Stare przystanki kolejowe w CzachĂłwku :D
Moderator: JacekM
a ja się tak zastanawiam, w związku z planami przywrócenia połączenia do Góry Kalwarii, czy odżyje odkryty kiedyś tam (w sensie na początku tego wątku) peron Czachówka Środkowego (bądź Bronisławowa)
Połączenie do Góry Kalwarii to raczej od strony Pilawy lub Piaseczna. Obydwie drogi jednak omijają miejsce Czachówka Środowego...khangoor pisze:a ja się tak zastanawiam, w związku z planami przywrócenia połączenia do Góry Kalwarii
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Chodzi pewnie o peron na łącznicy północno-wschodniej.
Czachówek Środkowy znajduje się +/- pod Czachówkiem Górnym.
Czachówek Środkowy znajduje się +/- pod Czachówkiem Górnym.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Z Google-Earth wynika, że skrzyżowanie linii w Czachówku pozwala na wszelkie możliwe relacje. Właściwie, to czy konieczne jest, żeby pociągi relacji Warszawa - Góra Kalwaria się tam zatrzymywały?
Co innego natomiast w odniesieniu do ew. relacji Warszawa - GK. Nie dopatrzyłem się na Google Earth żadnych torów odstawczych w Górze Kalwarii, czy GK nie jest tylko przystankiem osobowym? Rozpoczynianie/kończenie tam biegu pociągów może być problemowe
Co innego natomiast w odniesieniu do ew. relacji Warszawa - GK. Nie dopatrzyłem się na Google Earth żadnych torów odstawczych w Górze Kalwarii, czy GK nie jest tylko przystankiem osobowym? Rozpoczynianie/kończenie tam biegu pociągów może być problemowe
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Nie jest konieczne, ale trasa przebiega przez p.o. Czachówek Wschodni, więc czemu miałby przejeżdżać bez zatrzymywania się (o ile pozwala na to stan peronów)?JaBaal pisze:Z Google-Earth wynika, że skrzyżowanie linii w Czachówku pozwala na wszelkie możliwe relacje. Właściwie, to czy konieczne jest, żeby pociągi relacji Warszawa - Góra Kalwaria się tam zatrzymywały?
Są tory odstawcze, trzy na pewno zdatne do eksploatacji ze względu na eksploatację towarową.JaBaal pisze:Nie dopatrzyłem się na Google Earth żadnych torów odstawczych w Górze Kalwarii, czy GK nie jest tylko przystankiem osobowym?
Nie powinno być. Nie wiem tylko, jak wygląda kwestia sieci trakcyjnej nad rozjazdami...JaBaal pisze:Rozpoczynianie/kończenie tam biegu pociągów może być problemowe
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Google Earth nad Górą Kalwarią nie są zbyt dokładne (widok nieprecyzyjny). Jeśli są tam tory odstawcze, to nie widzę problemu w prowadzeniu relacji pociągu do GK. Natomiast co do Czachówka: W Berlinie istnieje Ostkrutz i Westkreutz. Układ torów analogicznie podobny. Niektóre S-Bahny się tam nie zatrzymują i jest ok.
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
viewtopic.php?p=54495#54495
i później:
i później:
więc jednak o Cz.Środkowy się rozchodzi.fikander pisze:(...) Peron był trzecim peronem Środkowego, zajrzyj do tematu czachówkowieńskiego , to się dowiesz
http://www.gorakalwaria.pl/651-48d268765ca55.htmljasiu pisze:na google widać jakieś tory, poza tym w GK kończą bieg niektóre towarowe.
Jest peron przystosowany dla pociągów kończacych bieg typu EN57 lub ER75. Wystarczy trochę tę mapkę dostosowac do potrzeb kolejowych