Komunikacja miejska po M2C
Moderator: Wiliam
Przydało by się coś spod CNK do BUWu, bo teraz to drałowanie pieszo kilometr to nie jest nic fajnego. chociaż stacje veturilo.
No i podbicie linii 1 lub cos nowego w strone daszyńskiego i jest git. A, no i mści się połnocno wschodnie wyjscie z metra Nowy siwat - ludzie sie potykają o siebie.
No i podbicie linii 1 lub cos nowego w strone daszyńskiego i jest git. A, no i mści się połnocno wschodnie wyjscie z metra Nowy siwat - ludzie sie potykają o siebie.
![Obrazek](http://oi43.tinypic.com/2whniuw.jpg)
Do BUW-u jest 600m.
Z przejściem pod ziemią i światłami. Z czasem coraz więcej ludzi zamiast próbować kopiować dotychczasową trasę zacznie optymalizować nową.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie rozumiem.pawcio pisze:Z przejściem pod ziemią i światłami.
Zapomniałem że 26 zmieniło przystanek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Chyba nie przy BUWie ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dwie dyskusje się przeplatają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ostatnio majstrowałem jakdojade.pl i trudno było mi znaleźć trasę na której zaproponowałby mi 1+metro(jadąc z BW1920), poza Rondem ONZ i jazdą na sam Wileński(bo np. do CH Marki proponuje 1+190, do ZP Targówek różnie) czy Stadion. Sam byłem zwolennikiem tramwaju z Ochoty na Daszyńskiego, ale 1 wychodzi w tym momencie średnio(szczególnie biorąc pod uwagę że czas rozkładowy różnie ma się do realnego, w niedzielę jechałem z Banacha zamiast 13 minut - 18).Teokryt pisze: No i podbicie linii 1 lub cos nowego w strone daszyńskiego i jest git.
jakdojade ma bardzo silną tendencję do minimalizowania liczby przesiadek, więc połączenie z jedną przesiadką z reguły wygra z połączeniem z dwiema.
Ale to jest czysta matematyka, wpisuję w "faworyzowane linie" M2 i się pokazuje z wyższym czasem. Ewentualny problem jaki mają to lokalizacja wyjść, ale to średnio pewnie wychodzi na to samo(bo czasami to wydłuża a czasami skraca dojście).
Ale abstrahując od tego, na pewno dodatkowo co najmniej 504 powinno tamtędy jeździć. Być może nawet z pętlą na przystanku 03![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale abstrahując od tego, na pewno dodatkowo co najmniej 504 powinno tamtędy jeździć. Być może nawet z pętlą na przystanku 03
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Szybko się zaczyna dziać.marko80 pisze:ale już wiadomo że ze 151 łatwo nie będzie. Zakończyło się spotkanie z przedstawicielami ZTMu na pradze płd, gdzie większość ludzi domagała się przywrócenia tej linii na trasę do Centrum. I wcale to nie jest głupi pomysł, będą konsultację ale już wiadomo, że wszyscy są za przywróceniem trasy do Centrum, nikt nie był za obecną trasą. Także to kwestia tygodni kiedy 151 wróci do Centrum.
No właśnie, choć to nieco inne rewiry, bardziej Ostrobramska - no ale można łatwo ludzi udobruchać puszczeniem tego 151 przez Rondo Waszyngtona.Rosa pisze:To wtedy tracimy pozaszczytowe połączenie z M2 i bedzie tragedia. Po cholerę 151 do Centrum obok 117 oraz 507?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jakby było tyle samo ludzi to tłum w ogóle nie mógłby się zabrać, bo w końcu wywalono z tego odcinka 512, 718, 738, 805, a także rano jednokierunkowo też 460, w dodatku również pocięto 160, czyli ubyło nawet 27 kursów na godzinę!Łukasz pisze:Ale chyba najgorsze jest coś innego: niezabieralność autobusów na WZ. Wydawało mi się, że jak przed moim 527 przyjedzie
190 + para 26 + 26, to do 527 da się wejść. Jednak na Ratuszu chyba wcale nie było mniej ludzi niż zwykle, niemniej problem
nie był z 26, bo drugi wagon w drugim 26 był względnie pusty jeszcze przy Starym Mieście, tylko w 190+527. 190 zostało co 10 minut,
527+160 co 15 (oba w tej samej minucie - choć to jeszcze może da się zrozumieć, bo koordynacja jest pewnie spodziewana od Wileńskiego,
choć akurat 527 złapało -2 na skręcie przy Feminie, 160 w ogóle zaginęło, a 517 na Wileniaku było +3).
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czy to całe E-1, wracając rano spod Stadionu na Gocław, nie mogłoby jechać jako PT, albo mieć choćby przystanek na Rondzie Waszyngtona? Nie wiem, jak to jest w innych godzinach, ale koło 7, to na Afrykańską (pierwszy przystanek po trasie), dojeżdżają tylko muchy i kierowca. No, dziś w jednym kursie widziałem całych dwóch pasażerów.
MotorMan ![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Chyba wszystko co jedzie na Gocław o takiej porze wozi muchy. Nie mniej, uważam za błąd dowozówki z Gocławia bez zahaczania o Rondo Waszyngtona.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Zahaczanie o Rondo Waszyngtona oznacza ładowanie w korek na Saskiej lub Francuskiej.