Strona 9 z 37

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 12:25
autor: pawcio
osa pisze:Pytanie: czy zamiast 181 do obu kawałków UKSW nie można by dojeżdżać linią 103 wyjętą z Przy AGorze i Metra Młociny?
Przecież to teraz podstawowy dojazd Wrzeciona do metra.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 12:37
autor: osa
Ok, ale można go sobie wyobrazić inaczej. Np. poprzez linię 121 - w stronę Chomiczówki: Przy AGorze - Kasprowicza - Metro Młociny - Kasprowicza - Sokratesa..., a w stronę Gwiaździstej: Sokratesa - Kasprowicza - Metro Wawrzyszew - Kasprowicza - Przy AGorze.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 12:55
autor: pawcio
Nie ta częstotliwość.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 13:56
autor: Georg
Paweł D. pisze:1.) Zlikwidować 303 i podzielić 114 niedasię jak widać.
2.) Naprawdę Bródno i Krasińskiego potrzebuje częstszego 114 niż teraz? Wątpię. I skąd brygady na 5 minut?
3.) Skąd brygady na 41? Silna jedynka i silne 41? Ze skróconego 17? Pójdą na 33.
Nie przeczytałeś dokładnie. Mając na myśli ul. Krasińskiego, myślałem o częstotliwości łącznej 114 i 122. Skoro 122 jeździ co 10/15/15/20, to 114 jeździłoby z tą samą częstotliwością, dając takt 5/7,5/7,5/10.
Co do 41, to nie napisałem wszystkiego. Nie ten temat. Taki projekt wymagałby kilku innych zmian.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 14:00
autor: Georg
Stary Pingwin pisze:Georg, na Służewcu są trzy tory postojowe i żeberko na wylocie, niezbędne do funkcjonowania pętli. Tam potrafią tramy stać od p. Wynalazek.
Szkoda, że przy przebudowie nie zrobiono 4 torów postojowych, ale od strony kolejowej jest chyba rezerwa na ulicę Suwak-Cybernetyki.
Żeberko jest tak zrobione, żeby można było wysiąść (jest chodnik). Dlatego myślałem, że można tam postawić 18, jako linię najrzadszą. W takiej sytuacji dla linii 31 pętla Służewiec byłaby tylko krańcem przelotowym, a postój odbywałby się na krańcu przeciwległym.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 14:16
autor: MichalJ
Żeberko jest używane do wsiadania, jeśli przyjadą na pętlę 3 wozy jednej linii...

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 16:27
autor: Georg
A nie da się skrócić postojów tak, żeby na pętli mogły stać najwyżej dwa wozy?

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 16:40
autor: Stary Pingwin
Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 17:27
autor: ashir
ZTM pisze:Organizacja komunikacji miejskiej podczas przebudowy mostu Grota Roweckiego

od 08.11.2013 (piątek) od godz. 22:00

W związku z przebudową drogi S8 na odc. węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska od dn. 08.11.2013 r. od ok. godz. 22:00 zamknięta zostanie jezdnia północna mostu Grota-Roweckiego (ruch odbywać się będzie w dwóch kierunkach po jezdni południowej mostu). Ponadto zamknięte zostaną:
w węźle Modlińska
łącznica północ – wschód (Tarchomin – Bródno)
w węźle Wisłostrada
łącznica południe – zachód (Centrum – Marymont)
łącznica wschód – południe (most Grota-Roweckiego – Centrum)
ulica Gwiaździsta
pod Trasą Główną S8



W związku z powyższym od dn. 08.11.2013 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania autobusy linii 114, 118, 122, 145, 518, 732 zostają skierowane na poniższe trasy objazdowe:

114
tylko w kierunku krańca MŁOCINY-UKSW
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – pl. Wilsona – Krasińskiego i dalej swoją trasą;

118
tylko w kierunku krańca METRO POLITECHNIKA
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – Krasińskiego – Wybrzeże Gdyńskie i dalej swoją trasą;

122
w kierunku krańca GWIAŹDZISTA
od skrzyżowania Potocka/Gwiaździsta: zawrotka na rondzie – Potocka – postój na przystanku BARSZCZEWSKA 01 – powrót: Potocka i dalej swoją trasą;

145, 732
tylko w kierunku krańców WIATRACZNA, PUSTELNIK
od pętli ŻERAŃ FSO: ŻERAŃ FSO – Modlińska – wjazd na Trasę Główną S8 przez nowo wybudowany łącznik i estakadę relacji południe – wschód (Jagiellońska – Bródno) – Toruńska i dalej swoimi trasami;

Uwaga!
Po zakończeniu prac w rejonie węzła Wysockiego, powyższa trasa objazdowa będzie obowiązywać także dla autobusów linii 104, 134.

518
tylko w kierunku krańca EMILII PLATER
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – pl. Wilsona – Mickiewicza i dalej swoją trasą.

Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków:
BARSZCZEWSKA 02;
TYLŻYCKA 01, 02;
OS.RUDA 01, 02;
GWIAŹDZISTA 01;
MOST GROTA-ROWECKIEGO 01;
PARK KĘPA POTOCKA 01;
DW.GDAŃSKI 04.

Jednocześnie uruchamia się funkcjonowanie tymczasowego przystanku DW.GDAŃSKI, zlokalizowanego przy ul. Słomińskiego w kierunku ronda Radosława, w zatoce przed wiaduktem ul. Mickiewicza. Przystanek obowiązuje jako stały dla autobusów linii 500 oraz jako warunkowy (na żądanie) dla autobusów linii N12, N62.

Przepraszamy za utrudnienia.

: 06 lis 2013, 18:20
autor: Wiliam
A po co ten przystanek dla 500?

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 19:19
autor: Georg
Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
Rozwiązaniem tej sytuacji jest likwidacja linii 14 i wzmocnienie (tylko w godzinach szczytu) linii 10 na najbardziej obciążonym odcinku - czyli ZAJEZDNIA WOLA (albo CM. WOLSKI, jeśli starczy wozów)-WYŚCIGI. Wtedy na 31 może być krótki postój wyrównawczy (4,5 minuty przy częstotliwości 2,5 minuty).

Re:

: 06 lis 2013, 19:23
autor: Paweł D.
Wiliam pisze:A po co ten przystanek dla 500?
Zamiast obecnego. Uprzedzając - obecny będzie przeszkadzał zawrotce.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 19:25
autor: Wiliam
Georg pisze:
Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
Rozwiązaniem tej sytuacji jest likwidacja linii 14 i wzmocnienie (tylko w godzinach szczytu) linii 10 na najbardziej obciążonym odcinku - czyli ZAJEZDNIA WOLA (albo CM. WOLSKI, jeśli starczy wozów)-WYŚCIGI. Wtedy na 31 może być krótki postój wyrównawczy (4,5 minuty przy częstotliwości 2,5 minuty).
I jest niedobór od Naruciaka do Politechniki.

Re:

: 06 lis 2013, 19:27
autor: Wiliam
Paweł D. pisze:
Wiliam pisze:A po co ten przystanek dla 500?
Zamiast obecnego. Uprzedzając - obecny będzie przeszkadzał zawrotce.
Tylko że nic nie ma o likwidacji obecnego przystanku.

Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

: 06 lis 2013, 19:43
autor: Glonojad
Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
SWL..