Strona 9 z 34

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 16:28
autor: Paweł D.
A ta jedynka naprawdę potrzebuje zagęszczenia? W międzyszczycie na odcinku Arkadia - Ochota jest pustawa. W ogóle zastanawiam się na pozostawieniem 41 tylko na szczyt, a 17 w międzyszczycie zagęścić do Marymontu. No chyba, że takie tłumy jeżdżą z Bródna, że to 41 niezbędne przez cały dzień.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 17:11
autor: Glonojad
Emyl pisze:
18 sty 2021, 15:54
Żałuję, że spytałem.
Mam tak bardzo, bardzo często.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 17:17
autor: fik
Paweł D. pisze:
18 sty 2021, 16:28
A ta jedynka naprawdę potrzebuje zagęszczenia? W międzyszczycie na odcinku Arkadia - Ochota jest pustawa.
Dopóki jeździła w całości na Ochotę, to była pełniejszawa. Kończenie tramwaju na placu Narutowicza i dziwienie się, że Ochota z niego korzysta niechętnie, to jak kończenie tramwaju na śp. pętli Odrowąża i dziwnie się, że Bródno z niego korzysta taksobie.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 17:49
autor: Glonojad
W taką wigilię byłą naprawdę, jak na komunikację dzienną tłoczna z Bródna. Kończenie jej na Naruciaku jest sabotażem (nie tylko z racji braku wspólnego przystanku), ale akurat tutaj jakoś głos radnych się nie może przebić. Widać jest potrzebny, kiedy pasuje do tezy.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 20:10
autor: Emyl
A nie można zamienić 25 z połową jedynki pętlami? Ten dziad w porównaniu z 9 i tak wozi muchy.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 20:22
autor: Łukasz
Emyl pisze:A nie można zamienić 25 z połową jedynki pętlami? Ten dziad w porównaniu z 9 i tak wozi muchy.
Chyba nie przejdzie brak linii na Jerozolimskie z Banacha.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 21:05
autor: Emyl
Znowu pożałowałem 😭

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 21:18
autor: Autobus Czerwon
Linie z WUMu i szpitala na Jerozolimskie już są i nazywają się 128, 175 i 504.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 18 sty 2021, 22:37
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:Linie z WUMu i szpitala na Jerozolimskie już są i nazywają się 128, 175 i 504.
Ba, nawet 521 mogło być!

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 19 sty 2021, 7:01
autor: Glonojad
Emyl pisze:
18 sty 2021, 20:10
A nie można zamienić 25 z połową jedynki pętlami? Ten dziad w porównaniu z 9 i tak wozi muchy.
Przede wszystkim to na cito potrzebny jest (znaczy był przed pandemią) dodatkowy slot na Okęcie, więc najprostszym rozwiązaniem jest wydłużenie całej 1 na Pralkę a zwinięcie na Banacha 7. No ale wtedy by się okazalo, że brak taboru jest jedynie wymówką dla skrócenia 1.

Tak ogólnie to najmniej złe jest skracanie do Naruciaka linii z Nowowiejskiej, bo jest szansa na przynajmniej sąsiadujące krawędzie (a tak naprawdę dałoby się to ogarnąć nawet ze wspólnym przystankiem dla obu linii tamże, choć wymagałoby to oberka na pętli). Wszystko inne skutkuje nonsensami.

Moim zdaniem układ 4/8 się nie sprawdził jednak i czas go zmienić na 3-4/5/10 lub nawet na 3/6/12 względnie 3-4/7,5/15, z liniami i o charakterze... uzupełniającym na takcie 12- czy 15-minutowym. Zrównanie częstotliwości 27 i 10 czy 17 i 6 to jest jakieś głębokie nieporozumienie.

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 23 sty 2021, 21:49
autor: Glonojad
21:48, swietna godzina na 60 metrow Swinga na Goclawek, nie?

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 23 sty 2021, 22:52
autor: Flash8222
Lepsza byłaby 21:37

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 23 sty 2021, 22:53
autor: Emyl
Hmm? 3+6 w dwuskładzie złapałeś?

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 23 sty 2021, 22:55
autor: bartoni722
Prędzej na 9+24 z 16-4 zrobiło się -3 i +1.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


Rozkłady tramwajowe (2020)

: 09 lut 2021, 13:23
autor: Krzysztof_J
Tak mnie zastanawia jedna rzecz, czy rzeczywiście te kursy wariantowe (1 do Narutowicza, 9 do Wiatracznej) oraz łączone brygady 17+41 rzeczywiście są potrzebne? W związku z tym na ww. liniach jest potrzebne prawie 100% Swingów/Jazzów (może nie licząc 9), a z kolei np.na 18 przeważają stopiątki. Gdyby je zlikwidować albo zrobić dla nich osobne brygady (w szczególności rozdzielić 17 i 41), to może dałoby się rozmieścić wozy niskopodłogowe bardziej równomiernie pomiędzy liniami.