206 to jest z Nowych Włoch na Odolany. Jeśli już to 106. I na Krasnowolskiej trzeba by było skonstruować nową pętlę albo posyłać tę linię Kujawiaka i dalej przez rozmaite zatylcza gdzieś na Jeziorki.
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
Na Odolany winny być tylko podjazdy 206 stworzonego z utygodnienia 306
Generowanie opóźnień na trasie na Odolany dla odzyskania jednego Alpina?
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie udzielam się zbytnio pisemnie na Państwa forum, jednak względnie na bieżąco staram się je czytać. Jako że do zakończenia prac w zachodniej części II linii metra coraz bliżej, chciałbym zapytać, czy wiecie Państwo może, jakie zmiany w komunikacji miejskiej przewidywane są w związku z oddaniem do użytku trzech wolskich stacji podziemnej kolei (Księcia Janusza, Młynów oraz Płocka).
Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.hugollek pisze: ↑07 paź 2019, 19:40Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie udzielam się zbytnio pisemnie na Państwa forum, jednak względnie na bieżąco staram się je czytać. Jako że do zakończenia prac w zachodniej części II linii metra coraz bliżej, chciałbym zapytać, czy wiecie Państwo może, jakie zmiany w komunikacji miejskiej przewidywane są w związku z oddaniem do użytku trzech wolskich stacji podziemnej kolei (Księcia Janusza, Młynów oraz Płocka).
Dziękuję serdecznie za informację.SławekM pisze: ↑07 paź 2019, 19:42Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.hugollek pisze: ↑07 paź 2019, 19:40Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie udzielam się zbytnio pisemnie na Państwa forum, jednak względnie na bieżąco staram się je czytać. Jako że do zakończenia prac w zachodniej części II linii metra coraz bliżej, chciałbym zapytać, czy wiecie Państwo może, jakie zmiany w komunikacji miejskiej przewidywane są w związku z oddaniem do użytku trzech wolskich stacji podziemnej kolei (Księcia Janusza, Młynów oraz Płocka).
Szału bym się nie spodziewał. Pomijam już to że pewnie 7xx z OSG wylądują na Księcia Janusza, bo pętlę będzie trzeba zutylizować na czas budowy
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
O, no i proszę. Wtedy 190 skasują, a 527 wróci na Esperanto jako 190.
ŁK
Pamiętajcie, że zanim ruszy M2, to najpierw wróci układ drogowy przy Księcia Janusza oraz Płockiej/Kasprzaka a dopiero za jakiś czas nad Młynowem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
7xx można krańcować na Górczewska 10, 109 zlikwidować, tymczasowo 309 Ks. Janusza - Stare Bemowo.
122 do Karolina, 154 na Nowe Bemowo przez Powstańców oczywiście lub dalej i zlikwidować 184.
112 skrócić do Nowego Bemowa, 149 i 249 do pętli Wolska za 184.
189 nie bardzo wiem, jakaś pętla uliczna koło OSG?
A i 105 podobnie.
Kiedy to Osg zamykają"
122 do Karolina, 154 na Nowe Bemowo przez Powstańców oczywiście lub dalej i zlikwidować 184.
112 skrócić do Nowego Bemowa, 149 i 249 do pętli Wolska za 184.
189 nie bardzo wiem, jakaś pętla uliczna koło OSG?
A i 105 podobnie.
Kiedy to Osg zamykają"
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Ciekaw jestem, kiedy niby zaczną tę budowę, bo na razie pierwszego odcinka nie mogą skończyć i budują drugi, trzeci zatem jeszcze poczeka.
Nordyk110 pisze: ↑08 paź 2019, 21:027xx można krańcować na Górczewska 10, 109 zlikwidować, tymczasowo 309 Ks. Janusza - Stare Bemowo.
122 do Karolina, 154 na Nowe Bemowo przez Powstańców oczywiście lub dalej i zlikwidować 184.
112 skrócić do Nowego Bemowa, 149 i 249 do pętli Wolska za 184.
189 nie bardzo wiem, jakaś pętla uliczna koło OSG?
A i 105 podobnie.
Kiedy to Osg zamykają"
- Dowóz do metra z ulic Górczewskiej i Kaliskiego miałby być linią okresową? To jakiś żart? Zarówno 109, jak i 154 za ratuszem pękają w szwach, przy okazji zastępują 22 kursy tramwajów na godzinę, a linia, która ma je zastąpić w dowozie do metra ma być okresowa?
- Dlaczego 190 ma wylatywać z odcinka, na którym dubluje się z metrem na szalonej długości dwóch kolejnych stacji? Co w takim razie na Leszno?
- Co to jest pętla Wolska? Chodzi o cmentarz Wolski? 184 dawno już przez Powstańców nie jeździ, co miałoby je zastąpić na Deotymy? Powrót 167 czy nie wiadomo jakie abstrakcyjne wygięcie "zastępującego" tę linię 149? Zresztą zabierania tej linii w ogóle nie da się uzasadnić systemem przesiadkowym, bo nie zahacza o żadną stację na Woli ani Bemowie, jedynie o Wawrzyszew i Młociny, co jest zupełnie innym kierunkiem.
- Podmiejskie na Górczewskiej 10 To niech 702 zawróci na Błotach, 709 na Dąbrówce, 720 na Ułańskiej, a 750 na Parku Młocińskim. Linie podmiejskie mają dojeżdżać do najbliższego węzła przesiadkowego, a nie do pierwszego przystanku w mieście, z którego w sobotę nie będzie czym dojechać do stacji metra, bo w swojej nieskończonej łaskawości zaproponowałeś linię okresową.
- Dla każdej linii dojeżdżającej od Lazurowej, czyli 105, 189 i 190, którego zabieranie z Jelonek w związku z dociągnięciem metra do Księcia Janusza konsekwentnie uważam za abstrakcyjne, dobrą pętlą jeśli Doroszewskiego nie zostanie zamknięta byłoby Lazurowa-Doroszewskiego-Klemensiewicza-Górczewska-Lazurowa i myślę że dałoby się na przykład zająć część miejsc parkingowych na Doroszewskiego pod pętlę. Wystarczyłaby łezka łącząca Górczewską z Klemensiewicza i wyznaczenie miejsc do postoju autobusów na jezdni południowej. Na pewno nie jest to niemożliwe.
- a/p TALENT
- Posty: 1724
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Co miało być wycięte, wycięto. Z samego Bemowa Lotniska w ostatnim czasie "znikły" autobusy 507, E2, 167, w zmian powstała linia 220. Przy okazji budowy metra pod ul. Górczewską, "zagięto" linię tramwajową 26 na pętlę Koło. Co do obszaru Jelonek nie chcę się wypowiadać, pewnie w przyszłości ulegnie transformacji linia autobusowa 190 - nazywana czasem "za metro". To tyle, nie chce mi się pisać na próżno, korwinizm komunikacyjny w postaci natłoku blachosmrodów rozlewa się i paraliżuje dzielnicę. Zawsze pisałem, że radykalne zmiany, co nie oznacza gilotyny komunikacyjnej, powinny być wprowadzone podczas oddania do użytku stacji metra przy pętli tramwajowo-autobusowej w rej. ul. Górczewskiej i Lazurowej.
ZUS fundatorem emigracji
W zamiast to nie powstało też m.in. więcej kursów 171?a/p TALENT pisze: ↑09 paź 2019, 9:46Co miało być wycięte, wycięto. Z samego Bemowa Lotniska w ostatnim czasie "znikły" autobusy 507, E2, 167, w zmian powstała linia 220.
Bemowo dostało po tyłku rzeczywiście, a tramwajów nie chce być więcej (a przede wszystkim szybciej, patrz Obozowa). Nawet f-ki na 24 jeżdżą tylko od Koła. No i obie linie, 23 i 24, też osłabły przy tramwajowej reformie.
O wiele więcej kursów 171? Jakoś nie kojarzę super poprawy częstotliwości (sorry, mogłoby być częściej). 167 to akurat zastąpione przez 184, a 184 na starej trasie przez 28.
O wiele więcej kursów 171? Jakoś nie kojarzę super poprawy częstotliwości (sorry, mogłoby być częściej). 167 to akurat zastąpione przez 184, a 184 na starej trasie przez 28.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17