Tramwaje po reformie 4/8

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 kwie 2015, 21:35

Tarchomin linii co 10 raczej już nie zdąży zobaczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 kwie 2015, 21:38

W sensie, że 17 na Tarchomin nie pojedzie przed otwarciem Wołoskiej? :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 kwie 2015, 21:39

Przed reformą 4/8. Na temat Wołoskiej się nie wypowiem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 14 kwie 2015, 21:44

pawcio pisze:Przed reformą 4/8. Na temat Wołoskiej się nie wypowiem.
nic nie kumam to nie wydłużą w najbliższym czasie 17? Bo nie wyobrażam sobie 17 na tarchomin co 8 przed otwarciem wołoskiej. przecież nie ma na to taboru, skąd na to brać a jeszcze 2 co 4 min.

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 14 kwie 2015, 21:49

marko80 pisze: nic nie kumam to nie wydłużą w najbliższym czasie 17? Bo nie wyobrażam sobie 17 na tarchomin co 8 przed otwarciem wołoskiej. przecież nie ma na to taboru, skąd na to brać a jeszcze 2 co 4 min.
Niektóre linie będą jeździć rzadziej, więc się powinno zbilansować.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 kwie 2015, 22:17

pawcio pisze:Bo tyle ich nie będzie. Będzie max. 15.
A ile było przed objazdem?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 kwie 2015, 22:39

Georg pisze: Zmian tras ogólnie nie ma potrzeby robić (poza drobnymi zmianami kosmetycznymi). Jedyne co warto to zostawić kilkanaście mocnych linii co 5/7,5/10 - mnie wyszło ich raptem 13, 7 słabych co 10/15/20, a pozostałe 7 skasować. I taki projekt może przetrwać lata bez potrzeby zmian (ewentualnie ze zmianami czasu przejazdu). Jeśli linie tramwajowe będą jeździły zbyt często, to nie będzie na krańcach miejsca na postój i punktualność stanie się fikcją. W godzinach szczytu rzecz jasna nie będzie to problemem, ale w międzyszczycie i wieczorem już tak.
Zmiany tras tramwajowych.docx
To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie moj ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2015, 22:55

Glonojad pisze:
Georg pisze: Zmian tras ogólnie nie ma potrzeby robić (poza drobnymi zmianami kosmetycznymi). Jedyne co warto to zostawić kilkanaście mocnych linii co 5/7,5/10 - mnie wyszło ich raptem 13, 7 słabych co 10/15/20, a pozostałe 7 skasować. I taki projekt może przetrwać lata bez potrzeby zmian (ewentualnie ze zmianami czasu przejazdu). Jeśli linie tramwajowe będą jeździły zbyt często, to nie będzie na krańcach miejsca na postój i punktualność stanie się fikcją. W godzinach szczytu rzecz jasna nie będzie to problemem, ale w międzyszczycie i wieczorem już tak.
Zmiany tras tramwajowych.docx
To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie moj ;)
Tak, to 23 jest niezłe. W ogóle całokształt wygląda całkiem, całkiem, może z wyjątkiem 35 (ten potwór już był :P), mam wątpliwości co do 24/48 slotów na Wołoskiej pn./pd. - no i oczywiście wymaga to absolutnego zignorowania faktu, że Szmulki wywalczyły sobie linię na Trasę WZ.

Natomiast nie do końca wiem, co to robi w tym temacie. Dotychczasowy temat o sieci linii tramwajowych jest gdzie indziej, a na żadne kwestie związane z reformą 4/8 ten projekt nie odpowiada. Chyba że na zasadzie "niepotrzebna" - ale to wiemy i bez niego...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 14 kwie 2015, 23:15

Bastian pisze:
Glonojad pisze: To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie moj ;)
Tak, to 23 jest niezłe. W ogóle całokształt wygląda całkiem, całkiem, może z wyjątkiem 35 (ten potwór już był :P), mam wątpliwości co do 24/48 slotów na Wołoskiej pn./pd. - no i oczywiście wymaga to absolutnego zignorowania faktu, że Szmulki wywalczyły sobie linię na Trasę WZ.
A przypadkiem nie padał na forum argument że coś co jedzie na Czynszową powinno być silne jeśli ktoś ma tam z tego korzystać, a nie odpływać gdzie indziej?
Mi się nie podoba w tej propozycji likwidacja 3. Żeby jeszcze układ przy Zielnieckiej był korzystniejszy, to w ogóle od niej bym zaczynał rozważania praskie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2015, 23:25

Padał. A potem padł na amen w realu.

Co ci się nie podoba przy Zielenieckiej? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 14 kwie 2015, 23:29

Brak dogodnej przesiadki między M2 a tramwajami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2015, 23:39

A, no tak. Ale moim zdaniem średnio ma to wpływ na 3. Albo inaczej: czy 3, czy nie 3, nie ma to wpływu na jakość tych przesiadek w stanie obecnym. Z kolei budowa pętli przesiadki ułatwi, ale już kształtowania układu chyba nie bardzo, coś z liniami z Targowej i tak trzeba będzie robić...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 kwie 2015, 23:42

Liniom z Targowej nic by się nie stało, gdyby pojechały koło metra. Eh, marzenie.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 kwie 2015, 0:23

Sam to chciałem napisać. Trasa Świętokrzyska i pod koleją Zamoyskiego na wprost.
To zawędrowaliśmy...
Wracając do tego co przedstawił Georg, to widziałbym 3 choćby kosztem 22 na Grochowskiej i 25 za którą widziałbym mocniejsze 4. No i trzeba na nowo pokombinować z Marszałkowską (potwór 35).
Nie przekonuje mnie wożenie Bródna na ostatni most tramwajowy na południe, nie wykorzystując na maksa choćby Gdańskiego. Tym bardziej że Waszyngtona i Grochowska wszystko co zostanie chętnie zje.
Obrazek

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 kwie 2015, 9:08

Wiliam pisze:A przypadkiem nie padał na forum argument że coś co jedzie na Czynszową powinno być silne jeśli ktoś ma tam z tego korzystać, a nie odpływać gdzie indziej?
Obecnie 23 jeździ co 10/15/20 i jakoś jeździ.

Zablokowany