Modernizacja trasy Warszawa - Łódź

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 mar 2007, 0:11

na stacji Skierniewice trwa remont toru drugiego i peronu pierwszego (obecnie rozbiórka) - obiekty te są wyłączone z użytkowania
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 mar 2007, 8:52

@Geograf: Co konkretnie Ci się spodobało? Jak większość PKPowskich pdfów, także i ten się u mnie nienajlepiej czyta :/
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 mar 2007, 8:57

MeWa pisze:na stacji Skierniewice trwa remont toru drugiego i peronu pierwszego (obecnie rozbiórka) - obiekty te są wyłączone z użytkowania
A oznakowali to przynajmniej przy wyjściu na peron? Bo jak tam byłem 10-03, to oprócz zerwanej tasiemki, jedyną oznaką remontu był brak toru przy peronie... No i oczywiście stłoczenie wszystkich pociągów na peronie 2...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 mar 2007, 10:53

inż. Glonojad pisze:@Geograf: Co konkretnie Ci się spodobało?
Termin zakończenia prac na tym odcinku ;-) Choć nie wiem czy jest się z czego cieszyć, skoro w przyszłym roku zabiorą się za bardziej obciążony odcinek...
Faktycznie .pdf jest zrobiony tak sobie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 mar 2007, 12:48

Jak to w przyszłym roku? Przecież w przyszłym roku będzie można pracować tylko zimą i wczesną wiosną, potem jest czas na rozliczanie projektów...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 mar 2007, 12:51

Hm. To kiedy rozpocznie się remont Skierniewice- Warszawa?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 mar 2007, 18:54

Busmann pisze:
MeWa pisze:na stacji Skierniewice trwa remont toru drugiego i peronu pierwszego (obecnie rozbiórka) - obiekty te są wyłączone z użytkowania
A oznakowali to przynajmniej przy wyjściu na peron? Bo jak tam byłem 10-03, to oprócz zerwanej tasiemki, jedyną oznaką remontu był brak toru przy peronie... No i oczywiście stłoczenie wszystkich pociągów na peronie 2...
a po co mają to oznakować? Są komunikaty, jest informacja w rozkładzie. Rozbierana część peronu jest siłą rzeczy odgrodzona taśmą.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 mar 2007, 18:58

geograf pisze:Hm. To kiedy rozpocznie się remont Skierniewice- Warszawa?
Nie wiem, kiedy się rozpocznie - piszę, kiedy powinien się skończyć. Do końca 2008 roku należy rozliczyć pieniądze z UE, a jeszcze potrzebny jest czas na rozliczenia beneficjent - jednostka pośrednicząca (i zapewne jednostka pośrednicząca - jednostka monitująca).
Dla większości projektów o których słyszałem, końcem rozliczeń był koniec kwietnia lub okolice (np 15 kwietnia koniec rzeczowy, 20 kwietnia koniec finansowy).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 mar 2007, 19:07

Aha, dzięki.
Po prostu myślałem, że cała trasa Łódź- Wawa będzie do 2013 remontowana w ramach jednego projektu- dofinansowania; najwyraźniej nie wczytałem się w szczegóły ;-)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 mar 2007, 19:15

Hm. Wydaje mi się - ale to zaraz sprawdzę - że akurat Warszawa - Łódź jest na 04-06. Coś chyba w końcu w tym SPOTcie na 04-06 jednak było...

A jednak - albo przesunęli, albo otrąbili, albo zmylił mnie tabor finansowany z puli 04-06:
Etap II

* modernizacja odcinków Warszawa Zachodnia-Skierniewice oraz Łódź Fabryczna-Łódź Widzew (łącznie ze stacjami Łódź Fabryczna i Łódź Widzew).

Realizacja inwestycji jest planowana w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007- 2013.
Przy czym plan finansowy dla I etapu wynosi 1,1mld, dla II - 0,9mld.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 kwie 2007, 21:53

geograf pisze:Aha, dzięki.
Po prostu myślałem, że cała trasa Łódź- Wawa będzie do 2013 remontowana w ramach jednego projektu- dofinansowania; najwyraźniej nie wczytałem się w szczegóły ;-)
od początku było zapowiadane, że pierwszy etap do 2007, drugi etap do 2013 r. Mam wrażenie jednak, że zaszły pewne zmiany w zakresie prac pomiędzy etapami.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 kwie 2007, 21:55

I spełni sie proroctwo, że ledwo skończą robić ostatni fragment, a pierwszy już będzie wymagał remontu :D I nie będzie 65 minut. Niczego nie będzie! ;-)

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 02 kwie 2007, 22:31

geograf pisze:Niczego nie będzie!
Od tego remonty są. Od tego są one

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 kwie 2007, 23:16

jeśli są chętni mogę przedstawić jakieś tam zdjęcia ze Skierniewic z weekendu...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 kwie 2007, 23:19

Dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ