Zmiany od grudnia 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17255
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 30 gru 2022, 5:08

TranslatorPS pisze:
29 gru 2022, 23:13
Niektórzy prywaciarze by to obskoczyli jednym 11-godzinnym kierowcą. Tutaj wygląda to na wypychanie godzin indywidualnym kierowcom.
W Wigilię były maratony po 11h na jednego kierowcę chociażby na 503 więc się da.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 gru 2022, 11:20

W Mobilisie są brygady i po 12 godzin.

Jurand
Posty: 1317
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 gru 2022, 12:35

reserved pisze:
30 gru 2022, 11:20
W Mobilisie są brygady i po 12 godzin.
No z takimi długimi dojazdami i zjazdami na niektóre linie to może tak być (-(

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 30 gru 2022, 12:59

I z długimi postojami.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 gru 2022, 13:31

A potem związki zawodowe marudzą w Ministerstwie o skrócenie dopuszczalnego dnia pracy do 9 godzin z nadgodzinami. I nie są bez szans na sukces.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11120
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 gru 2022, 14:53

Zastanawia mnie, dlaczego na Nowy Rok są rozkłady aż tak bardzo specjalne, jak to w gruncie rzeczy jest zwykła niedziela, w którą dodatkowo sporo osób wróci z wyjazdów. Jednak Boże Narodzenie to delikatnie coś innego.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 gru 2022, 15:12

Nie taka zwykła. Jednak święto a do tego naród na kacu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 30 gru 2022, 18:28

Jak na kacu, to właśnie będzie potrzebował skorzystać ze zbiorkomu.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1021
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 30 gru 2022, 19:27

Z doświadczenia wiem, że wystarczają nocki + pierwszy kurs dniowki
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 30 gru 2022, 21:51

Też racja.

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 gru 2022, 23:34

Jurand pisze:
30 gru 2022, 12:35
reserved pisze:
30 gru 2022, 11:20
W Mobilisie są brygady i po 12 godzin.
No z takimi długimi dojazdami i zjazdami na niektóre linie to może tak być (-(
man1956 pisze:
30 gru 2022, 12:59
I z długimi postojami.
Dojazdy fakt, często trochę zajmują. Ale co do postojów to bym polemizował. Na przykład dodatek 03/707. Jeszcze niedawno brygada miała 12 godzin: wyjazd z bazy o 13:00, zjazd 0:59. Tyle że na tej linii wiecznie są korki w Magdalence, Lesznowoli i Piasecznie. A że dyspozytorzy ciągle mieli zgłaszane że się kończy kierowcy czas pracy, a to że ciągle problem z ustawowymi przerwami itd., to na P+R Al. Krakowska zaczął pojawiać się nadzór Mobilisu, który sterował wyłącznie 707. A potem ktoś poszedł po rozum do głowy i stwierdził, że trzeba coś z tą brygadą zrobić. No więc obecnie w teorii 03/707 dalej trwa 12 godzin, ale w praktyce obsługuje go dwóch kierowców. Jeden zjeżdża o 21:15, natomiast drugi robi brygadę łączoną: zaczyna po 16:00 i najpierw ma 737, potem odpoczywa na Ursynowie Płn. prawie godzinę ( :-D ), potem jedzie jako PT na P+R i robi dwa ostatnie kursy na 707. Dziwaczne to, ale przynajmniej nie sprawia problemów dyspozytorom, pasażerom i kierowcom.
Łukasz pisze:
30 gru 2022, 14:53
Zastanawia mnie, dlaczego na Nowy Rok są rozkłady aż tak bardzo specjalne, jak to w gruncie rzeczy jest zwykła niedziela, w którą dodatkowo sporo osób wróci z wyjazdów. Jednak Boże Narodzenie to delikatnie coś innego.
W Nowy Rok ruch na drogach praktycznie zamiera. Więc może i można by było na ten dzień pościnać czasy przejazdów troszkę.

Jurand
Posty: 1317
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 31 gru 2022, 7:30

reserved pisze:
30 gru 2022, 23:34
Jurand pisze:
30 gru 2022, 12:35

No z takimi długimi dojazdami i zjazdami na niektóre linie to może tak być (-(
man1956 pisze:
30 gru 2022, 12:59
I z długimi postojami.
Dojazdy fakt, często trochę zajmują. Ale co do postojów to bym polemizował. Na przykład dodatek 03/707. Jeszcze niedawno brygada miała 12 godzin: wyjazd z bazy o 13:00, zjazd 0:59. Tyle że na tej linii wiecznie są korki w Magdalence, Lesznowoli i Piasecznie. A że dyspozytorzy ciągle mieli zgłaszane że się kończy kierowcy czas pracy, a to że ciągle problem z ustawowymi przerwami itd., to na P+R Al. Krakowska zaczął pojawiać się nadzór Mobilisu, który sterował wyłącznie 707. A potem ktoś poszedł po rozum do głowy i stwierdził, że trzeba coś z tą brygadą zrobić. No więc obecnie w teorii 03/707 dalej trwa 12 godzin, ale w praktyce obsługuje go dwóch kierowców. Jeden zjeżdża o 21:15, natomiast drugi robi brygadę łączoną: zaczyna po 16:00 i najpierw ma 737, potem odpoczywa na Ursynowie Płn. prawie godzinę ( :-D ), potem jedzie jako PT na P+R i robi dwa ostatnie kursy na 707. Dziwaczne to, ale przynajmniej nie sprawia problemów dyspozytorom, pasażerom i kierowcom.
Łukasz pisze:
30 gru 2022, 14:53
Zastanawia mnie, dlaczego na Nowy Rok są rozkłady aż tak bardzo specjalne, jak to w gruncie rzeczy jest zwykła niedziela, w którą dodatkowo sporo osób wróci z wyjazdów. Jednak Boże Narodzenie to delikatnie coś innego.
W Nowy Rok ruch na drogach praktycznie zamiera. Więc może i można by było na ten dzień pościnać czasy przejazdów troszkę.
To na Pralce nie ma/nie było ekspedytora żeby sterować takim 707, tylko musiał na stałe z Mobilisu INR stać (-(

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 gru 2022, 10:10

Częściej go nie ma jak jest.

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 sty 2023, 12:51

W rozkładach świąteczno-noworocznych na 141 i 172 nie wiadomo z jakich powodów "pourywano" ostatnie kursy. I tak: 141 w kierunku Pralki kończy 30 min. wcześniej, 172 w kierunku Sadyby kończy też 30 min. wcześniej, a biorąc pod uwagę kurs zjazdowy na Woronicza, który też obcięto - kończy godzinę wcześniej. Z kolei z Sadyby ostatni kurs na Berestecką jest, w stosunku do rozkładów w zwykłe weekendy, również o 30 min. wcześniej.
Zastanawiam się, czy to taki wielki kłopot ułożyć rozkłady tak, żeby ostatnie kursy były zgodne z godzinami, do których pasażerowie są przyzwyczajeni?
Jak rozumiem, że są zmiany obsługowe, ale jakoś na innych liniach nie było problemu z ogarnięciem tego tematu.

Zablokowany