Walas pisze: ↑28 lis 2024, 7:59
ashir pisze: ↑28 lis 2024, 7:57
Pasażer ma robić z kierowcą wywiad środowiskowy? Przepraszam bardzo, ilu ma Pan pracodawców i na jaką część etatu, czy jest Pan wypoczęty, a może jakieś używki były brane? Pytam, bo nie wiem czy wsiadać. Człowieku, co Ty piszesz. Myślisz chociaż czasem?
Pasażer ma wsiadać i jechać i tyle w temacie.
Bo jest złem koniecznym dla części prowadzących pojazdy stołęcznego PTZ?
Autobus Czerwon pisze: ↑28 lis 2024, 11:27
Właśnie ułatwiono życie wszystkim i nie rozumiem w ogóle po co robić z tego zagadnienie.
Kierowcy autobusów to wbrew pozorom nie są wszyscy, nawet jeśli są wygranymi w tej sprawie. Niedawno rozpoczął się w Polsce
ośmiomiesięczny listopad w pogodzie, więc o ile w latem, gdzie na ogół jest ciepła i słoneczna pogoda, nie robi problemu oczekiwanie na autobus pod chumrką, tak przy jesienno-zimowej aurze, gdzie jest zimno i często pada deszcz, a nieraz śnieg, już oczekiwać na dworze zamiast w środku pojazdu jest sporą różnicą.
O ile nie jestem przeciwnikiem pętli technicznych, tak uważam, że przy przerabianiu pętli zwykłych na techniczne, część przystanków zbiorczych infrastrukturalnie powinna być przystosowana bardziej niż w
biedawiatę, co to spełnia najnowsze trendy mody projektowania, ale nie zabiezpiecza przed opadami atmosferycznymi i/lub wiatrem albo - co gorsza - tylko w słupek przystankowy z samą ławeczką pod gołym niebem, a czasem bez tego ostatniego. Może czas na przystanki ogrzewane w takich przypadkach?