem. Przeguby też nie miały ViaBoxów, ale specjalnie dla obsługi 145 je dostały i to o wiele więcej wozów niż było brygad wysokich. Wysokie solówki prędzej czy później dostaną to urządzenie do obsługi 800 i C81. Tak samo jak na takie jednorazowe akcje dostawały Viaboxy Ikarusy 260 z Woronicza.
Ale skoro na 156 jeżdżą niskie solówki i stalowa wyrabia się z planem, to po co na siłę utrzymywać wysokie całki? Skoro nie ma takiej potrzeby w ogóle? Bo nie ma - ikarusy spokojnie można wysłać na dodatki.

Zablokowany