Tramwaje po reformie 4/8
Moderator: Wiliam
Tarchomin linii co 10 raczej już nie zdąży zobaczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W sensie, że 17 na Tarchomin nie pojedzie przed otwarciem Wołoskiej? ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przed reformą 4/8. Na temat Wołoskiej się nie wypowiem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
nic nie kumam to nie wydłużą w najbliższym czasie 17? Bo nie wyobrażam sobie 17 na tarchomin co 8 przed otwarciem wołoskiej. przecież nie ma na to taboru, skąd na to brać a jeszcze 2 co 4 min.pawcio pisze:Przed reformą 4/8. Na temat Wołoskiej się nie wypowiem.
Niektóre linie będą jeździć rzadziej, więc się powinno zbilansować.marko80 pisze: nic nie kumam to nie wydłużą w najbliższym czasie 17? Bo nie wyobrażam sobie 17 na tarchomin co 8 przed otwarciem wołoskiej. przecież nie ma na to taboru, skąd na to brać a jeszcze 2 co 4 min.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie mojGeorg pisze: Zmian tras ogólnie nie ma potrzeby robić (poza drobnymi zmianami kosmetycznymi). Jedyne co warto to zostawić kilkanaście mocnych linii co 5/7,5/10 - mnie wyszło ich raptem 13, 7 słabych co 10/15/20, a pozostałe 7 skasować. I taki projekt może przetrwać lata bez potrzeby zmian (ewentualnie ze zmianami czasu przejazdu). Jeśli linie tramwajowe będą jeździły zbyt często, to nie będzie na krańcach miejsca na postój i punktualność stanie się fikcją. W godzinach szczytu rzecz jasna nie będzie to problemem, ale w międzyszczycie i wieczorem już tak.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tak, to 23 jest niezłe. W ogóle całokształt wygląda całkiem, całkiem, może z wyjątkiem 35 (ten potwór już byłGlonojad pisze:To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie mojGeorg pisze: Zmian tras ogólnie nie ma potrzeby robić (poza drobnymi zmianami kosmetycznymi). Jedyne co warto to zostawić kilkanaście mocnych linii co 5/7,5/10 - mnie wyszło ich raptem 13, 7 słabych co 10/15/20, a pozostałe 7 skasować. I taki projekt może przetrwać lata bez potrzeby zmian (ewentualnie ze zmianami czasu przejazdu). Jeśli linie tramwajowe będą jeździły zbyt często, to nie będzie na krańcach miejsca na postój i punktualność stanie się fikcją. W godzinach szczytu rzecz jasna nie będzie to problemem, ale w międzyszczycie i wieczorem już tak.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Natomiast nie do końca wiem, co to robi w tym temacie. Dotychczasowy temat o sieci linii tramwajowych jest gdzie indziej, a na żadne kwestie związane z reformą 4/8 ten projekt nie odpowiada. Chyba że na zasadzie "niepotrzebna" - ale to wiemy i bez niego...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A przypadkiem nie padał na forum argument że coś co jedzie na Czynszową powinno być silne jeśli ktoś ma tam z tego korzystać, a nie odpływać gdzie indziej?Bastian pisze:Tak, to 23 jest niezłe. W ogóle całokształt wygląda całkiem, całkiem, może z wyjątkiem 35 (ten potwór już byłGlonojad pisze: To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie moj), mam wątpliwości co do 24/48 slotów na Wołoskiej pn./pd. - no i oczywiście wymaga to absolutnego zignorowania faktu, że Szmulki wywalczyły sobie linię na Trasę WZ.
Mi się nie podoba w tej propozycji likwidacja 3. Żeby jeszcze układ przy Zielnieckiej był korzystniejszy, to w ogóle od niej bym zaczynał rozważania praskie.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Padał. A potem padł na amen w realu.
Co ci się nie podoba przy Zielenieckiej?![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Co ci się nie podoba przy Zielenieckiej?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A, no tak. Ale moim zdaniem średnio ma to wpływ na 3. Albo inaczej: czy 3, czy nie 3, nie ma to wpływu na jakość tych przesiadek w stanie obecnym. Z kolei budowa pętli przesiadki ułatwi, ale już kształtowania układu chyba nie bardzo, coś z liniami z Targowej i tak trzeba będzie robić...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Liniom z Targowej nic by się nie stało, gdyby pojechały koło metra. Eh, marzenie.
Sam to chciałem napisać. Trasa Świętokrzyska i pod koleją Zamoyskiego na wprost.
To zawędrowaliśmy...
Wracając do tego co przedstawił Georg, to widziałbym 3 choćby kosztem 22 na Grochowskiej i 25 za którą widziałbym mocniejsze 4. No i trzeba na nowo pokombinować z Marszałkowską (potwór 35).
Nie przekonuje mnie wożenie Bródna na ostatni most tramwajowy na południe, nie wykorzystując na maksa choćby Gdańskiego. Tym bardziej że Waszyngtona i Grochowska wszystko co zostanie chętnie zje.
To zawędrowaliśmy...
Wracając do tego co przedstawił Georg, to widziałbym 3 choćby kosztem 22 na Grochowskiej i 25 za którą widziałbym mocniejsze 4. No i trzeba na nowo pokombinować z Marszałkowską (potwór 35).
Nie przekonuje mnie wożenie Bródna na ostatni most tramwajowy na południe, nie wykorzystując na maksa choćby Gdańskiego. Tym bardziej że Waszyngtona i Grochowska wszystko co zostanie chętnie zje.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Obecnie 23 jeździ co 10/15/20 i jakoś jeździ.Wiliam pisze:A przypadkiem nie padał na forum argument że coś co jedzie na Czynszową powinno być silne jeśli ktoś ma tam z tego korzystać, a nie odpływać gdzie indziej?