: 05 kwie 2007, 11:44
Albo jako 182. Niestety ZTM jest bardzo oporny co do takich przekładanek na 345...R-9 Chełmska pisze:No to niech zjeżdża jako 141, tylko nie na pusto...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Albo jako 182. Niestety ZTM jest bardzo oporny co do takich przekładanek na 345...R-9 Chełmska pisze:No to niech zjeżdża jako 141, tylko nie na pusto...
Za dawnych dobrych czasów ostatni 162 z Targówka był 22:10, a zjazdowy do Chełmskiej 23:30 i nie jechał pustypawcio pisze:Po godzinie dziury na ten przykład? Nie mam pojęcia, jak to wygląda względem obecnego rozkładu, ale i takiej sytuacji nie można wykluczyć.
jednej i drugiej linii przydałyby się dodatkowe kursyBastian pisze:Niech jedzie choćby jako wtyczka. Albo jako 301, 188, cokolwiek. Nawet 189.
Liczba wozokm na terenie Ząbek musiała wyjść mniej więcej na zero po zmianie ostatniego rozkładu jazdy(w stosunku do poprzedniego) Ten problem był analizowany. Pocieszające jest to, że zniknął chociaż tłok w tych liniach w porannym szczycie.pawcio pisze:Prędzej trzeba kombinować z rozkładami 145 i 345. Tylko najpierw trzeba by je zrobić, by mieć o czym dyskutować.
Mają dobrze opatentowany dojazd na Żerań FSO:ZaciszaniN pisze:A propos 145 to istnym debilizmem jest przede wszystkim wyjeżdżanie i zjeżdżanie dodatków z R-10 na Żerań NA PUSTO
Nie wiem jak rano, ale ja dosyc czesto widuje je około wczesnych godzin popoludniowych na wymienionej wyzej trasie i czesto z tablicami zjazdowymi(wyjazdowymi)ZaciszaniN pisze:Tyle, że zwykle pchają się przez największe korki - a mianowicie Targową![]()
a nie odwrotnie ?ZaciszaniN pisze:zjeżdżanie dodatków z R-10 na Żerań