Strona 9 z 9

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 5:08
autor: Walas
TranslatorPS pisze:
29 gru 2022, 23:13
Niektórzy prywaciarze by to obskoczyli jednym 11-godzinnym kierowcą. Tutaj wygląda to na wypychanie godzin indywidualnym kierowcom.
W Wigilię były maratony po 11h na jednego kierowcę chociażby na 503 więc się da.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 11:20
autor: reserved
W Mobilisie są brygady i po 12 godzin.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 12:35
autor: Jurand
reserved pisze:
30 gru 2022, 11:20
W Mobilisie są brygady i po 12 godzin.
No z takimi długimi dojazdami i zjazdami na niektóre linie to może tak być (-(

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 12:59
autor: man1956
I z długimi postojami.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 13:31
autor: pawcio
A potem związki zawodowe marudzą w Ministerstwie o skrócenie dopuszczalnego dnia pracy do 9 godzin z nadgodzinami. I nie są bez szans na sukces.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 14:53
autor: Łukasz
Zastanawia mnie, dlaczego na Nowy Rok są rozkłady aż tak bardzo specjalne, jak to w gruncie rzeczy jest zwykła niedziela, w którą dodatkowo sporo osób wróci z wyjazdów. Jednak Boże Narodzenie to delikatnie coś innego.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 15:12
autor: pawcio
Nie taka zwykła. Jednak święto a do tego naród na kacu.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 18:28
autor: man1956
Jak na kacu, to właśnie będzie potrzebował skorzystać ze zbiorkomu.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 19:27
autor: ZielonyJamnik
Z doświadczenia wiem, że wystarczają nocki + pierwszy kurs dniowki

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 21:51
autor: man1956
Też racja.

Zmiany od grudnia 2022

: 30 gru 2022, 23:34
autor: reserved
Jurand pisze:
30 gru 2022, 12:35
reserved pisze:
30 gru 2022, 11:20
W Mobilisie są brygady i po 12 godzin.
No z takimi długimi dojazdami i zjazdami na niektóre linie to może tak być (-(
man1956 pisze:
30 gru 2022, 12:59
I z długimi postojami.
Dojazdy fakt, często trochę zajmują. Ale co do postojów to bym polemizował. Na przykład dodatek 03/707. Jeszcze niedawno brygada miała 12 godzin: wyjazd z bazy o 13:00, zjazd 0:59. Tyle że na tej linii wiecznie są korki w Magdalence, Lesznowoli i Piasecznie. A że dyspozytorzy ciągle mieli zgłaszane że się kończy kierowcy czas pracy, a to że ciągle problem z ustawowymi przerwami itd., to na P+R Al. Krakowska zaczął pojawiać się nadzór Mobilisu, który sterował wyłącznie 707. A potem ktoś poszedł po rozum do głowy i stwierdził, że trzeba coś z tą brygadą zrobić. No więc obecnie w teorii 03/707 dalej trwa 12 godzin, ale w praktyce obsługuje go dwóch kierowców. Jeden zjeżdża o 21:15, natomiast drugi robi brygadę łączoną: zaczyna po 16:00 i najpierw ma 737, potem odpoczywa na Ursynowie Płn. prawie godzinę ( :-D ), potem jedzie jako PT na P+R i robi dwa ostatnie kursy na 707. Dziwaczne to, ale przynajmniej nie sprawia problemów dyspozytorom, pasażerom i kierowcom.
Łukasz pisze:
30 gru 2022, 14:53
Zastanawia mnie, dlaczego na Nowy Rok są rozkłady aż tak bardzo specjalne, jak to w gruncie rzeczy jest zwykła niedziela, w którą dodatkowo sporo osób wróci z wyjazdów. Jednak Boże Narodzenie to delikatnie coś innego.
W Nowy Rok ruch na drogach praktycznie zamiera. Więc może i można by było na ten dzień pościnać czasy przejazdów troszkę.

Zmiany od grudnia 2022

: 31 gru 2022, 7:30
autor: Jurand
reserved pisze:
30 gru 2022, 23:34
Jurand pisze:
30 gru 2022, 12:35

No z takimi długimi dojazdami i zjazdami na niektóre linie to może tak być (-(
man1956 pisze:
30 gru 2022, 12:59
I z długimi postojami.
Dojazdy fakt, często trochę zajmują. Ale co do postojów to bym polemizował. Na przykład dodatek 03/707. Jeszcze niedawno brygada miała 12 godzin: wyjazd z bazy o 13:00, zjazd 0:59. Tyle że na tej linii wiecznie są korki w Magdalence, Lesznowoli i Piasecznie. A że dyspozytorzy ciągle mieli zgłaszane że się kończy kierowcy czas pracy, a to że ciągle problem z ustawowymi przerwami itd., to na P+R Al. Krakowska zaczął pojawiać się nadzór Mobilisu, który sterował wyłącznie 707. A potem ktoś poszedł po rozum do głowy i stwierdził, że trzeba coś z tą brygadą zrobić. No więc obecnie w teorii 03/707 dalej trwa 12 godzin, ale w praktyce obsługuje go dwóch kierowców. Jeden zjeżdża o 21:15, natomiast drugi robi brygadę łączoną: zaczyna po 16:00 i najpierw ma 737, potem odpoczywa na Ursynowie Płn. prawie godzinę ( :-D ), potem jedzie jako PT na P+R i robi dwa ostatnie kursy na 707. Dziwaczne to, ale przynajmniej nie sprawia problemów dyspozytorom, pasażerom i kierowcom.
Łukasz pisze:
30 gru 2022, 14:53
Zastanawia mnie, dlaczego na Nowy Rok są rozkłady aż tak bardzo specjalne, jak to w gruncie rzeczy jest zwykła niedziela, w którą dodatkowo sporo osób wróci z wyjazdów. Jednak Boże Narodzenie to delikatnie coś innego.
W Nowy Rok ruch na drogach praktycznie zamiera. Więc może i można by było na ten dzień pościnać czasy przejazdów troszkę.
To na Pralce nie ma/nie było ekspedytora żeby sterować takim 707, tylko musiał na stałe z Mobilisu INR stać (-(

Zmiany od grudnia 2022

: 31 gru 2022, 10:10
autor: reserved
Częściej go nie ma jak jest.

Zmiany od grudnia 2022

: 01 sty 2023, 12:51
autor: man1956
W rozkładach świąteczno-noworocznych na 141 i 172 nie wiadomo z jakich powodów "pourywano" ostatnie kursy. I tak: 141 w kierunku Pralki kończy 30 min. wcześniej, 172 w kierunku Sadyby kończy też 30 min. wcześniej, a biorąc pod uwagę kurs zjazdowy na Woronicza, który też obcięto - kończy godzinę wcześniej. Z kolei z Sadyby ostatni kurs na Berestecką jest, w stosunku do rozkładów w zwykłe weekendy, również o 30 min. wcześniej.
Zastanawiam się, czy to taki wielki kłopot ułożyć rozkłady tak, żeby ostatnie kursy były zgodne z godzinami, do których pasażerowie są przyzwyczajeni?
Jak rozumiem, że są zmiany obsługowe, ale jakoś na innych liniach nie było problemu z ogarnięciem tego tematu.