Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

fraktal
Posty: 5655
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 05 maja 2019, 13:59

Aha i jeszcze jedno: 15 na odcinku Marymont Potok - pl. Wilsona ma często obłożenie w postaci 2-5 osób i to w dużym swingu, do tego jej trasa pokrywa się na dużym odcinku z linią autobusową 157, która jedzie w stronę Muranowskiej praktycznie równocześnie z 15, a jakoś nie widzę tu wielu postów postulujących wycofanie 15 z tego odcinka. 15 teoretycznie mogłaby pojechać do Twardowskiej, to niedużo dalej niż teraz. I wtedy 6 out, z tym, że pozostaje pytanie o połączenie Huty z Marymoncką, którego 17 nie zapewnia...

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 maja 2019, 14:42

Niech 15 wróci na Hutę, 4 jako 36 na Potok, 13 na swingach Żerań Wschodni, 28 do Bazyliki.
Likwidujemy upierdliwy skręt na Bankowym.
miłośnik 13N

Gdynianin
Posty: 673
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 05 maja 2019, 14:47

Z ruszaniem 6 poczekać trzeba do czasu otworzenia Galerii Młociny. Popołudniami może się sporo zmienić.

Podoba mi się pomysł Pingwina z wywaleniem czwórki ze skrętu. Ale może ze względu na długość 15, lepiej wysłać tam 4?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26917
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 maja 2019, 21:17

Nie wiem, w czym niby skret 4 jest upierdliwy (na WZ idzie w przedfazie, na Marszałkowskiej tramwajowyvh korków nie ma), ale akurat wdrażany jest projekt w którym możliwa będzie jego obsługa 2x w cyklu :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 maja 2019, 22:56

Glonojad pisze:Nie wiem, w czym niby skret 4 jest upierdliwy (na WZ idzie w przedfazie, na Marszałkowskiej tramwajowyvh korków nie ma), ale akurat wdrażany jest projekt w którym możliwa będzie jego obsługa 2x w cyklu :p
Kiedy będzie działać ten cykl? I jak idzie Marynarska i Rondo UE?

Btw może 160 mogłoby skręcać przy MRA i jechać przez Pl.Teatralny, Królewską i Pl.Grzybowski - jak kiedyś. Z powrotem przez Pl.Teatralny i Nowym Zjazdem (albo Bielańską). Tylko tam się potrafi przykorkować.

Tyle że wtedy to nie mogłaby być już kluczowa linia MRA - Targówek, ale i tak to pewnie dostanie jakąś dziadowską częstotliwość.
ŁK

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 06 maja 2019, 0:23

Czemu Nowym Zjazdem (albo Przejazdem - oba łączą się z trasą W-Z) ? Przecież jak przez plac Teatralny i przez MRA, to najłatwiej chyba Marszałkowską i Senatorską.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 maja 2019, 8:52

Bo taka była historyczna trasa. Poza tym z Bankowego i tak nie da się wjechać w PAT.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 maja 2019, 10:08

Glonojad pisze:
05 maja 2019, 21:17
Nie wiem, w czym niby skret 4 jest upierdliwy (na WZ idzie w przedfazie, na Marszałkowskiej tramwajowyvh korków nie ma), ale akurat wdrażany jest projekt w którym możliwa będzie jego obsługa 2x w cyklu :p
Skręt z Marszałkowskiej nie jest problemem, gorzej w Marszałkowską. Zdarzało mi się stać na wysokości Bielańskiej i czekać 3 cykle na oczyszczenie przedpola.
miłośnik 13N

tatra
Posty: 313
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 06 maja 2019, 12:51

Gdynianin pisze:
05 maja 2019, 14:47
Z ruszaniem 6 poczekać trzeba do czasu otworzenia Galerii Młociny. Popołudniami może się sporo zmienić.

Podoba mi się pomysł Pingwina z wywaleniem czwórki ze skrętu. Ale może ze względu na długość 15, lepiej wysłać tam 4?
Niezły pomysł tym bardziej że południowe wyjście z Galerii wychodzi na krzaki i tory więc planowany jest przystanek. Solówki bardzo szybko zamienią się w składy.
tatra

wincenty
Posty: 1529
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 07 maja 2019, 16:21

Wy tu gadu, gadu, a tymczasem są już konkrety:
10: WYŚCIGI - ... - Połczyńska - Powstańców Śląskich - al. Reymonta - Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - MŁOCINY
11: linia zawieszona
26: WIATRACZNA - ... - Połczyńska - Powstańców Śląskich - Radiowa - Dywizjonu 303 - KOŁO
28: DW. WSCHODNI / KIJOWSKA/ - ... - Broniewskiego - al. Reymonta - Powstańców Śląskich - Połczyńska - Wolska - al. "Solidarności" - Okopowa - Towarowa - pl. Zawiszy - Grójecka - PL. NARUTOWICZA
za: http://tustolica.pl/rusza-budowa-metra- ... ajow_79457
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8825
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 maja 2019, 16:24

Ponad 90 minut w jedną stronę dla 28. Nieźle, nieźle.
Jest też oficjalny komunikat na stronie ZTM:
https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2405&c=100&l=1

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2019, 16:46

Chyba 90 nie będzie. Ale 80 i na 10 i na 28 pęknie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 maja 2019, 16:59

A nie można było przebieranek 28 z 10 zrobić? To też by wyszło ze 2h, ale może czyściej :/ choć może i nie.
ŁK

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 maja 2019, 17:02

I tak Górczewskiej na razie zamknąć się nie da, układu drogowego mogli nie tykać do wakacji i robić na razie to, do czego nie trzeba tykać niczego pod powierzchnią jezdni. Za zielonym płotem na Powstańców Śląskich i tak nie widziałem, żeby coś się za bardzo działo.

Poza tym zwiastuję 200% napełnienia na 109 i 154 między Górczewską a Powstańców Śląskich.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2019, 17:09

Łukasz pisze:
07 maja 2019, 16:59
A nie można było przebieranek 28 z 10 zrobić? To też by wyszło ze 2h, ale może czyściej :/ choć może i nie.
Pół miasta musiałbyś z niskopodłogowców ograbić. Jakieś 30-31 brygad by to miało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ