Pod bramę R-3 przyjechałem o wpół do 10, już była mała kolejka, która przed dziesiątą sięgała wjazdu na zakład (może i dalej).
Na terenie TW były (na oko) 5 stoisk (nie licząc punktu gastronomicznego, ukrytego gdzieś za stoiskiem Metra), i scena (mniejsza, niż rok temu, ale teren widać nie pozwolił).
Na R-1 , owszem, MZA wystawiło m.in. hybrydę, "budujemy Metro", L-kę, KMKM pokazał 2600, 269 (zamknięty), cabrio oraz Chaussona.
Na zakładzie była chyba większość stoisk (z czego 3-4 miał ZTM). Klapą były elektrodechy KM,
ja wpisałem (z pamięci, bo jeżdżę często) 9330 (Grodzisk) i 9220 (Skierniewice, jeśli się nie mylę). Często wyświetlały się Siedlce, kilka razy było Lot. Chopina.
Linie specjalne:
A: z tego co widziałem to był piętrowy MAN, SU12. Ułatwienie dojazdu gościom z płn. miasta widocznie.
B: zaobserwowany ogór i Chausson, tylko pytanie - po kiego jeździła na Samochodową?
C: chyba najlepsza z linii - przewodnik opisywał wszystko wokół. 90s na zmianę czoła? Zmierzyłem 31s. Za to
D: 2 eNki, 13N, 102N. Normalna dowozówka na DTP z południa.
Ocena: 9/10, było owszem trochę chaosu.
@Oscarus7 - gratuluję, że nie odleciałeś przy naklejkach
Jak sam kupiłem 194 i ZaMetro, to raczej spokój był...