Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
Moderator: Wiliam
Aha i jeszcze jedno: 15 na odcinku Marymont Potok - pl. Wilsona ma często obłożenie w postaci 2-5 osób i to w dużym swingu, do tego jej trasa pokrywa się na dużym odcinku z linią autobusową 157, która jedzie w stronę Muranowskiej praktycznie równocześnie z 15, a jakoś nie widzę tu wielu postów postulujących wycofanie 15 z tego odcinka. 15 teoretycznie mogłaby pojechać do Twardowskiej, to niedużo dalej niż teraz. I wtedy 6 out, z tym, że pozostaje pytanie o połączenie Huty z Marymoncką, którego 17 nie zapewnia...
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Niech 15 wróci na Hutę, 4 jako 36 na Potok, 13 na swingach Żerań Wschodni, 28 do Bazyliki.
Likwidujemy upierdliwy skręt na Bankowym.
Likwidujemy upierdliwy skręt na Bankowym.
miłośnik 13N
Z ruszaniem 6 poczekać trzeba do czasu otworzenia Galerii Młociny. Popołudniami może się sporo zmienić.
Podoba mi się pomysł Pingwina z wywaleniem czwórki ze skrętu. Ale może ze względu na długość 15, lepiej wysłać tam 4?
Podoba mi się pomysł Pingwina z wywaleniem czwórki ze skrętu. Ale może ze względu na długość 15, lepiej wysłać tam 4?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26917
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiem, w czym niby skret 4 jest upierdliwy (na WZ idzie w przedfazie, na Marszałkowskiej tramwajowyvh korków nie ma), ale akurat wdrażany jest projekt w którym możliwa będzie jego obsługa 2x w cyklu
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kiedy będzie działać ten cykl? I jak idzie Marynarska i Rondo UE?Glonojad pisze:Nie wiem, w czym niby skret 4 jest upierdliwy (na WZ idzie w przedfazie, na Marszałkowskiej tramwajowyvh korków nie ma), ale akurat wdrażany jest projekt w którym możliwa będzie jego obsługa 2x w cyklu
Btw może 160 mogłoby skręcać przy MRA i jechać przez Pl.Teatralny, Królewską i Pl.Grzybowski - jak kiedyś. Z powrotem przez Pl.Teatralny i Nowym Zjazdem (albo Bielańską). Tylko tam się potrafi przykorkować.
Tyle że wtedy to nie mogłaby być już kluczowa linia MRA - Targówek, ale i tak to pewnie dostanie jakąś dziadowską częstotliwość.
ŁK
Czemu Nowym Zjazdem (albo Przejazdem - oba łączą się z trasą W-Z) ? Przecież jak przez plac Teatralny i przez MRA, to najłatwiej chyba Marszałkowską i Senatorską.
Bo taka była historyczna trasa. Poza tym z Bankowego i tak nie da się wjechać w PAT.
ŁK
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Skręt z Marszałkowskiej nie jest problemem, gorzej w Marszałkowską. Zdarzało mi się stać na wysokości Bielańskiej i czekać 3 cykle na oczyszczenie przedpola.
miłośnik 13N
Niezły pomysł tym bardziej że południowe wyjście z Galerii wychodzi na krzaki i tory więc planowany jest przystanek. Solówki bardzo szybko zamienią się w składy.
tatra
Wy tu gadu, gadu, a tymczasem są już konkrety:
10: WYŚCIGI - ... - Połczyńska - Powstańców Śląskich - al. Reymonta - Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - MŁOCINY
11: linia zawieszona
26: WIATRACZNA - ... - Połczyńska - Powstańców Śląskich - Radiowa - Dywizjonu 303 - KOŁO
28: DW. WSCHODNI / KIJOWSKA/ - ... - Broniewskiego - al. Reymonta - Powstańców Śląskich - Połczyńska - Wolska - al. "Solidarności" - Okopowa - Towarowa - pl. Zawiszy - Grójecka - PL. NARUTOWICZA
za: http://tustolica.pl/rusza-budowa-metra- ... ajow_79457
10: WYŚCIGI - ... - Połczyńska - Powstańców Śląskich - al. Reymonta - Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - MŁOCINY
11: linia zawieszona
26: WIATRACZNA - ... - Połczyńska - Powstańców Śląskich - Radiowa - Dywizjonu 303 - KOŁO
28: DW. WSCHODNI / KIJOWSKA/ - ... - Broniewskiego - al. Reymonta - Powstańców Śląskich - Połczyńska - Wolska - al. "Solidarności" - Okopowa - Towarowa - pl. Zawiszy - Grójecka - PL. NARUTOWICZA
za: http://tustolica.pl/rusza-budowa-metra- ... ajow_79457
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ponad 90 minut w jedną stronę dla 28. Nieźle, nieźle.
Jest też oficjalny komunikat na stronie ZTM:
https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2405&c=100&l=1
Jest też oficjalny komunikat na stronie ZTM:
https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2405&c=100&l=1
Chyba 90 nie będzie. Ale 80 i na 10 i na 28 pęknie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A nie można było przebieranek 28 z 10 zrobić? To też by wyszło ze 2h, ale może czyściej choć może i nie.
ŁK
I tak Górczewskiej na razie zamknąć się nie da, układu drogowego mogli nie tykać do wakacji i robić na razie to, do czego nie trzeba tykać niczego pod powierzchnią jezdni. Za zielonym płotem na Powstańców Śląskich i tak nie widziałem, żeby coś się za bardzo działo.
Poza tym zwiastuję 200% napełnienia na 109 i 154 między Górczewską a Powstańców Śląskich.
Poza tym zwiastuję 200% napełnienia na 109 i 154 między Górczewską a Powstańców Śląskich.
Pół miasta musiałbyś z niskopodłogowców ograbić. Jakieś 30-31 brygad by to miało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem