Strona 9 z 82

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 18:35
autor: Łukasz
Może to się ze 3 dni ładuje...

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 18:44
autor: pawcio
Cala sieć faktycznie tyle by mogła. Wydolność BusMana jest koszmarna.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 18:58
autor: Łukasz
Ech, przecież tych danych nie jest aż tak dużo... Ludzie przetwarzają miliardy rekordów... A w ogóle powstają tego Busmana jakieś nowe "duże" wersje, co by rewolucję w przechowywaniu/dostępie do danych robiły? Bo zawsze miałem wrażenie, że to jest system, gdzie jest 5 linii, co 15 minut każda - w dodatku napisany 20 lat temu...

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 19:06
autor: MichalJ
Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 19:11
autor: Łukasz
TeeR :)

Nie wiem jak ten cały TARAN działa, co pokazuje autobusy na mapie :)

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 19:23
autor: pawcio
MichalJ pisze:Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
Jest kilka. Ale kosztuje zdecydowanie więcej. A ZTM na pieniądzach nie śpi.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 20:12
autor: primoż
pawcio pisze:A ZTM na pieniądzach nie śpi.
To może czas na likwidację dubli takich jak 521? :>

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 20:24
autor: pawcio
Przecież nie można obciąć przewoźnikom kontaktów na pracę przewozowa aby zrobić z nimi coś innego.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 20:43
autor: MichalJ
pawcio pisze:
MichalJ pisze:Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
Jest kilka. Ale kosztuje zdecydowanie więcej. A ZTM na pieniądzach nie śpi.
Ile to jest to więcej? Przy miliardowym budżecie to będą fistaszki tak czy owak, a na pewno wydatek się zwróci.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 20:46
autor: Glonojad
Nie o to chodzi. Chodzi o szufladki w budżecie. Rada Miasta, te sprawy.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 20:48
autor: MichalJ
Nie na takie rzeczy Rada daje.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 11 maja 2015, 20:51
autor: pawcio
Dawała za czasów wczesnego Ruty. Teraz klimat i pozycja ZTM są znacznie słabsze.

Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8

: 12 maja 2015, 12:49
autor: MisiekK
MichalJ pisze:Misiek na pewno ci wyjaśni słuszność takiej informacji.
Nie słuszność, tylko genezę. Której ty od lat nie umiesz zrozumieć w przeciwieństwie do innych, wylewając frustracje na niewłaściwą stronę.
pawcio pisze:ZTM nakazał dostawić dopisek kurs skrócony nic nie zmieniając w danych elektronicznych.
Bo niedasię przecież wstawić znacznik do rozkładu służbowego, tak jak niedawałosię w przypadku 17.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014/2015

: 12 maja 2015, 18:29
autor: TranslatorPS
#126

Nie znam specyfiki warszawskiej licencji BusMana, nie znam zresztą też szczegółów ładowania rozkładów, ale z mojej rocznej pracy w tym programie wiem, że przy ładowaniu rozkładu jednej linii z łączeniami, jedyne kursy innych linii w rozkładzie graficznym to te, z którymi połączona jest jakakolwiek brygada danego dnia. Trzeba mieć do reszty napchaną linię łączeniami, żeby nie wyrabiało - np. linia zjazdowa, która zbiera kursy z całej sieci do jednej zajezdni, w tym przypadku owszem, będą jaja (wiem z autopsji).

Inna sprawa to to, czy ZTM nie ma czasem komputerów z epoki kamienia łupanego - mój laptop dwurdzeniowy 2,3GHz z 4GB RAMu potrafi nieźle przymulić przy odświeżaniu linii zjazdowych w jednym z moich projektów, ale nie zajmuje to jednakowoż mi pół dnia...

Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8

: 15 maja 2015, 11:42
autor: fraktal
Wczoraj dowiedziałem się czegoś ciekawego - podobno linia 2 jest teraz tak skonstruowana, że nie ma normalnych postojów na M. Młociny, tylko raz na kilka kółek motorniczy ma przerwę, wynoszącą kilkadziesiąt minut, odstawiając tramwaj na tor techniczny. I teraz pytanie: w związku z tym, że 2 ma króciutką trasę, jeździ pod samą zajezdnią, a na Młocinach jest nowo wybudowana ekspedycja, to czy nie powinno tam być SWL-i - żeby tramwaj nie odpoczywał razem z motorowym? Może dzięki temu odzyskałoby się z jednego swinga, żeby móc go wysłać na inne linie w mieście?