czy 121 jeździ coraz mniej osób, że tak ją degradują? Z 12-metrowców przeskoczyli na knypki z Kleszczowej, a teraz jeszcze mniejszy tabor? Może niedługo będą jeździć jakieś busy?pawcio pisze:Mobilis:
Pojawia się na 121 (dodatek na Libero, całki na Alpino)
Wakacje 2013
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
I jeszcze jedno pytanie, bo nie orientuję się:
MotorMan ![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Linią de facto szkolną rzeczywiście w wakacje jeździ mniej ludzi, co w tym dziwnego?Klawisz pisze:czy 121 jeździ coraz mniej osób, że tak ją degradują?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Pewnie po to, żeby ludzi ze skróconych pociągów dowieźć do północnego metra. Koncepcja słuszna, tylko znając życie realizacja wyjdzie jak zwykle...grzegorz pisze:Ciekawe po co chcą pchać to 313 w Jagiellońską? Że niby za pociąg? Nie, 7 ani 22 nie wzmocnili, więc ich ch remont średnicy nie martwi....
Redutowa w wakacje na 185 w DP będzie miała 2, 3, 7. Brygada 2 i 7 jest na wysoką solówkę, natomiast na brygadzie 3 musi to być solówka z niską podłogą. A na 127 na przeguba będzie miała brygadę 3 i 7. Oczywiście w związku z wakacjami zmniejszy się udział tej zajezdni na m.in.: 160, 190 czy 719. A teraz największa ciekawostka czy na 313 i Z-1 będą wtyczki rano? Bo Ostrobramska ma D30/313, a Redutowa D36 i D37/Z-1? ![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
W sumie, to myślę, że może nas czekać coś gorszego niż ikarusy. Jeśli centrala MZA źle obliczy plan dla Redutowej w stanie likwidacji i zabierze za dużo przegubów na Woronicza, to zamiast przeguba możemy ujrzeć krótkiego jelcza (czyli gniota). Zupełnie nie rozumiem, czemu na pierwszy ogień zabierane są przeguby, przecież można było zacząć od solówek - lepiej jeśli przegub za solówkę wyjedzie niż solówka za przeguba. A dla MZA i tak to bez różnicy, bo mają jedną stawkę za wszystko - cierpieć będą ewentualnie pasażerowie, ale kto by się nimi przejmował. skoro nawet tego nie można załatwić:MichalJ pisze:Rozumiem, że nowy tabor będzie się jak zwykle kisił w zajezdniach, a na miasto wyjadą trupy, których zezłomowanie miało nastąpić przed Euro? Widzę, że ktoś mnie chce przekonać do wzięcia udziału w pewnym głosowaniu...
Tu w ogóle nie pojawiają się ikarusy, ponieważ żaden nie ma ViaBoxa (czy tak?) i chyba wszyscy o tym wiedzą, oprócz centrali MZA. A ZTM robi to co centrala MZA mu "każe", czyli wypełnia plan tak, jak centrala sobie życzy.ashir pisze:A to może wreszcie wyjadą krótkie Ikarusy na 156?
Mimo wszystko dziękuję.pawcio pisze:Bankowy, Wschodni i Zachodni. Sztuk teraz nie znajdę, ale coś koło 10-12 w sumie.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja wiem, ale to dla MZA żaden problem. Przeguby też nie miały ViaBoxów, ale specjalnie dla obsługi 145 je dostały i to o wiele więcej wozów niż było brygad wysokich. Wysokie solówki prędzej czy później dostaną to urządzenie do obsługi 800 i C81. Tak samo jak na takie jednorazowe akcje dostawały Viaboxy Ikarusy 260 z Woronicza.fraktal pisze:Tu w ogóle nie pojawiają się ikarusy, ponieważ żaden nie ma ViaBoxa (czy tak?) i chyba wszyscy o tym wiedzą, oprócz centrali MZA. A ZTM robi to co centrala MZA mu "każe", czyli wypełnia plan tak, jak centrala sobie życzy.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale skoro na 156 jeżdżą niskie solówki i stalowa wyrabia się z planem, to po co na siłę utrzymywać wysokie całki? Skoro nie ma takiej potrzeby w ogóle? Bo nie ma - ikarusy spokojnie można wysłać na dodatki.ashir pisze:Ja wiem, ale to dla MZA żaden problem. Przeguby też nie miały ViaBoxów, ale specjalnie dla obsługi 145 je dostały i to o wiele więcej wozów niż było brygad wysokich. Wysokie solówki prędzej czy później dostaną to urządzenie do obsługi 800 i C81. Tak samo jak na takie jednorazowe akcje dostawały Viaboxy Ikarusy 260 z Woronicza.