Warszawskie dworce i przystanki kolejowe
Moderator: JacekM
Gdyby się dogadali w sprwie przykrycia średnicy, uregulowali sprawy związane z terrenami od Zachodniego do Głównego, to już by mieli pokaźną kaskę... Tereny kolejowe to największa rezerwa terenów pod zabudowę w tym mieście.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Jak podaje Kurier PKP, remont dworca Śródmieście, trwający od 18 września br., zakończy się 30 listopada br. Remont obejmuje m.in.: malowanie i czyszczenie chemiczne oraz mechaniczne ścian, schodów i sufitów dworca, czyszczenie i malowanie pawilonów naziemnych, remont dachu dworca, "wymianę sufitów w pawilonach naziemnych", remont oświetlenia, instalację nowych drzwi automatycznych w pawilonach naziemnych dworca, remont toalet. Wykonawcą robót jest konsorcjum firm Complex Bud i PKP Energetyka. W przyszłym roku kompleksowow wyremontowane mają zostać przystanki Ochota i Powiśle.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
rzeczywiście oni to odświeżyli tylko, ale i tak jest o niebo lepiej i czyżby mnie wzrok mylił, czy też stare głośniki tam są na tym zdjęciu...
http://www.pkp.pl/zdjecia/srodmiescie_4_12_06_2.jpg
http://www.pkp.pl/zdjecia/srodmiescie_4_12_06_2.jpg
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Ciekawa dyskusja.
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? ... 28&v=2&s=0
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? ... 28&v=2&s=0
Nie był bym taki pewien... dziś cały peron nr 1 zalany i struga wody z sufitu... Niedługo potrwa powrót do stanu sprzed remontu
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Feralny remont dworca Śródmieście i tunelu średnicowego - pasażerom kapie na głowy
Krzysztof Śmietana2007-01-16, ostatnia aktualizacja 2007-01-15 22:12
Po raz pierwszy od pół roku wczoraj do tunelu średnicowego wjechały pociągi podmiejskie. Jednak na wyremontowanym dworcu Śródmieście pasażerom kapie na głowy woda, a na peronach stoją kałuże
Wielu podróżnych, którzy po długiej przerwie zapełnili stację, rozczarował jej wygląd. Choć po kilkutygodniowym remoncie jest tam nieco czyściej i jaśniej, na perony z sufitu kapie woda. Kałuże widać na peronie pierwszym (w stronę Dworca Wschodniego) i drugim (środkowym). Mimo że remont miał się skończyć miesiąc temu, robotnicy wciąż próbują uszczelniać stację.
- Robimy, co możemy, ale woda ścieka z trawników, na których kiedyś stał pawilon handlowy Marks & Spencer. Ci, którzy go wznosili, musieli uszkodzić drenaże - uważa Piotr Zatorski, dyrektor spółki PKP Dworce Kolejowe. Zapowiada, że postarają się jakoś uszczelnić stację, nie daje jednak gwarancji, że będzie to w 100 proc. skuteczne. - Budowa odwodnienia z prawdziwego zdarzenia kosztowałaby kilka milionów złotych. Być może powstanie ono dopiero wtedy, gdy będą zabudowywane okolice placu Defilad - przypuszcza dyrektor Zatorski.
Oprócz kałuż podróżnych denerwują tumany pyłu, które wtłacza na stację wjeżdżający pociąg. - To może potrwać jeszcze przez kilka dni. W czasie prac w tunelu zużyto wiele ton cementu - twierdzi Zatorski.
(...)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]